نحوه پیدا کردن مربی سلامت برای پزشکان (2021)


چگونه می توانید مربی سلامت را به عنوان پزشک پیدا کنید؟

به هر حال ، شما به کسی نیاز دارید که نیازها و الزامات شما را درک کند. اینطور نیست که بتوانید رژیم محدود کننده ای را دنبال کنید و ساعت های طولانی و نامنظم کار کنید.

دریافت کردم! برخی از مشتریان اصلی من پزشک هستند. برای کاهش موفقیت آمیز وزن و داشتن یک زندگی سالم به عنوان یک پزشک مشغول ، شما نیاز به برنامه ای مناسب دارید که برای سبک زندگی شما مناسب باشد.

می خواهید بیشتر بیاموزید؟ ادامه مطلب را بخوانید تا نحوه پیدا کردن مربی سلامت برای پزشکان را بیاموزید.

به عنوان پزشک چگونه وزن کم می کنید؟ شما به استراتژی ها و غذاهای مناسب نیاز دارید. آنها را به صورت رایگان دریافت کنید ورق تقلب ادویه شیرین با ادویه شیرین که به شما کمک می کند متابولیسم خود را افزایش داده و میل به قند خود را متوقف کنید (پاداش: دستور چربی سوزی.)

چگونه در یک برنامه شلوغ وزن خود را کاهش دهیم

به عنوان یک پزشک ، زمان زیادی ندارید. من تعداد زیادی مشتری دارم که زندگی بسیار شلوغی دارند و حتی ممکن است بچه و خانواده داشته باشند.

همه می دانیم چطور است … شما صبح دیر می دوید ، سعی می کنید بچه های خود را به مدرسه برسانید و گرسنه هستید. شما دیگر به این فکر نمی کنید که “چه چیزی بخورم؟”

زمان وجود ندارد. در عوض ، همه چیزهایی را که در آشپزخانه دارید ، مانند غلات شیرین یا مقداری نان سفید مصرف کنید.

و این پوندها همچنان ادامه دارند.

هرچه وزن بیشتری افزایش دهید ، احساس اعتماد به نفس کمتری در لباس بیکینی یا فقط یک لباس مناسب خواهید داشت. علاوه بر این ، انرژی شما عمیق است و احساس کندی می کنید. اگر شغل پرمشغله ای دارید که افراد واقعاً به شما وابسته هستند ، این عالی نیست در شما می خواهید زمان با کیفیتی را در کنار خانواده خود بگذرانید.

به علاوه ، همه تصور می کنند که شما به عنوان یک پزشک باید همه چیز را در مورد تغذیه سالم بدانید. در حالی که بله ، شما ممکن است اطلاعات تغذیه ای را در دانشکده پزشکی دریافت کرده باشید که فقط 15-20 ساعت بود. علاوه بر این ، بیشتر در مورد شیمی است و نه در مورد تغییر رفتار.

وقتی در 9 ماه 40 کیلو وزن کم کردم

باور کنید من می دانم! من به عنوان مشاور مدیریت مشغول در نیویورک کار می کردم. من دو فرزند کوچک در زندگی داشتم واقعا مشغول.

من سالها سعی کردم وزن کم کنم اما هیچ نتیجه ای نداشت. من رژیم شروع می کردم ، کمی وزن کم می کردم ، اما بعد BAM- بلافاصله عقب نشینی می کرد.

اما پس از به دنیا آوردن دخترم ، تصمیم گرفتم که همه چیز باید تغییر کند.

بنابراین من شروع به خواندن همه چیزهایی کردم که در مورد کاهش وزن طولانی مدت پیدا کردم.

و پس از آزمایش و خطای زیاد ، نتایج را مشاهده کردم. ناگهان پوندهایم آب شد و در عرض نه ماه 40 پوند وزن کم کردم.

اما بهترین قسمت این بود که این وزن را کم کردم. در من عقب نشینی نکردم. من همیشه غذاهایی را که دوست داشتم می خوردم و با شکلات و شراب آنطور که دوست داشتم رفتار می کردم.

من انرژی بسیار بیشتری داشتم و می توانستم از آن برای گذراندن وقت با خانواده استفاده کنم. ما پیاده روی ، بازی در بیرون را شروع کردیم ، و هنگامی که بالاخره با بیکینی احساس راحتی کردم ، زمان زیادی را در ساحل گذراندیم (و هنوز هم می گذرانیم).

پیاده روی خانوادگی

من حتی این تجارت ، MasalaBody را به عنوان یک تجارت جانبی راه اندازی کردم و در حال حاضر تجارت تمام وقت من است!

آنچه باعث کاهش وزن موفق می شود داشتن برنامه است.

این همان چیزی است که به مشتری من ، دکتر پرنیا ، کمک کرد تا از استراتژی های من برای از دست دادن 3.5 اینچ دور کمر در کمتر از پنج ماه استفاده کند.

