هوم ، شام چی؟ – آنیتا دوول


چند بار سوال زیر را پرسیده اید یا از شما پرسیده شده است؟

“شام چی داریم؟”

من می گویم ، بارها … شاید حتی هر روز! این می تواند یکی از سخت ترین سوالات باشد زیرا واقعاً نمی دانید برای شام چه چیزی دارید!

ما در طول روز تصمیمات مداوم می گیریم و وقتی زمان غذا خوردن است ، تصمیم دیگری است که باید بگیریم! به نظر می رسد ما همیشه سعی می کنیم بفهمیم چه می خوریم.

میتوانی ربطش را به این متوجه شوی؟

یک روز عصر در یخچالم نگاه می کردم و سعی می کردم بفهمم چه کار کنم. من غذا را طوری درست کردم که غذای سالم زیادی بود. یک قسمت من واقعاً نمی دانست که چه می خواهم و قسمت دیگر من نمی خواهم کار را روی آن بگذارم!

وقتی به یخچال نگاه می کردم ، استرس بیشتری داشتم و احساس نمی کردم کاری انجام دهم.

بعد ، می دانید ، من پیتزا سفارش دادم ، حتی اگر می دانستم که این کار اهداف من را عقب می اندازد.

نکته این است که شما می توانید در آن چرخه گیر کنید زیرا برداشتن تلفن و تحویل چیزی بسیار آسان است.

سپس متوجه خواهید شد که این کار را بیشتر و بیشتر انجام می دهید زیرا زندگی شما را کمی آسان می کند.

اما اگر به این مسیر ادامه دهید:

  • شما کالری بسیار بیشتری از آنچه می خواهید مصرف می کنید ،
  • احتمالاً سدیم (و سایر مواد ناخواسته) بیشتری در رژیم غذایی شما وجود دارد ،
  • آنقدر مفید نیست که انگار خودتان آن را انجام می دهید ،
  • و ممکن است فقط به نوع دیگری از استرس کمک کند.

پس چگونه از شر این موضوع خلاص شدم؟

من تجزیه و تحلیل کردم که چرا “آماده سازی غذا” من کار نمی کند ، و چرا اینقدر غذاهای آماده سفارش دادم و به نتیجه زیر رسیدم

با وجود اینکه نیت خوبی داشتم که زمان را برای آخر هفته آماده کنم ، اما واقعیت این بود که من این کار را نکردم

و سپس من:

چند هفته وقت خود را به “پخت دسته ای” اختصاص دهید.

من حدود یک ساعت در روزهای دوشنبه و پنجشنبه غذاهای از پیش پخته شده مانند کینوا ، برنج ، پروتئین ، (همبرگر مرغ / بوقلمون / و غیره) و سبزیجات صرف کردم.

و بنابراین می توانم به راحتی غذا را در چند روز آینده (برای ناهار و شام) مخلوط کنم.

غذا آماده کنیداین کاری بود که به راحتی می توانستم انجام دهم … و با موسیقی عالی در پس زمینه بسیار بهتر پیش رفت. من در واقع شروع به انجام آن کردم!

بهترین بخش این است که من متوجه تفاوت بین احساساتی شدم که چند بار در هفته غذای خانگی می خوردم.

انرژی بیشتری داشتم ؛ شکمم خیلی بهتر شده بود ؛ من آنقدر پف نکرده بودم ؛ بهتر خوابیدم ؛ و من حتی درد و ناراحتی کمتری داشتم. وای!

پس از آن ، خیلی راحت تر می توانستم با آشپزی دسته جمعی خود کنار بیایم و از خوردن غذا دوری کنم. (هنوز هم دارم اما نه به اندازه من)

این امر من را در مسیر اهداف سلامتی ام قرار داد و همچنین در این راه مقداری پول پس انداز کردم. باید دوستش داشت!

آمادگی از قبل چندان دشوار نیست و وقتی عادت کردید ، واقعاً در وقت ، انرژی و پول خود صرفه جویی می کنید!

به علاوه ، استرس و ترس کمتری خواهید داشت!

و این “برای شام چی؟” اکنون به راحتی پاسخ داده می شود!

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، امیدوارم آن را امتحان کرده باشید. این یک عادت است که زندگی شما را بسیار آسان می کند.

برای راهنمایی های منظم سلامتی ، منابع ، چالش ها و غیره به گروه Aging with Vitality یا صفحه مربی من Anita Duwel بپیوندید.

به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوول

مربی تغذیه جامع
دارای مجوز مشاور بهداشت و سلامت در محیط کار
پیری گروه FB با سرزندگی
مربی آنیتا دوول صفحه FB

PS از شما دعوت می کنم که بپیوندید افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityبه این مکان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و استراتژی ها برای زندگی با کیفیت و سرزندگی است. اولین نفری باشید که به رایگان ، چالش ها و غیره دسترسی دارید. همچنین مکانی برای به اشتراک گذاشتن چند مورد جالب!


دیدگاهتان را بنویسید