هنر آرامش کامل: جسمی ، احساسی و معنوی


ممکن است به نظر برسد که تنها افرادی که می توانند به این وضعیت جدی دست یابند در جوامع مذهبی یا معنوی که به جدایی از تجربیات دنیوی اختصاص یافته اند ، وجود دارند. بقیه ما باید هر روز از سال – با خوب و بد – با سر و صدای جهان کنار بیاییم!

با این وجود ، در این مقاله ، امیدوارم بتوانم شما را متقاعد کنم که برخی از عادت های ضروری می تواند رفاه و طول عمر روزانه شما را بهبود بخشد. این شیوه ها می توانند به شما کمک کنند تا از پاداشهایی که همه ما امیدوار هستیم در پایان زندگی کاری خود استفاده کنیم (البته ، برای جلوگیری از تصادف وحشتناک یا عمل طبیعت). لطفاً بخوانید تا بیاموزید که چگونه می توانید این عادات ارزشمند را توسعه دهید و در حالی که در سفر زمینی خود هستید به حالت تعادل جسمی ، احساسی و روحی دست پیدا کنید.

من مطمئن هستم که بسیاری از ما هنوز متوجه این موضوع نشده ایم. “ما همانیم که میخوریمبه “و به همین دلیل ، بسیاری از ما از پذیرفتن این نکته که مصرف بیش از حد شکر ، سبزیجات هیدروژنه و سایر غذاهای سالم و ناسالم سوء استفاده از قوانین طبیعی است خودداری می کنیم. هر روز ، مردم برای خوردن ناهار یا شام از غذاهای سریع با اتومبیل خود بلند می شوند. فقط بخاطر آنچه من به عنوان وحشتناک ترین توهین به بدن انسان توصیف می کنم ، مصرف کنم.

بله ، من فجیع ترین توهین به بدن انسان را گفتم! به یاد داشته باشید ، بدن شما بدون داشتن غذاهای کامل و سالم که حاوی تمام ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز خدا هستند ، واقعاً نمی تواند آرامش داشته باشد. عدم وجود رژیم غذایی مناسب ، کمبود خواب مناسب – که بسیاری از مردم فکر می کنند اهمیت چندانی ندارد – با کمک خواب مانند ملاتونین (هورمون خطرناکی که بدون نسخه در دسترس است) و حتی خواب پزشکی تجویز می شود. قرص! در آخر اما مطمئناً مهم نیست ، علاوه بر همه اینها ، عدم تحرک نیز وجود دارد که به حفظ گردش خون مناسب و تن ماهیچه ها کمک می کند.

به نظر حقیر ، زندگی به این صورت ، روز به روز ، دلیل افزایش حمله قلبی ، دیابت و سایر اختلالات است. برای درمان این شرایط ، ما داروهای بسیار خطرناکی تجویز می کنیم تا سعی کنیم اشتباهات خود را در تغذیه بدن گرانبها جبران کرده و آنها را قادر به عملکرد مطابق برنامه خود کنیم. اگر به این اهداف دست نیابیم ، ظاهری پیر و پیر خواهیم داشت dishrag در پایان عمر کاری ما!

اگر تصمیم گرفته اید که واقعاً دوست دارید استراحت کنید ، باید آشپزی را یاد بگیرید! بله ، آیا من فقط گفتم شما باید آشپزی را یاد بگیرید (حداقل تا حدی)؟ بله دارم، اما خبر خوب این است که تهیه یک قابلمه خوب از سوپ در اجاق گاز آهنی تقریباً بدون زحمت است.

پختن یکی دیگر از راه های عالی برای اجازه دادن به فر برای شما یک کباب گوشت گاو عالی ، یک مرغ ترد یا یک خوک خوشمزه است. به این وعده ها مقداری سبزیجات بخارپز تازه و مغذی یا سالاد سبز مخلوط با پیاز ، گوجه فرنگی ، خیار ، هویج رنده شده یا هر چیزی که می خواهید اضافه کنید-و بله ، شما تغذیه خوبی دارید. جستجوی سریع کلمات آنلاین “آشپزی برای مبتدیان“ارائه هزاران کتاب ، کلاس آشپزی و فیلم های YouTube.

با وجود ابزارهای بسیار زیاد ، هیچ بهانه ای برای برنامه ریزی نکردن حداقل یک وعده غذایی خوب در روز و مهمتر از همه یادگیری غذاهایی که در حال ترمیم هستند وجود ندارد. به من اجازه دهید جزئیات دو غذای ترمیم کننده مورد علاقه خود را که هر روز مصرف می کنم توضیح دهم:

  1. تخم مرغ آلیبه این یک وعده غذایی واقعاً بسته بندی شده است که مزایای قفس را برای چشم ها و مغز شما ، در میان بسیاری دیگر ارائه می دهد.
  1. شیر خامبه وب سایت OrganicFacts.net بسیاری از مزایای مربوط به شیر قرمز را بیان می کند. همانطور که توضیح می دهند: “شیر خام سرشار از مواد مغذی ضروری برای بدن مفید است ، از جمله پروبیوتیک ها ، چربی های خام ، ویتامین B12 ، ویتامین B6 ، کاروتنوئیدها ، کلسیم ، فسفر ، منیزیم و آهن و اسیدهای چرب امگا 3 ، لینولئیک اسید مزدوج ، ویتامین K و یک سری آنزیم های گوارشی. این وضعیت را از شیر یاب خام که توسط A Campaign for Raw Milk ایجاد شده است مشاهده کنید.

