شیر شکلاتی: میان وعده بعد از تمرین؟


ما سالهاست می شنویم که مردم می گویند شیر شکلات یک نوشیدنی عالی برای بهبود بعد از تمرین است …

آنها می گویند: “این ترکیب کاملی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

معمولاً برخی از شرکت ها و سایت ها از عبارات بازاریابی شیر شکلات استفاده می کنند ، و در اینجا چند مورد وجود دارد:

نوشیدنی ریکاوری اصلی

پس از یک تمرین سخت ، بدن شما به مایعات ، کربوهیدرات ها و پروتئین ها نیاز دارد تا ریکاوری را حداکثر کرده و کارایی خود را افزایش دهد.

آب برگشت

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

پر کردن

کربوهیدراتها سوخت اصلی بدن برای تولید انرژی در حین فعالیت شدید هستند. مطالعات نشان می دهد که شیر شکلات به مدت 30 دقیقه ورزش به تامین کربوهیدرات های حیاتی کمک می کند تا شما برای تمرین فردا آماده باشید.

نیباو

ورزش شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی پروتئین با کیفیت بالا است که به ساخت ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها برای کار سخت تر ، طولانی تر ، سریعتر و قوی تر در دفعات بعدی کمک می کند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازیابی بدن و ورزش روزانه را درک می کنند. نه فقط گاهی. همیشه.

درست است که یک میان وعده خوب بعد از تمرین ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، با وجود این واقعیت که شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، یک میان وعده “کامل” بعد از تمرین است. فیلر!

بیایید امروز لحظه ای وقت بگذاریم تا کمی بیشتر را بررسی کنیم (این اطلاعات از برگه اطلاعات شکلات شیر ​​است که از وب سایت سازنده تهیه کردم):

فقط برای یک مرور کلی ، باید بدانید که با خوردن یک لیوان شکلات میهن ، روزانه 26 گرم شکر اضافی و حدود 8 گرم پروتئین (فقط کمی بیشتر از میزان پروتئین در تخم مرغ دریافت می کنید !!) و تازه اگر فقط یک لیوان شیر شکلات بخورید و اگر بیشتر از این بخورید ، مقدار شکر دریافتی شما بسیار بیشتر است !!!

حتی پس از تحقیقات جدید ، جذب مواد مغذی کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) با وجود شیر گاو ممکن است با مانع مواجه شود. و در نتیجه شیر بادام یا کتان بسیار بهتر است.

حالا من می خواهم یک چیز را روشن کنم. من هم مثل بقیه شکلات را دوست دارم! و وقتی برای خرید ماست بیرون می روم ، به شما بگویم ، من شکلات یا چیزی با شکلات در آن خریداری می کنم. مشکل این است که به دلیل شیر جو ، کاکائو به عنوان یک نوشیدنی “کامل” و “سالم” برای بعد از تمرین معرفی می شود. چیزی که از شما می خواهم این است که اگر به دنبال این نوشیدنی هستید ، فکر کنید یک غذای خوشمزه است و باید آن را محدود مصرف کنید و آن را برای مناسبت های خاص بگذارید ، بعد از هیچ تمرین یا بازی به شما نمی دهد.

پس بیا ، نگاهی بینداز و از خود لذت ببر!

  • ماست و میوه ساده یونانی
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • شام باقیمانده از سیب زمینی شیرین و گوشت
  • اسموتی پروتئینی با یک پیمانه پودر پروتئین و میوه

بسیاری از مواد مغذی دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما تمرکز اصلی وعده غذایی یا میان وعده بعد از ورزش باید در مورد کربوهیدرات ها و پروتئین باشد.

امیدوارم این مقاله به شما در شفافیت بیشتر در تبلیغات کمک کند!

من دوست دارم بعد از تمرین بشنوم که برای غذا چه می کنید.

وعده غذایی یا میان وعده خود را در قسمت نظرات زیر ارسال کنید!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید