نوشیدنی های چربی سوز (چگونه 7 مقاله بسیار م Makeثر بسازیم)


نوشیدنی های چرب بسوزانید

نوشیدنی های چربی سوز تنوع زیادی دارند. این نوشیدنی ها می توانند روند کاهش وزن را تسریع کرده و نیاز بدن به مواد مغذی و ویتامین ها را برطرف کنند. در ادامه با بهترین این نوشیدنی ها آشنا می شویم. با ما بمان.

بهترین نوشیدنی های چربی سوز

چندین روش برای کاهش وزن وجود دارد ، بهترین و ماندگارترین آنها نزدیک است رژیم اولیه و ورزش الاغ این امر گاهی اوقات مستلزم محرک هایی برای تسریع روند کاهش وزن است.

روش های مختلفی برای افزایش چربی سوزی وجود دارد که شامل انواع غذاها ، نوشیدنی ها ، میوه ها ، اسموتی ها و حتی ادویه جات می شود.

نوشیدنی های چرب بسوزانید

اما کمترین میزان کالری موجود که می تواند به سوزاندن چربی و رفع نیازهای بدن کمک کند ، نوشیدنی های چربی سوز است. در ادامه نحوه تهیه بهترین انواع آنها را به شما آموزش می دهیم.

چربی سوز واقعی

این نوشیدنی یکی از نوشیدنی های چربی سوز و با طراوت است میان وعده و زمان گرسنگی نفوذ است برای تهیه این نوشیدنی ، مواد زیر را تهیه کنید:

  • زنجبیل تازه رنده شده: به مقدار دلخواه و بسته به سلیقه
  • لیمو ترش: 4 عدد
  • پودر فلفل قرمز: به مقدار دلخواه
  • سکه های تازه: 2 ساقه
  • آب سرد یا آب سرد: 1 لیتر
  • چند تکه یخ
  • عسل: 1 قاشق چایخوری

آب لیموها را برداشته و با آب مخلوط کنید. عسل را اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. فلفل و پودر زنجبیل رنده شده را با آنها ترکیب کرده و روی گاز با آب بریزید تا کاملا بجوشد. سپس بگذارید خنک شود تا برش های لیمو و برگ نعناع به آن اضافه شود.

در آخر تکه های یخ را اضافه کرده و بنوشید. شما می توانید بهترین نتایج را از این نوشیدنی قبل یا بین فعالیت های بدنی بدست آورید چربی سوزی برای بدست آوردن.

2. چربی سوزی قوی شکم

چربی سوز شکم

یکی از راه حل هایی که می توان برای سوزاندن چربی حتی در هنگام خواب استفاده کرد ، ترکیب این نوشیدنی با موارد زیر است:

  • لیموترش: 1 عدد
  • سرکه سیب: 1 قاشق چایخوری
  • زنجبیل تازه رنده شده: نوک قاشق چایخوری
  • عسل: 1 قاشق غذاخوری
  • پودر دارچین یا چوب: به مقدار دلخواه
  • آب: 2 لیوان
  • جعفری: 250 گرم

از این چربی سوز می توان هر روز استفاده کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که همه مواد را در مخلوط کن ریخته و با هم مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید تکه های یخ را در انتها اضافه کنید.

میوه و چای را برای افزایش چربی سوزی ترکیب کنید

برای تهیه این نوع نوشیدنی چربی سوز ، باید مواد زیر را تهیه کنید:

  • مریم گلی: 2 قاشق غذاخوری
  • لیمو ترش تازه: 1 عدد
  • گلابی: 1 عدد
  • آب: 1 لیوان
  • آب گلابی: 2 فنجان
  • ما: هر چقدر می خواهید

به غیر از بستنی ، مواد را در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید مریم گلی را دم کرده و به چای خود اضافه کنید یا از برگ های آن استفاده کنید. این نوشیدنی را یک بار در روز بنوشید تا چربی سوزی افزایش یابد و با افزودن خواص گلابی نیاز بدن به ویتامین ها برطرف شود.