بسیاری از غذاهای دیگر وجود دارد که باعث آرامش می شودبه این فهرست ده غذای برتر برای حداکثر آرامش را از وب سایت Health Fitness Revolution ببینید. این جایگزین های عالی برای غذاهای آماده ، نه تنها به آرامش شما کمک می کند ، بلکه باعث آب دهان شما نیز می شود. همچنین ، حتماً از بنیاد Weston A. Price دیدن کنید تا دستور العمل های هفته آنها را ببینید.

خوشحالم که پرسیدی آرامش احساسی احتمالاً یکی از ساده ترین کارهاست. اما – شاید مانند بسیاری از شما – من بیشتر وقت خود را صرف سندرم به نام “بله ، اما اگر؟ آگاهانه یا ناآگاهانه ، بسیاری از ما درگیر این اقدام بیهوده سوء استفاده از خود هستیم! من حتی در مورد این موضوع در پست وبلاگم با عنوان “تعطیل شدن سال (و سال آینده چگونه بدون نگرانی هستید.)) نوشتم. به طور مداوم هر تصمیمی یا عملی را در حالی که فکر می کنید بگیرید “بله ، اما چه؟ اگر چنین است ، این پست وبلاگ به شما راه تازه ای برای ایجاد تعادل احساسی می دهد ، زیرا یاد می گیرید چگونه انتخاب های خوبی برای بقیه عمر خود داشته باشید. قول میدهمبه

به جای نوشتن مجدد در مورد این موضوع ، من شما را تشویق می کنم که پست وبلاگ من را بخوانید “آیا مشکلات سلامتی واقعی هستند یا خیالی؟ اسرار بدن و ذهن.

و آنجا در مورد کتاب بحث می کنم دین و سلامت توسط جیمز جی والش. او در مورد اینکه چگونه سربازانی که در طول جنگ جهانی دوم از نظر روحی و احساسی شکسته شده بودند ، نتوانستند از تجربیات خود جدا شوند ، با وجود تمام توانبخشی هایی که دریافت کردند. تنها از طریق بیداری معنوی بود که آنها دوباره کامل شدند. من از پست وبلاگ نقل قول می کنم:

“وقتی دکتر والش متوجه شد که اختلالات گزارش شده توسط این سربازان شکسته یک مشکل واقعی پزشکی پس از مشاوره و سایر روش ها نیست ، او متوجه شد که وقتی سرباز به باورهای مذهبی خود بازگشت و / یا خدا قدرت شفابخش او را به عنوان پادزهر برای او پذیرفت. مشکلات خیالی ، وضعیت روانی او عمیقاً بر موارد مثبت تأثیر می گذارد.

“من همچنین ایمان دوران کودکی خود را کنار گذاشتم. اما بعدها در زندگی ، در میان بسیاری از تجربیات وحشتناک ، راه بازگشت را پیدا کردم. و همچنین یک نوع تجربه فیزیکی داشتم که به نظر فروتنانه من ، گراد مستقیم 180 در زندگی من تغییر کرد و راه حل ها فراوان بود.

“داستان خیلی طولانی است که در اینجا توضیح داده شود ، اما همانطور که من می بینم ، ایده این است که تبدیل دین به خدا ، همانطور که ما او را درک می کنیم ، می تواند ما را به انرژی ها و فضل های محتاطانه برساند که ما به سادگی آنها را نمی فهمیم. بله ، آنها در آنجا هستند ما اگر می توانیم باور کن احتمالاً برای اولین بار متوجه شدم که به ابزاری نیاز دارم که به هیچ زوری در دسترس نیست. امیدوارم وقتی به نیاز روحی نیاز دارید ، بتوانید به خدا نیز مراجعه کنید.

“من درخشش؟”

کسی فقط از شما عکس گرفت ،
منظره ای که در غیر این صورت هرگز نمی دیدید ،
نمایی از لنز او ،
نمایی که دیگران را در آن دیده اید ،
منظره ای که فوراً عاشق آن خواهید شد.

شخصی که عکس می گیرد چگونه باید باشد؟
کسی او را نمی گیرد ،
به نظر می رسد یک عمل محبت آمیز بدیهی است ،
یا برخی از خواسته های ناپسند در زیر وجود دارد؟
یا فقط انتظارات آرام از متقابل ساده؟

هر چه که باشد ،
تو آن را هویت خود کردی ،
شما اکنون آن شخص در تصویر هستید ، نه آن چیزی که در واقع می بینید ،
تصویر روی قرقره واقعی است ،
چگونه این من جدید براق را دوست دارید؟
– پل ولکین

سلب مسئولیت توسط ماریا اتوود ، CNHP: من یک متخصص بهداشت طبیعی (CNHP) بدون پزشک هستم. من تشخیص ، تجویز ، درمان یا ادعای پیشگیری ، کاهش یا درمان هر گونه بیماری انسانی را نمی کنم. لطفاً قبل از پیروی از توصیه هایی که در پست های وبلاگ یا وب سایت خود انجام می دهم ، با پزشک یا پزشک خود مشورت کنید.

تصاویر از iStock / g-stockstudio (اصلی) ، debbiehelbing (سرباز تسلی دهنده مرد) ، peerayot (شیر و تخم مرغ).

ماریا اتوود ، CNHP

ماریا اتوود یک مجرب نیمه حرفه ای دارای گواهینامه بهداشت طبیعی و Weston A. Price Chapter Leader در کلرادو اسپرینگز ، CO است. از وب سایت آنها در TraditionalCook.com دیدن کنید. کوکت و ماریا راه خود را برای سلامتی بپزید DVD (همچنین به عنوان دوره آموزش الکترونیکی در دسترس است) و حتماً او را دنبال کنید نکاتی از سرآشپز سنتی وبلاگ.
محصولات ماریا اتوود

راه خود را برای سلامتی بپزید



دیدگاهتان را بنویسید