عادات سلامتی خود را در هر سنی به مسیر خود بازگردانید – Beaupre Coaching کاهش وزن و مربیگری زندگی



اگر در 20 تا 50 سال گذشته بارها و بارها برنده شده اید و باخته اید … این تمرین و سیم زیادی از مسیرهای عصبی است. ما در هر سنی به رشد خود ادامه می دهیم و از طریق نوروژنز سلول های عصبی جدیدی ایجاد می کنیم. از طریق رژیم غذایی ، ورزش ، خواب نه تنها می توانید وزن خود را کاهش دهید ، بلکه می توانید مغز خود را سالم و همچنین استخوان ها و مفاصل و سیستم ایمنی بدن را حفظ کنید. وقتی احساس بهتری دارید ، از زندگی بیشتر لذت می برید.

حتی اگر اطلاعاتی داشته باشیم که باعث می شود در طولانی مدت احساس بهتری داشته باشیم ، به راحتی می توان از خط خارج شد. ترفند این است که یک مسیر واضح بسازید و اگر بتوانید با آن کنار بیایید ، هیچ کاری در مورد شما انجام نمی دهد. دست از رویا بردار به این آهنگ به عنوان دستورالعمل های خود نگاه کنید و به آن بازگردید.

وقتی در بروکلین ، نیویورک بزرگ می شدم ، خط اتوبوس برقی B71 یک بار در گونی خیابان اسمیت کار می کرد. اغلب ، دو تیر و طناب های واگن برقی که اتوبوس را با منبع انرژی بالا متصل می کردند ، در طول تور خاموش می شوند و راننده اتوبوس مجبور می شود پیاده شود و تیرها را دوباره در مسیر قرار دهد. به نظر می رسد یک درد واقعی در باسن است ، اما بخشی از روز راننده بود. منظور او این نبود که کار اشتباهی انجام داده یا سیم ها را نفرین کرده است ، او فقط از اتوبوس پیاده شده و آن را دوباره در مسیر قرار داده و در راه است. (در آن روزها ، همه رانندگان مرد بودند!)

من این تصویر یک آهنگ را دوست دارم. شما می توانید از نقطه ای به نقطه دیگر هموار حرکت کنید ، گاهی سریع ، گاهی کند ، گاهی نامنظم ، اما همیشه شما را به مقصد می رساند.

اگر با کار یا خانواده مشغول هستید یا نفس می کشید – حواس شما را پرت می کند که هنگام ایجاد عادات سالم جدید شما را از مسیر خارج می کند.

حتی تیم فریس ، سخنران و نویسنده پرفروش کتاب بدن 4 ساعته و ابزار تیتان ها ، می گوید که از مسیر خارج می شود. تیم به دلیل هک کردن بدن و شیوه زندگی خود برای دستیابی به سلامت مطلوب و عملکرد عالی شناخته شده است و او نیز از مسیر خارج می شود. پاسخ او: “مهم نیست – من می دانم چه کار می کند ، فقط باید به مسیر اصلی خود برگردم.”

آنها برخی از کلمات معقول هستند.

مسیر شما راهنمای شما برای پرخوری ، توقف کاهش وزن و داشتن یک شیوه زندگی سالم است.

می خواهید در 6 ماه کجا باشید؟ می خواهید آهنگ شما را به کجا برساند؟

فرض کنید می خواهید 25 #را از دست بدهید ، با اعداد بهتر در کار و فشار خون. چگونه به اینجا می رسید؟ شما با آگاهی و اطلاعات آنچه برای از دست دادن 25 #ثانیه و رسیدن فشار خون به اوج خود نیاز دارید ، آهنگی ایجاد می کنید.

این که چگونه کمتر غذا بخورید و ورزش کنید یک راز بزرگ نیست ، اما می تواند برای مغز شما یک راز باشد زیرا به آن می چسبد و در مسیر خود قرار می گیرد. علوم اعصاب به ما آموخته است که تغییر عادات شما دشوار است زیرا هر بار که یک عمل یا یک سری اقدامات را انجام می دهید (لذت شیرین بعد از غذا خوردن) سیناپس های عصبی مرتبطی در مغز ایجاد می کنید و تا زمانی که شما بخواهید این نورون ها با هم می سوزند. ” سلام ، برای دسر چیست؟ ” نورون هایی که با هم می چرخند با هم می چرخند.

دانستن این امر به ما روشی می دهد که برای یادگیری چیزهای جدید دنبال کنیم. ما باید مسیرهای عصبی جدیدی ایجاد کنیم و به یادگیری چیزهای جدید ادامه دهیم ، هرگز تسلیم نشوید زیرا احساس ناراحتی می کنید. ما می دانیم که احساس ناراحتی می شود ، اما در بلند مدت هستیم.

از دست دادن 25 # ثانیه مستلزم این است که همیشه متفاوت غذا بخورید. شاید بیشتر برخی از چیزها و کمتر برخی دیگر. برای اکثر ما ، این بدان معناست که غذای ناخواسته کمتر و سبزیجات یا سالاد بیشتری وجود دارد. قطعاً به معنای داشتن طرز فکر رشد است. این به معنای آموزش و فهمیدن چیزی است که شما را در لحظات روز خوشحال می کند. این بدان معناست که انتظار داشته باشیم یادگیری عادات جدید و لذت بردن از مناظر دیدنی در این مسیر دشوار خواهد بود. سر خود را پایین نگذارید تا به تلفن خود نگاه کنید و هنگام سفر به مقصد منظره اطراف خود را از دست ندهید.

آیا می بینید که بدون برنامه نمی توانید به جایی که می خواهید بروید؟ بدون مقصد و مقصد گم می شوید. گیر کردی.

همراه با برنامه ، اشتیاق و پشتکار و عشق و مهربانی زیاد ، می توانید مسیر خود را لغزیده و به مقصد برسید. مطمئنا.

بیایید آن را به قطعات تقسیم کنیم ، یکی روی هم روی ساختمان دیگر. بیایید آن را در مورد غذا و ورزش پایدار کنیم.

چرا می خواهید سالم باشید؟ چرا می خواهید به مسیر خود ادامه دهید؟ به طور کلی وقتی چند هفته در راه هستیم احساس بهتری داریم. مسیر به کجا می رود؟ آیا در جایی است که شما نیز کشیده شده اید؟ غنی سازی نمای و رنگ؟ برای ذهن شما تحریک شده است؟ روی خواسته های خود در زندگی تمرکز کنید. مقصد شما چیست؟

از بین بسیاری از رژیم های غذایی موجود ، اکثر موافقند که با خوردن غذاهای کامل (مناسب) ، از جمله رژیم گیاهی بیشتر ، می توانید کاملا اشتباه کنید. ساده نگه داشتن غذای شما نقطه قوت این حرکت است. هنگام ایجاد برنامه غذایی برای گسترش این آهنگ ، می توانید به قسمت های قبلی گوش دهید. خوردن غذاهای کامل ، بسیاری از گیاهان و چربی های سالم به عنوان بهترین گزینه برای پیشگیری یا غلبه بر سرطان ، دیابت ، شرایط التهابی و آلزایمر شناخته شده است. درباره غذا و تأثیر آن بر سلامتی خود بیاموزید – فقط آن را از من نگیرید.

احتمالاً یادگیری مهارت مورد نیاز برای ماندن در مسیر مستقیم یا رسیدن به مسیر مستقیم برای شما جدید است. به ارتباطات عصبی جدیدی نیاز دارد که با گذشت زمان اتفاق می افتد. در چه مهارتهایی در برنامه خود ضعیف هستید؟ خرید را دوست داری؟ آیا راننده خسته کننده برای غذا خوردن به دلیل نداشتن چیزهای سرگرم کننده در برنامه خود؟

بهبود فرآیند یک شغل است. سفر کاهش وزن خود را به عنوان فرآیندی که تحت کنترل آن هستید در نظر بگیرید و در صورت عدم موفقیت ، ببینید چگونه می توانید آن را بهبود بخشید. این نیاز به یک ذهنیت رشد دارد که قبلاً به آن متعهد بوده اید. تشخیص دهید و بفهمید چه مهارتهایی برای توسعه و تمرین آگاهانه نیاز دارید.



دیدگاهتان را بنویسید