شکر ، چربی ، شیر: سه بزرگ و آنها به راحتی آن را تغییر می دهند


pexels-photo-3821250.jpeg

هنگامی که برای اولین بار با شخصی کار می کنم ، موارد مهمی وجود دارد که من به آنها توجه می کنم.

من به دنبال نکات کلیدی طرح در ابتدای مکالمات ما تا بدانیم رژیم غذایی آنها کجاست.

هنگامی که من برای اولین بار تغذیه خواندم ، به ما گفتند که “باید با افرادی که در آنجا بودند ملاقات کنیم” و در آن زمان (بیش از یک دهه پیش) من کاملاً متوجه منظور آن نشدم. وقتی شرکت کردم ، فهمیدم که راه دیگری برای گفتن “یک قدم در یک زمان” وجود دارد. به عنوان مثال ، اگر فردی برای صبحانه تارت تند و دانه های شیرین با نوشابه بخورد ، به احتمال زیاد به سبزیجات و اسموتی های میوه ای با پودر پروتئین روی می آورد. برای چی؟ از آنجا که این یک مرحله نیست ، 3 است. در 3 مرحله برای یک وعده غذایی (قهوه) خیلی زیاد می پرسد: خیلی سریع.

همچنین مردم در جایی که هستند ملاقات می کنند ، حتی اگر بخواهم آن را 3 یا 4 قدم جلوتر بردارم ، می توانم یک بار دیگر – مطمئناً. برای بودجه ، توانایی و آرامش خاطر آنها ایمن است.

اینها 3 مورد اصلی هستند که اکنون می توانید به آنها بپردازید و جهشی بزرگ در رژیم غذایی شما ایجاد می کند و در هر لقمه مواد مغذی بیشتری به شما می دهد.

به جای حذف کامل آنها از رژیم غذایی ، می توانیم عقل سلیم را به نسخه سالم تر تغییر دهیم ، که یک قدم بهتر است. در رژیم غذایی همیشه “خوب / بهتر / بهترین” وجود دارد

شکر ، چربی ها و شیر دارای لایه ها و لایه های خوب / بهتر / بهترین طبیعی خود هستند. این 3 مورد اصلی همه سوئیچ های مبتنی بر مواد غذایی (بیشتر از نظر مواد مغذی / طبیعی تر / نزدیک به طبیعت) هستند که می توانید امروز بسازید. من تمام تلاش خود را می کنم تا همه چیز ساده باشد. بنابراین ، در اینجا نسخه تقطیر شده آن است.

قند:

pexels-photo-257834.jpeg

در حالی که شکر سفید در حوزه تغذیه جامع ما دوست ندارد [Read: Why Sugar is the Villain] به دلیل کمبود مواد مغذی (و توانایی آن در سرقت حتی مواد مغذی از بدن) ، این بدان معنا نیست که ما نی دوباره طعم شیرینی را می چشد ما به راحتی می توانیم شکر سفید را در انبار خود به چند روش مختلف ارتقا دهیم.

Inte Wee: به جای شکر معمولی ، شکر ارگانیک یا گلاب بخرید. شما کمتر استفاده می کنید زیرا گرانتر است و وقتی از آن استفاده می کنید ، می توانید کمی احساس بهتری نسبت به آن داشته باشید. نگران نباشید ، شکر سفید شکر سفید است ، بنابراین خرید ارگانیک آن را “سالم” نمی کند – فقط آن را می سازد کمی کیفیت بهتر و پشتیبانی سیب زمینی که چغندر GMO را برای قند تولید نمی کند.

گزینه بهتر بعدی: عسل محلی یا شربت افرا. بهترین عسل خام را از غرفه های میوه در دره ما پیدا خواهید کرد ، که در همه جا غنی هستند. بسیاری از پرورش دهندگان عسل نیز به صورت خصوصی از طریق دوستان یا معاملات داخل حیاط می فروشند ، بنابراین از اطراف بپرسید و بهترین مورد را پیدا کنید. عسل خام نباید از نظر فنی پخته شود زیرا مزایای سلامتی آن در حالت “خام” است ، اما مواد معدنی در مرحله خود باقی می مانند و من هنوز هم در بیشتر پخت هایی که انجام می دهم از عسل استفاده می کنم. می توانید از آن به عنوان جایگزین شکر سفید و دستور پخت استفاده کنید – فقط آن را از وسط نصف کنید. برای هر فنجان شکر 1/2 فنجان عسل استفاده کنید. شربت های تیره ، “خالص” افرا را پیدا کنید ، شربت ذرت جعلی / شربت طعم افرا نخرید. آنها مواد معدنی را که شربت افرا خالص می سازند به شما ارائه نمی دهند.

