مزایای شیر a2 برای ورزشکاران – رژیم کلی جونز


آیا در مورد اینکه لبنیات و برنامه غذایی متعادل با شیوه زندگی فعال شما متناسب است ، گیج شده اید؟ شیر سرشار از برخی مواد مغذی مهم برای عملکرد از جمله پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم است. با این حال ، برای برخی افراد ، لبنیات می تواند باعث نفخ شود. اگر هنگام مصرف شیر نگران علائم آن هستید اما نمی خواهید مواد مغذی ارائه شده را از دست بدهید ، می توانید از شیر a2 استفاده کنید. در این پست ، ما به بررسی شیر a2 ، مزایای شیر a2 برای ورزشکاران و نحوه استفاده از این محصول در رژیم غذایی خود برای تأمین نیازهای خود به عنوان یک ورزشکار یا فرد فعال می پردازیم.

فواید شیر a2 برای ورزشکاران

متشکرم a2 شیر برای حمایت از این پست! مثل همیشه ، همه نظرات متعلق به من است و من فقط با کسانی مشارکت می کنم که دارای فلسفه و ارزش های مشابه هستند.

شیر a2 چیست؟

نام شیر a2 از پروتئین A2 موجود در شیر گاو گرفته شده است. شیر معمولی گاو حاوی پروتئین A1 و A2 بتا کازئین است ، در حالی که شیر a2 فقط حاوی پروتئین A2 است. به طور دقیق تر ، a2 شیر گاوهایی است که به طور طبیعی فقط پروتئین A2 و بدون A1 تولید می کنند.

فواید شیر a2 برای هضم غذا

یکی از مزایای شیر a2 این است که چون فقط پروتئین A2 دارد ، هضم آن راحت تر است و بنابراین به معده کمک می کند. این امر به این دلیل است که تفاوت کمی در توالی اسید آمینه پروتئین های A2 در مقایسه با پروتئین های A1 وجود دارد و بنابراین پروتئین ها به طور متفاوتی هضم می شوند.

a2 شیر با میوه

مطالعه ای که توسط دانشگاه پردو انجام شد نشان داد که برخی از افرادی که پس از نوشیدن منظم شیر از ناراحتی معده رنج می برند ، اگر از شیر حاوی پروتئین A2 استفاده کنند ، می توانند علائم خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. اگر می توانید بدون شیر بز یا گوسفند غذا بخورید ، احتمالاً به این دلیل است که این محصولات معمولاً فقط حاوی پروتئین A2 هستند.

حفاظت و پایداری حیوانات در a2 Milk Farms

همانطور که می دانید ، ما در تغذیه کلی جونز به شدت به پایداری و شیوه های ایمن کشاورزی اهمیت می دهیم ، بنابراین بسیار خوب است بدانید که همه دامداران a2 برای حفاظت از حیوانات معتبر هستند. این بدان معناست که آنها برنامه جامع حسابرسی و ارزیابی لبنیات را دنبال می کنند که توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) و سازمان بین المللی استاندارد (ISO) پشتیبانی می شود. برای به دست آوردن این گواهینامه ، کشاورزان باید در ممیزی ها ، ارزیابی ها و آموزش ها شرکت کنند تا اطمینان حاصل شود که مراقبت از حیوانات آنها مطابق با استانداردهایی است که مدیریت صحیح حیوانات ، روش های بهداشتی آنها ، کیفیت بالای غذا و آب ، مسکن ای که باعث راحتی حیوانات می شود و مناسب است. مراقبت از نیازهای ویژه حیوانات

رویکرد یکپارچه A2 Milk به پایداری نه تنها رفاه حیوانات ، بلکه رفاه کارگران آن و تأثیرات زیست محیطی مدل کسب و کار آنها را نیز در نظر می گیرد. برنامه پایداری آنها چندین مولفه کلیدی مدیریت محیط زیست در صنایع لبنی را شامل می شود که شامل حفظ کیفیت آب و خاک ، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ، افزایش تنوع زیستی در مزارع و کاهش ضایعات است.

