نقش منیزیم در بدن – مرکز تغذیه و تناسب اندام هماهنگی


خلاصه
منیزیم با مبارزه با کلسیم ، که باعث تحریک انقباضات می شود ، به سلول های ماهیچه های قلب شما کمک می کند تا شل شوند. این مواد معدنی برای اطمینان از انقباض و آرامش مناسب سلولهای قلب با یکدیگر رقابت می کنند.

3- تنظیم انقباضات ماهیچه ای
منیزیم نقش مهمی در تنظیم انقباضات ماهیچه ای دارد. درست مانند قلب ، منیزیم به عنوان یک مسدود کننده طبیعی کلسیم عمل می کند و ماهیچه ها را آرام می کند. در عضلات شما ، کلسیم به پروتئین هایی مانند تروپونین C و میوزین متصل می شود. این فرایند شکل این پروتئین ها را تغییر می دهد و باعث انقباض آنها می شود. منیزیم با کلسیم به دلیل این نقاط اتصال به شل شدن ماهیچه ها کمک می کند. اگر بدن شما منیزیم کافی برای رقابت با کلسیم ندارد ، ماهیچه های شما ممکن است منقبض شوند و باعث گرفتگی یا اسپاسم شوند. به همین دلیل ، منیزیم معمولاً برای درمان گرفتگی عضلات زیر نظر پزشک در دوزهای مناسب توصیه می شود.

خلاصه
منیزیم به عنوان یک مسدود کننده طبیعی کلسیم عمل می کند و به سلول های ماهیچه ای پس از انقباض کمک می کند. هنگامی که سطح منیزیم پایین است ، ماهیچه ها می توانند منقبض شوند و علائمی مانند گرفتگی یا اسپاسم عضلات را ایجاد کنند.

4- کنترل قند خون در دیابت نوع 2
افراد مبتلا به دیابت نوع 1 اغلب دارای سطوح پایین منیزیم هستند که می تواند وضعیت را بدتر کند زیرا منیزیم به تنظیم انسولین ، پاکسازی قند از خون و انتقال آن به سلول ها برای ذخیره کمک می کند. به عنوان مثال ، سلول های شما گیرنده های انسولین دارند که برای عملکرد صحیح به منیزیم نیاز دارند. هنگامی که سطح منیزیم پایین است ، سلول ها نمی توانند از انسولین به طور م useثر استفاده کرده و سطح قند خون را افزایش دهند. افزایش جذب منیزیم ممکن است قند خون را در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کاهش دهد. تجزیه و تحلیل هشت مطالعه نشان داد که مکمل منیزیم به طور قابل توجهی سطح قند خون ناشتا را در شرکت کنندگان مبتلا به دیابت نوع 2 کاهش می دهد. با این حال ، اثرات مثبت منیزیم بر کنترل قند خون تنها در مطالعات کوتاه یافت شد.

5- بهبود کیفیت خواب
کم خوابی یک مشکل عمده بهداشتی در سراسر جهان است. جذب منیزیم می تواند کیفیت خواب را با آرامش ذهن و بدن بهبود بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید