علوم ورزشی 7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی


آنچه در این مقاله می خوانید

بر هیچ کس پوشیده نیست که ورزشکار المپیکی شدن سخت است. آیا ژنتیک یک ابرانسان در او وجود دارد؟ خوب شاید نه. ورزشکاران المپیکی تمرینات را به صورت تمام وقت انجام می دهند زیرا در واقع یک کار تمام وقت در سطح آنها است و در حالی که تمرینات و انگیزه آنها به مرحله ای می رسد که برای آنها مدال طلا به ارمغان می آورد ، این امکان وجود دارد. به طور کلی (یا در برخی قسمت ها به طور کامل) بالاتر از سطح شما ، استراتژی های اساسی مورد استفاده آنها چندان پیچیده نیست.

برای اینکه مردم عادی از استراتژی های مورد استفاده ورزشکاران المپیکی استفاده کنند ، ما از ایده های مایکل اسراتیل استفاده کردیم. او مشاور یک تیم وزنه برداری ایالات متحده ، مشاور دوره بندی دوره رنسانس است و چون حتی اگر در آینده ای نزدیک مدال المپیک را برای خود انتظار ندارید ، احتمالاً سعی می کنید نوعی تمرین معمول و غیره را انجام دهید. شکست نخور

از تکنیک هایی مانند درگیر ماندن تا تعیین اهدافی که واقعاً می توانید به آنها دست یابید ، اینها نکات ساده ای است که شما را تا پیش از رسیدن به اهداف تناسب اندام خود پیش می برد ، اما این تکنیک ها می توانند در رقابت متوسط ​​باشند. بازیهای المپیک بعدی را مقایسه کنید.

با رژیم غذایی و ورزش مشارکت داشته باشید

به نظر می رسد نکته اصلی به اندازه کافی ساده است: ادامه دهید. اما چند بار واقعاً به رژیم غذایی سخت یا برنامه ورزشی منظم خود پایبند بوده اید؟ این یک موضوع بسیار مهم برای ورزشکاران المپیکی است.

در حالی که علاقه مندان به تناسب اندام اغلب تمرینات خوب را دوست دارند و سعی می کنند با هر تمرین بهتر شوند ، تمرین بد آن زیاد نیست. ایسراتیل می گوید ، اما ورزشکاران المپیکی برای رسیدن به هدف خود در مسابقات ورزشی بالا باید بسیاری از این جلسات خوب را داشته باشند.

او می گوید: “برای آنها ، اگر یک یا دو وعده غذایی را از دست بدهند ، می تواند برای آنها هزینه تمرین داشته باشد.” “تمرین در طول هفته ساختار متفاوتی دارد ، و اگر به عنوان مثال سخت ترین تمرین یک روز در هفته باشد ، بقیه هفته به طور کلی بسیار ضعیف تر است ، و سپس یک هفته تمرین بد یک ماه می شود و غیره. چیزها واقعاً اهمیت دارند

او می گوید ، با چنین برنامه ورزشی سختی ، آنها باید از رژیم غذایی مناسب خود پیروی کنند تا بدن خود را در طول هر تمرین تغذیه کنند ، حتی اگر گرسنه نباشند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه در تلاش برای افزایش وزن هستند ، احتمالاً به این موضوع پی خواهید برد.

رژیم غذایی خود را با تمرینات خود مطابقت دهید ، یک نقشه راه برای دستیابی به مزایای ورزش و تغذیه خود خواهید یافت. ایزراتیل می گوید: “حداقل پنج روز در هفته ، احتمالاً شش روز ، شما باید با وعده های غذایی خوب و پر پروتئین در طول روز کالری زیادی دریافت کرده و در تمرینات سخت بمانید.” شاید شما المپیکی نباشید ، اما می توانید از تلاش های خود برای حفظ تمرکز و رعایت برنامه خود درس بگیرید.

غذاهای مناسب را برای رژیم غذایی خود انتخاب کنید

7 استراتژی تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیک

برخی از ورزشکاران المپیکی در مراکز ورزشی مانند Leak Dirt و برخی دیگر بیشتر به تنهایی تمرین می کنند. به ویژه در مورد المپیک زمستانی ، بسیاری از آنها دائماً در سراسر اروپا در حال رقابت هستند ، جایی که مکانهای زیادی برای تمرین وجود دارد. بنابراین بیشتر اوقات ، آنها می توانند هر غذای خوشمزه ای را که می خواهند بخورند. در آنجا ، انتخاب غذای مناسب صحیح است ، و – بار دیگر – تداوم کلید است ، و حتی ورزشکاران المپیکی برای تصمیم گیری درست باید از راه خود خارج شوند. فدای خوبی ها برای بهتر شدن!

وقتی ساعت 11 شب است و در این زمان می خوابید ، می توانید به خواربارفروشی محلی خود بروید ، دو ماست و یک سیب بخرید و مطمئن شوید که غذای مورد نیاز خود را دارید. اما همه افراد اراده ندارند و مطمئناً اگر شما متخصص تغذیه نداشته باشید ، حتی نمی دانید که باید این کار را انجام دهید یا باید کمی از راه خود خارج شوید.

و در مورد غذا ، مطمئن شوید که انتخاب درستی را انجام داده اید ، زیرا مواد غذایی معمولاً بسیار متوسط ​​تر از آن چیزی است که فکر می کنید ، اما این توهین نیست ، بیشتر یک یادآوری است تا یک هشدار! ممکن است شما المپیکی نباشید ، اما قطعاً این انتخاب را دارید که مرغ و سبزیجات را به جای ماش و سیب زمینی سرخ کرده یا فست فود کباب کنید ، درست است؟

در صورت نیاز وعده غذایی خود را آماده کنید ، اما در مصرف آن زیاده روی نکنید

برای ورزشکارانی که در نزدیکی محل تمرین خود زندگی نمی کنند و نیاز به مراقبت از وعده های غذایی خود دارند ، غذا به صورت هفتگی تهیه می شود. اما در حالی که تقریباً همه می دانند که تهیه غذا به خودی خود ایده خوبی است ، مردم معمولاً غذا را سخت تر از آن می کنند که از کاه کوه بسازند!

بسیاری از مردم از این ایده که باید سرآشپزهای خوبی باشند تا غذای خودشان را تهیه کنند ترسیده و غرق شده اند. ” و اینکه یک رژیم غذایی سالم باید حاوی صدها ماده مغذی و مواد اولیه باشد ، این درست نیست. اگر سخت کار می کنید ، آماده سازی غذا ، شروع کار و دستیابی به اهداف واقع گرایانه نکته 1 برای شما است ، باید اعتراف کنید که شروع یک برنامه جدید می تواند دشوار باشد ، اما مطمئن شوید که امکان پذیر است. به عنوان مثال ، اگر در محل کار خود یخچال ندارید ، مطمئن شوید که برای نگهداری غذایی که تمام روز برای روز یکشنبه آماده کرده اید به آن نیاز ندارید. غذا را بدون نیاز به یخچال آماده کنید!

“در نهایت ، اگر واقعاً وارد رژیم رژیم شوید و در این حالت راحت باشید ، می توانید غذاهای عجیب و غریب تهیه کنید که طعم خوبی دارند و مواد مختلفی دارند. بنابراین هنگام شروع ، مطمئن شوید که غذای خوشمزه می خورید. ارزش کمی دارد و نمی گوید: رژیم غذایی مجازات است. او می گوید: “من گناهانم را پاک می کنم.” شما سعی می کنید فقط 15 پوند وزن کم کنید ، اما آن را ساده نگه دارید – سه یا چهار ماده ، چند پوند گوشت بدون چربی ، پروتئین بدون چربی اگر گیاهخوار هستید ، مقداری کربوهیدرات سالم ، مقداری سبزیجات.

ورزشکاران المپیکی از رژیم های شهوت پرهیز می کنند

اجازه دهید تصور کنیم: این تصمیم برای کاهش وزن “تصمیم جدید ، بدن جدید” اغلب با رژیم غذایی دیوانه کننده ای پایان می یابد که هیچ شانس ادامه و تسلیم شدن در دراز مدت ندارد. این ممکن است لزوماً برای ورزشکاران المپیکی صادق نباشد ، اما آنها می دانند که هیچ راه میانبری بدون مشکل وجود ندارد ، به هر حال ، یک نیمه پوسته وجود دارد!

“اگر به رژیم های عجیب و غریب ادامه می دهید ، این امکان وجود دارد که همیشه غذای ناخواسته یا غذای زیاد بخورید و نگران کالری مصرفی خود نباشید. با گرسنگی ترکیبی متفاوت یا محدودیت کامل یک ماده مغذی مواجه خواهید شد. به شما کمک می کند بعداً غذا می خورید

این واقعیت را بپذیرید که اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید غذای سالم تری بخورید و اگر رژیم جدید شما سرگرم کننده و مانند یک بازی نباشد ، شوکه نخواهید شد. وقتی فعال هستید و وزن خود را حفظ می کنید ، می توانید رژیم غذایی خود را افزایش دهید.

اهدافی را تعیین کنید که واقعاً به آنها ایمان دارید

7 استراتژی تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیک

ورزشکاران المپیکی برای یافتن انگیزه بیشتر یا بهتر نیازی به جستجوی زیاد ندارند. با این حال ، آنها در آستانه (یا نزدیک) قله ورزش خود هستند و به عنوان نماینده کشورهای خود در بازی های المپیک بین المللی و به عنوان نخبه انتخاب شده اند.

اما ما مردم عادی ، چه بخواهیم اعتراف کنیم چه نکنیم ، با خودمان مبارزه می کنیم. اگر متوجه شدید که دائماً در حال تلاش برای بلند شدن از کاناپه و رفتن به باشگاه هستید ، ممکن است اصلاً به دنبال هدف اشتباه باشید. گم شده ، کاری کن ، شاید می خواهی چیز دیگری را امتحان کنی.

همه چیز از انواع ورزش ها ، از هنرهای رزمی ترکیبی گرفته تا تمرینات کراس فیت یا تیم سازی ، شما را به مسیر اصلی سبک زندگی که مناسب شما یا بیشتر است می رساند و شما را در مسیر خود نگه می دارد.

“چه زمانی [هدف شما] فقط به این دلیل که می خواهید آن را انجام دهید به شما انگیزه می دهد … اگر کاری که واقعاً می خواهید انجام دهید برای شما هیجان انگیز و سرگرم کننده است ، انجام این کار می تواند یک انگیزه عالی باشد. “سید”

مطمئن شوید که این اهداف واقع بینانه هستند

ورزشکاران المپیکی ورزشکاران تمام وقت هستند. اهداف آنها معمولاً با دقت برنامه ریزی شده و از همه مهمتر قابل دستیابی است. به دلایلی ، مردم عادی اغلب کمی از هدف خود در زندگی منحرف می شوند.

وقتی کسی به شما می گوید: “شما باید یک سیستم آبیاری گسترده در حیاط خود بسازید و چند هفته دیگر وقت ندارید که این کار را انجام دهید” ، شما فکر می کنید ، “خوب ، چگونه مهم است که من چگونه باغ خود را آبیاری کنم؟” من دارم و مهم نیست که من یکی از آنها را دارم یا نه … بنابراین هرگز اتفاق نمی افتد ، درست است؟ اما وقتی کسی می گوید: “بیا ، یک هواپیمای کاغذی بسازیم” ، شما می گویید: “خوب ، من الان به کاغذ احتیاج دارم ، شاید یک آموزش YouTube.”

مطمئناً در آخرین سلفی بدنسازی خود که با جهان به اشتراک گذاشتید ، نوشتن هشتگ یک تصمیم جدید ، یک بدن جدید عالی به نظر می رسد ، اما ایجاد یک تغییر بزرگ همیشه هدف درستی نیست. بنابراین اگر می خواهید تغییری ایجاد کنید ، قبل از اینکه برای شکست آماده شوید مطمئن شوید که این هدف یا این واقعاً امکان پذیر است.

کمی پایدار باشید

در زمانی که تصمیمات جدید در حال از بین رفتن هستند ؛ این روند می تواند دلسرد کننده باشد. اما ورزشکار حرفه ای می گوید که بخش کوچکی از زندگی ورزشکاران المپیکی که به آن علاقه دارید باید پیگیری و سازگار باشد ، زیرا اهدافی که ارزشمند هستند به راحتی قابل دستیابی نیستند.

“لطفاً نگویید:” اوه ، من مطمئن نیستم که رژیم غذایی من کامل است. ” او گفت: “من فکر می کنم باید او را رها کنم.” “ما همیشه باید به غذاهای خوشمزه با دستور العمل های ساده توجه کنیم. همه چیز را تا آنجا که ممکن است ساده کنید ، اما وقتی شرایط سخت می شود آماده باشید. بهترین چیزی که انتظار داریم رخ دهد ، این است که ما آگاهانه کارها را دشوار نمی کنیم ، اما سلام ، کاهش وزن دشوار است. اگر آسان بود ، همه لاغر می شدند.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com


 کتاب بدنسازی بدون وزن


دیدگاهتان را بنویسید