“غذایی” که غذا نیست!


چند پست بعدی وبلاگ بر یکی از مهمترین کارهایی که می توانید در مورد نتایج واقعی و ماندگار انجام دهید تمرکز می کند.

و این یک چیز ارزش دارد:

پس آن چیست؟

این مربوط به چیزی است که شما می خورید. یک خط مستقیم بین غذای شما و همه چیزهای موجود در این لیست و موارد دیگر وجود دارد!

اکنون می دانید که آنچه می خورید مهم است اما ممکن است چیزی باشد که شما را از انجام بازی باز می دارد.

حقایق:
یک نوع غذا وجود دارد که به طور خاص طراحی شده است تا شما را بیشتر از آن میل کند.

شما نه تنها به دنبال این غذا هستید ، بلکه حاوی برخی از بدترین چیزها برای بدن شما است: قندهای اضافی ، چربی های ناسالم ، نمک و بسیاری از کالری های اضافی که به طور کامل از تمام مواد مغذی تخلیه شده است. ما آنها را کالری “خالی” می نامیم.

مطالعات نشان داده است که این “غذاها” همانند برخی از داروها مسیرهای پاداش را در مغز شما تحریک می کنند.

بنابراین ، این “غذا” نه تنها برای شما خوب نیست ، بلکه باعث می شود بیشتر هوس کنید!

چرا نقل قول هایی در اطراف کلمه “غذا” آمده است؟

خوب ، صادقانه ، شباهت کمی به غذای واقعی دارد. اساساً از رژیم غذایی خود (فیبر و ریزمغذی ها) حذف شد.

در این ماه اطلاعات زیادی در اختیار شما قرار داده ام تا بتوانید از این “غذاها” استفاده کنید و چگونه می توانید از مصرف آنها خلاص شوید.

اما ابتدا … همه چیز با آگاهی آغاز می شود.

بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که شروع به توجه به احساسی که دارید و تماشای آن کنید.

هنگام نوشتن آنچه می خواهید ، چه موقع و چه احساسی دارید ، به شما کمک می کند تا الگویی را ببینید که اولین قدم برای به دست آوردن دوباره کنترل است.

بنابراین بنویسید چه کسی / چه / چه زمانی / کجا / چرا از هر خواسته ای که دارید. این فقط برای چشم شما است و یک تمرین عالی برای انجام است. قطعاً به من کمک کرد!

اونجا هستی؟! در زیر نظر بدهید.

به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوول

مربی تغذیه جامع
دارای مجوز مشاور بهداشت و سلامت در محیط کار
پیری گروه FB با سرزندگی
مربی آنیتا دوول صفحه FB

PS اگر 45 سال یا بیشتر دارید ، من شما را به من دعوت می کنم افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityبه این مکان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و استراتژی ها برای زندگی با کیفیت و سرزندگی است. اولین نفری باشید که به رایگان ، چالش ها و غیره دسترسی دارید. همچنین مکانی برای به اشتراک گذاشتن چند مورد جالب!


PSS اگر آن را از دست داده اید راهنمای تمرین Time Crunch، شما هنوز زمان دارید تا آن را بدست آورید et!

شامل 5 ، 10 ، 15 ، و 20 دقیقه کوتاه ، کارآمد است ، نتیجه آموزش می گیرد (دیگر بهانه ای برای عدم تمرین وجود ندارد!).

به علاوه شامل واژه نامه ای با عکس و شرح هر تمرین است.

دیدگاهتان را بنویسید