سالاد شام بهاری – ریشه های جدید من


با سلام خدمت دوستان! برای سرگرمی ، یکی از پست های وبلاگی که در سال 2010 نوشتم را دوباره زنده کردم-یک کاسه سالاد لوبیا کره ای داغ ، هویج سرخ شده سیر و برنج وحشی. چرا من یک دستور قدیمی را منتشر می کنم؟ خوب ، برای اولین بار ، من فکر کردم تعدادی طرفدار جدید در اینجا هستند که قبلاً این شادی را ندیده بودند (سلام ، اتفاقاً)! ثانیاً ، اکثر شما که از ابتدا اینجا بوده اید ممکن است آن را فراموش کرده باشید. سوم ، این دستور العمل اصلی شیرینی فروشی ایده آل است. و سرانجام ، چون کاملاً ، کاملا خوشمزه – لذیذ. حبوبات کره ای خالص ، سکه های هویج طلایی سیر ، برنج وحشی ترد ، پیاز ترد و خرد شده ، کلم پیچ ابریشمی و شوید تازه ، همه با سس خردل لیس و لب که روی همه چیز دست به دست می شود-این سالاد و فراتر.

من بار دیگر آن را سالاد شام بهاری نامیدم زیرا این غذای عالی فصلی است (بله عزیزم ، قطعاً غذا) هر دو محصول زمستانی و بهاری و طعم و مزه را به عنوان راهی که ما به سمت روشنایی رونق می دهیم ، ادغام می کند! هورا!

این دستور غذا خاطرات زیادی را برای من زنده می کند. در همان زمان بود که من حدود 3 سال در رستوران های کپنهاگ کار کردم. من عاشق کارم هستم و به سختی می توانم باور کنم که آن کار واقعی است پرداخت شده من تمام روز را در یک آشپزخانه گرم و تنگ می گذرانم و هر روز ده ها غذای جدید را بدون هیچ منو یا دستور پخت می پزم – قطعاً هنوز در ماه عسل هستم. احساس اعتماد به نفس می کنم و غذاهایی که تهیه کرده ام درک عمیق من از تغذیه را در توسعه دستور العمل ها به کار گرفته اند و من هر روز از آن برای تقویت خلاقیت خود استفاده کرده ام و کاملاً از سرعت یادگیری و رشد خود آگاه هستم. من در گرداب ایمن بودم و آن زمان بسیار هیجان انگیز از زندگی من بود.

شیفتم را از ساعت 8 صبح شروع کردم و اکثر ظروف من باید تا ساعت 12 شب آماده می شدیم که درها را برای ناهار باز کردیم. این یک زمان نسبتاً کوتاه برای پمپ کردن 200 وعده است اپس، اما پس از چند سال ، میانبرهایی ایجاد کردم که طعم زیادی را در بار ارائه می دهند. یکی از این کاستی ها ، روغن سیر بود – اولین کاری که بعد از بستن قسمت های پیش بندم انجام دادم ، این بود که به عنوان ماریناد ، به عنوان وسیله ای برای سرخ کردن ، و به عنوان پایه ای برای سوپ ها ، خورش ها ، سس ها و سس ها در طول روز استفاده شود. در واقع ، من فکر نمی کنم غذاهای زیادی از ایستگاه من تهیه شده باشد کار را نکرد سپس سیر را اضافه کنید (روش ساده ای برای مزه کردن چیزها!). این روغن روی نیمکت من نشسته بود و روی همه چیز پرتاب می شد و همه مردم بیشتر و بیشتر برمی گشتند.

چیزی که من دوست داشتم از روغن سیر در آن استفاده کنم سبزیجات زمستانی بود. می توانم آن را در طلای مایع بریزم ، حرارت را زیاد کنم ، و در نیم ساعت یک توده خونین و براق از ریشه های رنگین کمان بو داده برای سرو دارم ، فقط برای تهیه آن نیاز به آب لیمو و کمی گیاه تازه دارید. قابل ارائه چه کسی نمی خواهد در این مورد غوطه ور شود؟! بعلاوه ، ارزان بود. مانند بسیاری از رستوران ها ، ما همیشه به نتیجه نهایی نگاه می کردیم و اینکه چگونه می توانیم حتی کوچک ترین طعم غذا را عالی جلوه دهیم. روغن سیر بلیط بود.

