من هرگز فکر نمی کردم که روز را تماشا می کنم


همانطور که می گویند یک دقیقه بود!

ولی فکر کنم برگشتم

این بار ، وقتی محتوای بسیار قدیمی را در سال 2014 دوباره راه اندازی کردم ، بازیافت می کنم. من به راهنمایی / راهنمایی نیاز دارم تا دوباره اقدامات لازم را برای مراقبت بهتر از خودم انجام دهم. من می دانم که این علم موشک نیست ، اما شما می دانید. انجام کارهای بدیهی همیشه آسان نیست.

بنابراین به هر حال … من در حال حاضر کمتر از چند ماه با 51 فاصله دارم و این را احساس کردم! کاهش وزن من در دهه 340 باز می گردم (فردا رسماً وزن می کنم) ، اما از آخرین باری که وارد سیستم شدم ، همچنین مبتلا به فیبرومیالژیا تشخیص داده شدم ، که جالب نبود. ترکیبی از آن و همه گیری باعث شد احساس کنم دوباره در حال پیاده روی در خیابان هستم. این روزها خیلی دور و برم می نشینم.

حرفهای زیادی برای گفتن وجود دارد! در حال حاضر ، من فقط اهداف و مقاصد خود را تعیین می کنم و برای رسیدن به اهداف بسیار سریع باز می گردم. من هنوز می خواهم پیرزنی باشم که کوه می پیماید …

از 2014/05/24:

چه می کنم و چه نمی کنم.

اگر این مطلب را می خوانید ، از شما متشکرم. اگر دوست یا عضوی از خانواده هستید ، به ویژه اگر من را شخصاً می بینید ، مواردی که شما به عنوان یک فرد حامی باید بدانید در اینجا آمده است.

• من رژیم نمی گیرم. من خود را محدود نمی کنم همانطور که اکثر مردم فکر می کنند. اما من سعی می کنم عادات غذایی خود را بر اساس اطلاعات موجود در مورد منابع غذایی ما و چیزهایی که عقل سلیم دارند بیان کنم. من می خواهم MAT بخورم.

• من نمی خواهم چیزهای مصنوعی بخورم. من نمی خواهم مواد شیمیایی خاکستری بخورم. من نمی خواهم خاک آسپارتام بدون چربی ، کم چرب و مصنوعی باشد. من کره و شکر می خورم ، اما تا آنجا که می توانم غلات کامل می خورم و سعی می کنم غذا بخورم غذای کامل تا جایی که می توانم دوره کنم (نه ، در تجارت). من میوه و سبزیجات زیادی می خورم ، اما آیا خوردن پیتزا یا کیک را کنار می گذارم؟ خیر

• من این روزها برچسب ها را بیشتر می خوانم ، اما نه فقط برای کالری و محتوای چربی.

• امیدوارم از نیاز شما به دارو برای مواردی مانند فشار خون بالا و دیا چغندر جلوگیری کنم. می خواهم دست از خستگی بردارم همیشهبه

• من مرتباً با پزشک خود مشورت می کنم و از توصیه های او استفاده می کنم. (بعد از یک سال بدون بیمه دوباره بیمه سالم گرفتم!)

• من هر روز به مصرف ویتامین های خود ادامه خواهم داد.

• من هر روز مقدار زیادی آب می نوشم (و بیشتر اوقات نوشابه را متوقف می کنم).

• من خواهم حرکت کن zu به طور منظم کلاسهای بدنسازی
ایجاد قدرت و استقامت

• من به کار خود ادامه می دهم تا خوشحال باشم و شخص خوبی باشم.

• وقتی گیج می شوم ، خودم را برمی دارم و دوباره امتحان می کنم و هرگز از تلاش دست نمی کشم.

اهداف:

وزن
رسیدن به 325 (تصادفی اما غیر تصادفی)
2. دسترسی به 300
به صورت پایدار به زیر 300 بروید
4. 250
5. 200
6 ؟؟؟

من علاقه ای به لاغر شدن ندارم ، فی نفسه. من علاقه مند هستم که از نظر جسمی راحت باشم و هر کاری را که می خواهم انجام دهم. آخرین باری که در 250 بودم ، چنین احساسی داشتم. بنابراین ببینیم چگونه پیش می رود.

تناسب اندام
1. 20 دقیقه پیاده روی کنید
1a هر روز پیاده روی کنید
2. 20 مایل پیاده روی کنید
3. 2 مایل راحت راه بروید
4. 3.1 مایل (5 کیلومتر) به راحتی پیاده روی کنید
5. مبل را به 5K یا تنوع مجدد راه اندازی کنید

… به علاوه یوگا!

من می خواهم همه کارها را انجام دهم.

برگشتن خوب است.

چطور هستید؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید