ماه ملی میوه و تره بار


ماه سپتامبر ماه ملی میوه و سبزیجات است و ما با تلاش برای کمک به شما در یافتن راههای ساده ، واقع بینانه و خوشمزه برای افزایش مصرف روزانه میوه ها و سبزیجات خوشمزه و سالم ، این جشن را جشن می گیریم.



مکاشفه – این پست در ابتدا در رژیم غذایی داخلی در سال 2020 ارسال شده بود ، اما به روز شده و دوباره پست شده است.

علت آتش سوزی

می دانم که به نظر می رسد هر هفته یک “روز ملی” (جای خالی را پر می کند) متفاوت است. همه چیز از روز ملی اسفناج گرفته تا پنکیک ملی بلوبری با روز شربت افرا. خیلی زیاد است.


با این حال تولید برای بنیاد سلامت بهتر (PBH) ماه سپتامبر را به عنوان ماه ملی میوه ها و سبزیجات تعیین کرد و این چیزی است که من قطعاً از آن حمایت می کنم!

مصرف میوه و سبزیجات در ایالات متحده

کاسه بزرگ توت فرنگی

رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات می تواند به کاهش فشار خون ، جلوگیری از سرطان های مختلف و کاهش خطر سکته مغزی و بیماری های قلبی کمک کند. این بسیار مهم است زیرا بیماری های قلبی هنوز علت اصلی مرگ و میر در ایالات متحده است ، اگرچه 80 درصد از حوادث قلبی عروقی با تغییر رژیم غذایی و شیوه زندگی پایدار هستند.


میوه ها و سبزیجات همچنین سرشار از ویتامین ها ، مواد معدنی ، مواد شیمیایی گیاهی و آنتی اکسیدان های قوی هستند. آنها همه چیز را از کره چشم تا سیستم ایمنی بدن ما پشتیبانی می کنند.

با وجود این مزایا ، آمریکایی ها به میزان توصیه شده روزانه خود از میوه و سبزیجات دست پیدا نمی کنند.

طبق گزارش منتشر شده توسط CDC در سال 2018 ،

فقط 1 نفر از هر 10 بزرگسال آمریکایی مقدار توصیه شده روزانه میوه و سبزیجات می خورند

نوجوانان برای دستیابی به جذب میوه ، هندوانه می خورند

مصرف جوانان میوه و سبزیجات به همان اندازه کم است فقط 2٪ دانش آموزان دبیرستانی که از سبزیجات روزانه خود استفاده می کنند و فقط 9 درصد از آنها میوه روزانه خود را دریافت می کنند.

توصیه های فعلی میوه و سبزیجات چیست؟

با توجه به آنها 2020-2025 دستورالعمل های رژیم غذایی برای آمریکایی ها، توصیه می شود که بزرگسالان روزانه موارد زیر را مصرف کنند –

  • 1.5 – 2 قاشق چایخوری میوه
  • 2-3 فنجان سبزیجات

این دستورالعمل های رژیم مدیترانه ای میوه ها و سبزیجات موجود در اکثر وعده های غذایی را با تاکید بر افزودن غذاهای گیاهی بیشتر در رژیم غذایی خود توصیه کنید.

نکاتی برای مصرف بیشتر میوه و سبزیجات

کاسه تربچه

در اینجا چند نکته ساده برای دریافت میوه و سبزیجات بیشتر در روز آمده است –

  • اسفناج یا سبزیجات برای اسموتی صبح اضافه می شود
  • روی سبزیجات در وعده نهار مانند سالاد ، خیار و جوانه روی ساندویچ بوقلمون
  • میوه ها (تازه یا یخ زده) و ماست را برای یک پارافیت ساده مخلوط کنید
  • هر هفته یک سبزی جدید در فروشگاه انتخاب کنید و روشهای جدیدی برای تهیه آن بیابید
  • هفته ای یکبار در حالی که با یک نفر غذا می خورید ، سبزیجات را ستاره برنامه کنید دوشنبه بدون گوشت غذای الهام گرفته
  • هفته ای یک بشقاب کامل سبزیجات را سرخ کنید تا به غذای لحظه آخر اضافه کنید
  • در حین پختن غذا برای خوردن ، یک سینی سبزیجات بگذارید
  • با هم مخلوط کنید a ترکیب مسیرهای خانگی با میوه های خشک مانند زردآلو ، زغال اخته یا گیلاس
  • میوه ها و شیرینی ها را بردارید ، مانند هلوهای کبابی با ماست یا سالاد میوه با نعناع

قول گیاه داشته باشید

در تلاش برای کمک به همه برای ادغام بیشتر میوه ها و سبزیجات در شیوه زندگی خود ، PBH یک جنبش سرگرم کننده به نام Have A Plant Challenge را ایجاد کرده است. امسال ، آنها ما را تشویق می کنند تا از تخیل خود استفاده کرده و آماده تجربه میوه ها و سبزیجات در سراسر جهان شویم. به افتخار مجمع عمومی سازمان ملل متحد ، که سال 2021 به عنوان سال جهانی میوه ها و سبزیجات تعیین شده است ، امسال این جشن شامل فعالیتهای دیجیتالی و اجتماعی هیجان انگیز ، محتواهای الهام گرفته از جهان ، دستور العمل ها و موارد دیگر است.

نیاز گیاهی دارند

من شما را تشویق می کنم که بگیرید قول گیاه داشته باشید و خود را به چالش بکشید تا یکبار دیگر میوه و سبزیجات را به روال عادی خود ، هر روز ، در طول ماه اضافه کنید.

این وب سایت گیاه داشته باشید همچنین مملو از منابع ، دستور العمل ها و اطلاعات زیادی درباره میوه ها و سبزیجات است.

برخی از دستور العمل های میوه و سبزیجات رژیم مدیترانه ای مورد علاقه ما

دیدگاهتان را بنویسید