گزینه ای دیگر: ملاس. ملاس یک شیرین کننده غنی از مواد معدنی است (راستش خیلی ها دوست ندارند) اما اگر طعم آن را هضم کنید هنگام پخت و قهوه واقعاً تمیز است.

چربی ها:

در حالی که چربی هنوز شیطانی است [Read: You Can Eat Fat and Lose Fat] از آنجا که به ما آموخته اند که آنها ناسالم هستند و بخشی از رژیم غذایی نامناسب هستند ، باید الف) بفهمیم که این اطلاعات اصلی دیگر معتبر نیست ، ب) یاد بگیریم که دوباره به چربی ها اعتماد کنیم و از همه مهمتر ج) چربی های موجود در انبار خود را ارتقا دهیم. یخچال و رژیم غذایی به روشهای مختلف اگر هنوز کاربر مارگارین هستید ، این را بررسی کنید: [The Easy Guide to Fats]

pexels-photo-5988273.jpeg

Inte Wee: چربی های سالم را که در راهنمای چربی بالا توصیه شده است خریداری کنید ، که شامل آووکادو ، کره ، دانه های چیا ، روغن نارگیل و شیر ، دانه کتان و دانه ها ، گیاهی (کره روشن) ، آجیل و دانه های آلی / خام ، روغن زیتون (فوق بکر) و کنجد است. روغن

گزینه بعدی بهتر / بهترین: روغن زیتون فوق بکر ارگانیک. کره ارگانیک.

شیر:

در حالی که چربی در حال تخریب شدن است ، از طرف دیگر لبنیات هنوز در رژیم غذایی اصلی مورد ستایش قرار می گیرند. ما نسل ها آموخته ایم که ساده ترین و بهترین راه برای دریافت کلسیم برای استخوان های قوی فقط از طریق لبنیات بود. ما از آن زمان آموخته ایم ، خوب ، این کاملا درست نیست. [Read: But How Will I Get My Calcium?] اگرچه واقعیت این است که اگر زیاد بخوریم ، اجتناب از شیر گاو (که در بسیاری از سس ها ، نانوایی ها و غیره پنهان است) واقعاً چالش برانگیز است ، اما اگر غذای خودمان را انتخاب کنیم و بیشتر بپزیم ، دود می شویم. بسیاری از مشتریانی که شیر می خورند یا رژیم خود را حذف می کنند ، احساس می کنند که هضم غذا چندین برابر بهتر می شود. [7 Ways to Stoke the Flames of Your Digestive Fire]

78-DSC_1835.jpg

Inte Wee: برای هر مکانی که از لبنیات استفاده می کنید جایگزین های شیر بخرید. می توانید از شیر نارگیل یا جو دوسر برای جایگزین عالی در قهوه استفاده کنید – شیر بادام یا سویا برای غلات [Read: Make Breakfast Crazy Simple] یا شیر برنج

گزینه بعدی بهتر: خودتان جو دوسر یا شیر آجیل تهیه کنید. واقعاً ساده است. [Recipe]

یک چت رایگان با raina رزرو کنید

منبع کردن اینها کار سختی نیست ، فقط خرید سوئیچ و سپس برداشتن آن و کارهایی است که در حال حاضر انجام می دهید. با چند تغییر ساده می توانید رژیم غذایی خود را به طور گسترده ارتقا دهید!

(به کمک بیشتری احتیاج دارید؟) من مواد مغذی پیچیده را به صورت اساسی ساده کرده و اقدامات لازم را برای انجام آنها به شما ارائه می دهم. بیا بیشتر چت کن!

xo ،

websignatur.jpg

دیدگاهتان را بنویسید