4. چربی سوزی با زیره

زیره یکی از گزینه هایی است که می توان در نوشیدنی های چربی سوز استفاده کرد. از گذشته تا به امروز ، این دانه در عوامل مختلف چربی سوزی استفاده می شده است. علاوه بر این ، تهیه موارد زیر ضروری است:

  • زیره: 1 قاشق غذاخوری
  • لیمو ترش تازه: 1 عدد
  • آب: 2 لیوان
  • ما: هر چقدر می خواهید

زیره را کمی بزنید و بگذارید کمی با آب جوش دم بکشد. سپس آب لیمو ترش را برداشته و با آب و یخ مخلوط کنید. زیره بو داده را اضافه کرده و روزانه بنوشید. در صورت تمایل می توانید مقدار کمی عسل به آن اضافه کنید.

5. چربی سوز با چربی سوز قوی

این نوشیدنی بسیار ساده اما م shouldثر باید تا حد امکان با مواد تازه تهیه و مصرف شود. بهتر است از آن یک ساعت قبل از غذای اصلی استفاده کنید تا تاثیر بهتری داشته باشد. موارد زیر را برای این نوشیدنی آماده کنید:

  • آب گریپ فروت: 1 لیوان
  • سرکه سیب: 2 قاشق غذاخوری
  • چای نعناع فلفلی: 1 فنجان
  • عسل: نصف قاشق غذاخوری

موارد بالا را با هم ترکیب کرده و هر روز یک لیوان از آن را قبل از غذای اصلی بنوشید. این ترکیب چربی سوزی بالایی دارد.

6. نوشیدنی چربی سوز با کرفس

کرفس یکی از بهترین هایی است که می تواند در نوشیدنی های چربی سوز استفاده شود. برای بهبود یبوست استفاده می شود ، دفع و مشکلات گوارشی، می توان از ویتامین ها و مواد مغذی استفاده کرد. بهتر است قبل از قهوه آن را در یک لیوان استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

  • آناناس خرد شده: نصف پیمانه
  • خیار: نصف عدد
  • کرفس: 2 برگ
  • تربچه: 1 عدد
  • بادمجان خام یا آب پز: نصف فنجان
  • سرکه (ترجیحا سرکه سیب): 2 قاشق غذاخوری
  • آب: 1 فنجان

مواد ذکر شده را به مخلوط کن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. این ترکیب از تجمع کربوهیدرات های اضافی در بدن جلوگیری می کند. نیم ساعت قبل از صبحانه آن را بنوشید.

7. قبل از تمرین چربی بسوزانید

ورزش چربی سوزی

ترکیبات موجود در چای سبز یکی از شناخته شده ترین ترکیباتی است که برای افزایش چربی سوزی بسیار مفید است. وقتی نوبت به نوشیدنی های چربی سوز می رسد ، یکی از محبوب ترین هایی که به ذهن می رسد چای سبز است. اما برای اثربخشی بیشتر ، می توان آن را با موارد زیر تهیه و نوشید:

  • چای سبز: 2 قاشق چایخوری
  • زیره: نصف قاشق چایخوری
  • رازیانه: نصف قاشق چایخوری
  • تکه های دارچین و زنجبیل: به مقدار دلخواه
  • لیمو تازه یا لیمو عمانی: الف
  • آب جوش: دو فنجان

از چای سبز ، زیره ، رازیانه ، چوب دارچین ، زنجبیل و لیمو عمانی با آب جوش استفاده کنید و نیم ساعت قبل از تمرین گرم کنید. همراه با کمی شکلات تلخ نوشیدنی این ترکیب به افزایش چربی سوزی در هنگام ورزش کمک می کند.

نتیجه

چندین گزینه برای نوشیدنی های چربی سوز وجود دارد که بهترین آنها در این مقاله ذکر شده است. بهتر است از آنها در اعتدال در رژیم غذایی روزانه استفاده کنید تا نتیجه مثبتی بگیرید. در مواردی که می توانید عسل اضافه کنید ، بهتر است سعی کنید کمتر استفاده کنید تا کالری اضافی وارد بدن نشود.

دیدگاهتان را بنویسید