اکنون که مزایای هضم و محیط زیست شیر ​​a2 را درک کرده اید ، بیایید در مواد مغذی موجود در شیر a2 که عملکرد ورزشی را پشتیبانی می کند ، غوطه ور شویم.

مزایای تغذیه ای شیر A2 برای ورزشکاران

برای برخی از افراد ، دفع شیر به دلیل عدم تحمل لاکتوز یا حساسیت به شیر ضروری است. با این حال ، اخیراً روند افراد نیز مشاهده شده است ouni این شرایط ، که در مورد محصولات غیر لبنی نیز صدق می کند. این می تواند مربوط به نگرانی در مورد ناراحتی احتمالی معده یا دنبال کردن روندهایی باشد که تأثیرگذارها را در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کند.

مشکل این است که بسیاری از جایگزین های غیر لبنی ، مانند شیر بادام یا جو دوسر ، محتوای تغذیه ای و مزایای مشابه محصولات لبنی واقعی گاوها را ندارند. برای ورزشکاران ، این به معنی از دست دادن مواد مغذی مهم برای عملکرد مانند پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم است. در مقابل ، شیر a2 حاوی همان مقدار کلسیم و سایر مواد معدنی و مواد مغذی مهم شیر گاو است زیرا این شیر واقعی گاو است.

شیر شکلات بعد از تمرین

پروتئین

پروتئین یک درشت مغذی ضروری است که برای رشد و بهبود عضلات مورد نیاز است. پروتئین به حفظ اندام ها و بافت های شما کمک می کند ، مسئول تعادل مایعات است و حتی بر سلامت سیستم ایمنی شما نیز تأثیر می گذارد. همچنین در تعادل هورمونی و متابولیسم انرژی نقش دارد. شیر a2 در هر فنجان 8 گرم پروتئین فراهم می کند و شامل هر سه آمینو اسید زنجیره ای شاخه دار (یا BCAA) است: لوسین ، ایزولوسین و والین. این اسیدهای آمینه به ویژه برای سنتز پروتئین عضلانی مهم هستند و می توانند به عملکرد و بازیابی ورزشی کمک کنند.

برای ورزشکاران و افراد فعال ، مهم است که 10 تا 20 گرم پروتئین با کیفیت بالا را در مدت 30 دقیقه بعد از ورزش مصرف کنید تا حداکثر عضله افزایش یابد. اگر با سرکوب اشتهای بعد از تمرین دست و پنجه نرم می کنید ، منبع پروتئین مایع مانند شیر می تواند راهی عالی برای برآوردن نیازهای بدن شما باشد. با ترکیب یک فنجان شیر a2 با یک مشت آجیل یا ادامام خشک یا افزودن آن به یک اسموتی با مواد پروتئینی اضافی مانند پودر پروتئین یا کره آجیل ، می توانید نیازهای پروتئینی خود را بعد از تمرین به طرز خوشمزه ، کاربردی و آسان هضم کنید. به

ویتامین دی.

ویتامین D نقش مهمی در ماهیچه ها و استخوان ها و همچنین در سیستم ایمنی بدن ایفا می کند. این ماده مغذی به بدن کمک می کند تا کلسیم را از روده جذب کند ، که برای سلامت استخوان ها مهم است. سطوح پایین ویتامین D با افزایش خطر شکستگی همراه است ، به همین دلیل این ماده مغذی مهم برای پیشگیری از آسیب ورزشکاران است. ویتامین D همچنین می تواند در رشد و ترمیم ماهیچه ها و تنظیم پاسخ های التهابی و ایمنی نقش داشته باشد. برخی از غذاها حاوی ویتامین D هستند ، اما یکی از فواید شیر a2 این است که 1 فنجان 15 درصد از میزان توصیه شده روزانه ویتامین D را تأمین می کند.