در رستوران ، حرکت امضای من ترکیب سبزیجات ، غلات و حبوبات به روشهای هیجان انگیز بود (که در آن زمان کاملاً جدید بود!) بنابراین این غذا از یک اجاق تجاری تهیه شد که ارزش افزودن به هویج سرخ شده سیر را دارد که نیاز به خانه دارد. با چند حبوبات کره ای نرم و خامه ای از فر بیرون می آید و برنج وحشی چند روزه من را از یخچال بیرون می آورد ، این ترکیب بسیار طبیعی و با در نظر گرفتن بافت ، رنگ و طعم های مختلف ترکیب شد.

راز این غذا قوام سیر در روغن است. به غیر از مخلوط کردن سیر و افزودن آن به روغن ، در اینجا شما باید باید آن را مالش دهید یا با هم مخلوط کنید تا تقریبا خمیری شود. به این ترتیب ، سیر به هرجایی که روغن می رود می رود و به طور مساوی به روشن ترین و ظریف ترین طلای کاراملی تبدیل می شود که نرم ، شیرین و سوخته است. از آن متنفر نخواهید شد.

متوقف کردن! زمان فیبر

فیبر احتمالاً کم جذاب ترین و جذاب ترین ماده مغذی است که در مورد آن می شنویم. همه چیز درباره پروتئین است! چاق! و وقتی درباره کربوهیدرات ها می شنوید ، احتمالاً چیزی نادان و غیر عادلانه است (من واقعاً از انتخاب خارش دار در مورد عناصر درشت مغذی متنفرم!). فیبر بسیار خسته کننده به نظر می رسد و چیزی است که فقط به مادربزرگ شما علاقه دارد ، پس چرا شما نیاز؟

یکی از دلایلی که رژیم های غنی از گیاهان از نظر سلامتی بسیار پایدار هستند نه تنها به دلیل فیبر زیاد آنها ، بلکه پتانسیل آنها برای تنوع فیبر است. فیبرها در گذشته به دو دسته اصلی محلول و نامحلول تقسیم می شدند. آنچه در این زمینه تحقیقاتی جدید و هیجان انگیز است این است که می بینیم فیبر را می توان به چند دسته دیگر تقسیم کرد (پلی ساکاریدهای چسبناک ، غیر چسبناک ، غیر نشاسته ای ، نشاسته مقاوم و غیره) که هر کدام پتانسیل منبع متنوع غذایی را به ارمغان می آورد. برای باکتری های روده ما به طور خلاصه ، هرچه تنوع گیاهانی که می خوریم بیشتر باشد ، تنوع میکروبیوم ما بیشتر است.

چرا این مهم است؟ زیرا روده ما اساس سلامت کلی ما است. اگر ما طیف گسترده ای از نیروها را در خط مقدم سیستم ایمنی خود داشته باشیم ، شانس ما نه تنها بهتر است زنده می ماند، اما باقی می ماند. فیبرهایی که می خوریم همچنین باکتری های خوب ما را تغذیه می کند و انواع خاصی از فیبرها از انواع خاصی از باکتری ها تغذیه می کنند. از تنوع وسیعی از گیاهان که می توانید لذت ببرید تا مطمئن شوید که از بیشترین تنوع غلات خوب در سیستم گوارشی خود پشتیبانی می کنید. آنها به شما می گویند با بیل به شما پس می دهند!

غذاهایی که بیشترین فیبر را دارند لوبیا و عدس ، سبزیجات ، میوه ها ، غلات ، آجیل و دانه ها هستند (به یاد داشته باشید که فیبر در غذاهای حیوانی وجود ندارد). نسبتهای مختلف فیبرهای محلول و نامحلول و همچنین فیبرهای چسبناک / غیر چسبناک و فیبرهای قابل تخمیر در همه این گروههای غذایی یافت می شود ، توصیه می شود از آنها بخورید. و به جای تمرکز بر گرم (حداقل میزان توصیه شده روزانه 25 گرم نرم است ، نه اینکه در مورد آن صحبت کنیم …) ، ما باید بر تنوع تمرکز کنیم. تا آنجا که می توانید از غذاهای گیاهی لذت ببرید و شرایط بدن خود را به آرامی تغییر دهید. همه چیز به روده برمی گردد و نه هر چیزی شما بخورید ، اما هر چیزی که باکتری های روده شما می خورند.

با این غذا شما بچه های خوب را با فیبر تغذیه می کنید شش گیاهان مختلف! در مورد ترکیب جامد صحبت کنید. لوبیا ، غلات کامل ، 3 سبزیجات مختلف ، به علاوه سبزیجات ، به تنوع جدی فیبر کمک می کند. خوب ، خوب ، فیبر خوب! 😉

نکته جالب درباره مرور این دستور العمل این بود که ببینم آیا چیزی وجود دارد که این بار تغییر دهم. من در ده سال گذشته خیلی چیزها آموخته ام و فوق العاده به عنوان آشپز رشد کرده ام ، بنابراین تعجب کردم که مجبور نیستم تغییرات زیادی را انجام دهم. تنها دو چیزی که من احساس کردم این سالاد به آن احتیاج داشت سبز تیره و ترشی بود – سارا B کلاسیک در این مرحله حرکت می کند! از آنجا که ما هنوز سبزهای بهاری نداریم ، من تصمیم گرفتم که کلم برگ برنده باشد ، و بدیهی است که باید ماساژ داده شود! من پیاز قرمز موجود در دستور اصلی را به ترشی سریع تبدیل کردم ، زیرا این یکی دیگر از تکنیک های ضروری پخت و پز است که از اولین ارسال آن یاد گرفته ام.

این آسیاب سالاد همه چیزهایی را که شما نیاز دارید و از یک کاسه نیاز دارید ، دارد: فوق العاده خوشمزه و سیر کننده است ، با همه بافت ها در ترکیب برای برآورده کردن خواسته شما. همه موارد را می توان به طور جداگانه تهیه کرد ، حتی در روزهای جداگانه ، زمانی که به نظر می رسد چیزهای زیادی برای پخت یکباره برای یک ظرف واحد وجود ندارد. اگر راه برگشت را طی می کنید ، لوبیا و برنج را یک روز قبل بپزید (و زمانی که آنجا هستید غذای اضافی تهیه کنید زیرا غذا برای برندگان آماده شده است) و پیازها را تا یک هفته قبل بچینید. کلم پیچ را می توان یک روز قبل یا بیشتر ماساژ داد ، اما هویج ها باید بلافاصله قبل از سرو کباب شوند.

اگر لوبیا کره ندارید ، هر لوبیا سفید کار می کند (Marine، Cannellini، Great Northern یا Baby Lima Beans برخی از انواع آن هستند) و اگر می خواهید دانه ها را تغییر دهید ، هر نوع برنج کار می کند – حتی ارزن یا کینوا خوشمزه باش! به جای هویج ، از سبزیجات ریشه ای که ترد کرده اید استفاده کنید: چغندر ، سیب زمینی شیرین ، کرم یا کدوی زمستانی طعم بسیار خوبی در روغن سیر دارد. و اگر شوید گیاه رویای شما نیست ، سعی کنید آن را با جعفری ، گشنیز ، ریحان یا ترخون جایگزین کنید.

من واقعاً امیدوارم که به زودی از این غذای خوشمزه و سیر کننده لذت ببرید. این روزها ، بسیاری از ما می پرسیم ، و من مدام برای آشپزخانه برای کف پوش ، وضوح و اتصال برمی گردم. هیچ پاسخی وجود ندارد ، فقط حضور است. و در آن حضور ، من خود را روی تخته برش می بینم ، از آنچه پیش رو دارم سپاسگزارم ، یک هویج را برش می دهم ، سپس یکی دیگر ، برای کارهای ساده از شما متشکرم.

همه شما را دوست دارم. بیرون و با خیال راحت بمانید.
بله ، سارا بی.

دیدگاهتان را بنویسید