به عنوان مشتری پزشک من ، دکتر پرنیا ، 3.5 اینچ کمر خود را در کمتر از 5 ماه از دست داد

دکتر پرنیا به عنوان پزشک داخلی و دارای گواهینامه مدیریت چاقی فعالیت می کند.

عنوان: در اینجا چت سریع من با دکتر پرنیا است که نتایج خود را به اشتراک می گذارد.

او به عنوان مادر دو پسر کوچک مشغول است.

و در حالی که آنها قبلاً با رژیم های کم کربوهیدرات ، روزه داری متناوب و Paleo وزن خود را کاهش می دادند ، تلاش آنها هرگز نتیجه نداد زیرا این کاهش وزن در اینجا متوقف نشد. در عوض ، رشد استخرها ادامه داشت.

دکتر پرنیا احساس سرخوردگی کرد ، به ویژه از آنجا که از کار خود در زمینه مدیریت چاقی می دانست رژیم ها یک استراتژی طولانی مدت برای کاهش وزن نیستند.

همانطور که تحقیقات نشان می دهد ، رژیم های غذایی متابولیسم شما را از بین می برد ، بنابراین با هر رژیم غذایی که می کنید ، کاهش وزن سخت تر می شود.

دکتر پرنیا از دوران دبیرستان 20 پوند وزن اضافه کرده است. او به عنوان یک پزشک در مدیریت چاقی ، احساس بدی داشت زیرا در واقع آنچه را که تبلیغ می کرد انجام نمی داد.

اگر ساعت سه گرسنگی قند فرا می رسید ، او به چیزی اعتیادآور دست می یافت. و دکتر پرنیا به عنوان یک غذای ساکن هوستون (یکی از بهترین شهرهای غذایی ایالات متحده) که عاشق غذا خوردن در بیرون است ، متوجه شده است که شیوه زندگی او مانع از او می شود.

اما پس از گذراندن برنامه من ، Slim Down Transformation ، دکتر پرنیا عادات و نگرش خود را نسبت به غذا کاملاً تغییر داد.

کلید برای او برنامه ریزی بود. در حالی که او در ابتدا فکر می کرد این کار دشوار است و نمی تواند آن را اداره کند ، به زودی متوجه شد که برنامه ریزی به هیچ وجه دشوار نیست.

و از آنجا که دکتر پرنیا آشپزی را دوست نداشت ، نمی خواست ساعت ها را در آشپزخانه بگذراند. با استراتژی هایی که به او آموختیم ، او نیازی به این کار ندارد زیرا آماده شدن غذا زمان زیادی نمی برد.

در حالی که قبلاً ، گرسنه به خانه می آمد و آنچه در یخچالش بود می خورد ، اکنون او یک ناهار سریع 10 دقیقه ای در روز دارد. به خانه می آید ، سیر و راضی.

علاوه بر این ، او حتی مجبور نیست خود را به تعطیلات خود محدود کند. او از خوردن لذت می برد ، اما بدون افزایش وزن.

در دکتر پرنیا سرانجام احساس می کند که در حال تمرین همان چیزی است که به بیماران خود تبلیغ می کند. حتی فرزندان آنها شروع به تصمیم گیری سالم کردند. و با شروع عادات سالم در دوران کودکی ، این یکی از بزرگترین مزایای او از برنامه است.

در عرض 4-5 ماه ، دکتر پرنیا 3.5 اینچ از دور کمر خود و 11 پوند وزن کم کرده بود. او همچنان از آنچه آموخته است برای کاهش وزن بیشتر استفاده می کند – زیرا همانطور که می گوید ، این واقعا یک برنامه کاهش وزن نیست ، بلکه تغییر شیوه زندگی است.

به عنوان پزشک چگونه وزن کم می کنید؟ شما به استراتژی ها و غذاهای مناسب نیاز دارید. آنها را به صورت رایگان دریافت کنید ورق تقلب ادویه شیرین با ادویه شیرین که به شما کمک می کند متابولیسم خود را افزایش داده و میل به قند خود را متوقف کنید (پاداش: دستور چربی سوزی).

چگونه یک مربی سلامت برای پزشکان می تواند به شما کمک کند

چرا باید همکاری با مربی سلامت را برای پزشکان انتخاب کنید؟

چیزی که است:

یک مربی بهداشت با تجربه کار با پزشکان (و سایر زنان شاغل) نیازها و نیازهای شما را درک می کند.

به هر حال ، شما به هیچ رژیم دیگری احتیاج ندارید.

شما نیاز به تغییر شیوه زندگی دارید که برای شغل و زندگی شما موثر باشد.

آنچه برای موفقیت در کاهش وزن نیاز دارید

می بینید ، نمی توانید یک برنامه محدود کننده کاهش وزن را دنبال کنید و تمام روز گرسنه بمانید. شغل شما همانطور که هست استرس زا است و هنگام استرس و گرسنگی غذای مناسب را انتخاب می کند خالص یک ایده خوب.

علاوه بر این ، اگر مجبور باشید چندین بار در هفته تمرین کنید ، مدت زیادی به برنامه خود پایبند نخواهید بود. اگر مجبور باشید ساعت ها در آشپزخانه باشید یا غذایی بخورید که بقیه اعضای خانواده نمی توانند بخورند ، همین امر صادق است.

شما به برنامه ای نیاز دارید که برای شما مناسب باشد:

… این امر مستلزم این نیست که شما ساعت ها را در آشپزخانه بگذرانید.

… یا باشگاه بدنسازی.

… یا به شمارش کالری یا محدودیت خود پایبند باشید.

اینجاست که Slim Down Transformation می تواند کمک کند.

مانند Slim Down Transformation می تواند به شما در رسیدن به اندام رویایی شما کمک کند

در برنامه کاهش وزن من ، Slim Down Transformation ، ما به مدت 12 ماه با شما کار می کنیم. در این مدت ، شما عادات خود را کاملاً تغییر داده و عادت هایی را ایجاد خواهید کرد که به شما پایبند خواهند بود.

ما با زنان مشغول از جمله پزشکان کار می کنیم. در واقع ، من 100 زن را برای رسیدن به اهداف کاهش وزن خود آموزش داده ام. آنها نه تنها توانستند 20 تا 60 پوند وزن کم کنند ، بلکه این وزن را کاهش دادند و بعد از برنامه حتی بیشتر از دست دادند.

اگر گیاهخوار یا گیاهخوار هستید یا محدودیت های دیگری برای زندگی دارید ، برنامه های تخصصی داریم.

طرح ساده است:

از آنجا که 80 درصد کاهش وزن غذاهایی است که می خورید ، خواهید آموخت که چه غذاهایی را مصرف می کنید تا متابولیسم خود را افزایش داده و به شما در کاهش وزن کمک کند ، حتی هنگام تماشای Netflix با شوهر خود.

غذا نه تنها سالم است ، بلکه خوشمزه است. این غذایی است که خانواده شما می توانند با شما بخورند ، بنابراین نیازی به تهیه غذای جداگانه برای همه ندارید.

و خود را محدود نمی کنید. وقتی 40 کیلو وزن کم کردم ، غذا خوردم بیشتر همانطور که قبلاً داشتم

برای ساختن ماهیچه (که به تقویت متابولیسم شما کمک می کند) ، هر هفته 2x 30 دقیقه تمرینات قدرتی اضافه کنید. (ما تمرینات را به شما آموزش می دهیم.)

به علاوه ، یکی دیگر از م importantلفه های مهم برای کاهش وزن ، حمایت و مسئولیت پذیری است. چندین مطالعه تحقیقاتی نشان داده است که اینها برای موفقیت و کاهش وزن ضروری هستند.

به عنوان مثال ، مطالعه ای از دانشگاه درکسل نشان می دهد که ترفند کاهش وزن این است که با به اشتراک گذاشتن پیشرفت و داده های خود با شخصی که شما را تشویق می کند ، مانند یک مربی ، مسئولیت پذیر شوید.

و در Slim Down Transformation ، یک مربی مسئولیت پذیری دریافت می کنید که در طول برنامه شما را با انگیزه و مسئول نگه می دارد و به شما کمک می کند تا در امتداد فلات هایی حرکت کنید که در غیر این صورت تا حد زیادی دوام می آورد.

این امر باعث می شود که برنامه را به راحتی انجام دهید. حتی اگر دچار لغزش شوید (که بخشی از این فرایند است وقتی چیزی را به اندازه عادات روزانه خود تغییر می دهید) ، مراحل لازم را برای پیش رفتن درست در پیش می گیرید.

علاوه بر این ، در نهایت ، آموختن از مربی برای ایجاد تغییرات رفتاری به شما کمک می کند که سبک زندگی سالم تری داشته باشید و مجهزتر باشید تا به بیماران خود آموزش دهید چگونه شیوه زندگی خود را برای کاهش وزن و سالم تر شدن تغییر دهند.

به عنوان پزشک چگونه وزن کم می کنید؟ شما به استراتژی ها و غذاهای مناسب نیاز دارید. آنها را به صورت رایگان دریافت کنید ورق تقلب ادویه شیرین با ادویه شیرین که به شما کمک می کند متابولیسم خود را افزایش دهید و هوس قند خود را متوقف کنید (پاداش: دستور چربی سوزی).

بالای تو!

آنجا شما آن را دارید! اکنون می دانید که در یک مربی سلامت برای پزشکان به دنبال چه چیزی هستید.

حالا دوست دارم از شما بشنوم:

شماره 1 چیزی که الان شما را عقب می اندازد چیست؟

با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید.



دیدگاهتان را بنویسید