ویتامین D و عملکرد بدنی

کلسیم

کلسیم ، فراوان ترین ماده معدنی در بدن ، برای ساختار استخوان و دندان و عملکرد ماهیچه ها ، عصب ها و هورمون ها مهم است. از آنجا که کلسیم برای انقباض عضلات ضروری است ، به اندازه کافی نمی تواند در گرفتگی عضلات ورزشکاران کمک کند. علاوه بر این ، همه ورزشکاران مبتلا به RED-S در معرض از دست دادن استخوان و شکستگی هستند و بنابراین باید از مصرف کافی کلسیم اطمینان حاصل کنند. برای کمک به برآوردن نیازهای شما به کلسیم ، 1 فنجان شیر 2 کیلوگرم 25 درصد از توصیه روزانه مصرف کلسیم را تأمین می کند.

پتاسیم

پتاسیم یک الکترولیت است که به حفظ سلامت استخوان ها و تنظیم انقباضات ماهیچه ای ، فشار خون و ضربان قلب کمک می کند. همچنین برای هیدراتاسیون مناسب مهم است و اغلب در طول تمرینات شدید در عرق از بین می رود. در 1 فنجان و 2 شیر می توانید 8 درصد از میزان توصیه شده روزانه پتاسیم را مصرف کنید.

هیدراتاسیون

کم آبی بدن در ورزشکاران می تواند منجر به کاهش عملکرد ، خستگی زودرس ، گرفتگی عضلات ، سردرد و در شرایط شدید ، گرمازدگی و نارسایی اعضای بدن شود. عدم هیدراتاسیون مناسب نیز مانع بازیابی می شود. در واقع ، از دست دادن فقط 1-2 of از وزن و مایعات بدن شما منجر به استقامت و عملکرد شناختی ضعیف می شود. شیر A2 می تواند بر میزان مصرف مایعات روزانه شما حساب کند ، در حالی که سایر مواد مغذی فوق را نیز ارائه می دهد که عملکرد را نیز پشتیبانی می کند.

نحوه استفاده ورزشکاران از شیر A2

لطفاً توجه داشته باشید که شیر a2 100٪ شیر گاو است و بنابراین است خالص مناسب برای افرادی که از نظر پزشکی عدم تحمل لاکتوز تشخیص داده اند یا کسانی که به لبنیات یا شیر حساسیت دارند. با این حال ، اگر هنگام خوردن شیر ناراحتی معده دارید و هیچ کدام از این تشخیص ها را دریافت نکرده اید ، می توانید شیر a2 را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. من توصیه می کنم با 2 EL در روز شروع کنید تا زمانی که به یک فنجان کامل کار کنید و علائم GI خود را کنترل کنید.

a2 شیر با بلغور جو دوسر

در اینجا چند ایده برای گنجاندن شیر a2 در رژیم غذایی وجود دارد:

  • بعد از تمرین آن را به عنوان میان وعده میل کنید
    • a2 شیر حاوی پروتئین و کربوهیدرات است که هر دوی آنها برای پر کردن بعد از ورزش مهم هستند. یک فنجان شیر a2 با یک مشت ادامام خشک شده برای کمی پروتئین اضافی و یک تکه میوه امتحان کنید تا مقداری کربوهیدرات اضافی جفت شود.
  • برای افزایش مواد مغذی ، به جای آب ، بلغور جو دوسر یا جو دوسر یک شبه مخلوط کنید
  • از آن به عنوان پایه در اسموتی صبح خود استفاده کنید
  • قبل از تمرین آن را با غلات یا موسلی برای میان وعده میل کنید
  • به قهوه خود کرم A2 اضافه کنید
  • از آن برای تهیه ماست خانگی استفاده کنید

در صورت نیاز به کمک برای سوخت گیری از عملکرد و جلوگیری از ناراحتی های دستگاه گوارش ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات مربیگری تغذیه 1-1 ما با ما تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید