زردچوبه 7 مزیت برتر + 2 مشکل احتمالی


TURMERIC TOP 7 مزایا

** لطفاً برای اطلاعات بیشتر به منابع زیر مراجعه کنید.


1. حافظه ، خلق و خو و سلامت مغز

یک مطالعه 18 ماهه نشان داد افرادی که دچار ضعف خفیف حافظه بوده اند ، در صورت مصرف کورکومین ، یک ماده فعال در زردچوبه ، بهبود قابل توجهی در حافظه و توجه داشته اند. به علاوه ، آنها بهبود خلق را مشاهده کرده اند و اسکن PET آنها کاهش تجمع آمیلوئید در آمیگدال و هیپوتالاموس (مسئول حافظه و وظایف احساسی) را نشان می دهد.

کورکومین همچنین در یک مطالعه بالینی با پروزاک (داروی ضد افسردگی با لیست طولانی عوارض جانبی) مقایسه شده است. محققان با فهمیدن اینکه کورکومین می تواند به اندازه داروهای تجویزی در درمان افسردگی م effectiveثر باشد ، شگفت زده شدند. * لطفاً توجه داشته باشید: هیچ کس نباید بدون مشورت اولیه با پزشک داروهای تجویز شده خود را برای درمان طبیعی رها کند.

2. کاهش وزن

کورکومین و کورکوم مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که مصرف توده بدن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

3. آرتروز

محققان دانشگاه استرالیا دریافتند که زردچوبه به طور قابل توجهی موثرتر از دارونما است و گروه زردچوبه ناراحتی زانو را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

4. مشکلات گوارشی


مطالعات نشان داده است که افرادی که با سندرم روده تحریک پذیر دست و پنجه نرم می کنند ، دریافتند که ناراحتی شکمی پس از مصرف عصاره زردچوبه به مدت هشت هفته کاهش می یابد.

5. کورکومین و سرطان

کورکومین ، پلی فنلی که از زردچوبه استخراج شده است ، در دو دهه اخیر به عنوان یک آنتی اکسیدان ، ضد التهاب و ضد سرطان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مطالعات همچنین اثربخشی آن را در کاهش عوارض جانبی شیمی درمانی یا پرتودرمانی و بهبود کیفیت زندگی بیماران نشان می دهد.

6. سلامت قلب

محققان دانشگاه کلرادو ، بولدر به این نتیجه رسیدند که مکمل کورکومین منجر به بهبود سلامت شریان ها ، جریان خون و کاهش استرس اکسیداتیو شده است!

7. سلامت سیستم ایمنی

محققان به فواید کورکومین بر سیستم ایمنی بدن دست یافتند. این می تواند نشانگرهای پیش التهابی را پایین بیاورد و فعال سازی سلولهای T ، سلولهای B ، نوتروفیلها ، سلولهای کشنده طبیعی و سلولهای دندریتیک را تعدیل کند.

2 مشکل احتمالی

مشکل احتمالی شماره 1

مطالعات نشان می دهد که زردچوبه ضعیف جذب می شود – اما خوشبختانه یک راه حل ساده وجود دارد! فلفل سیاه فراهمی زیستی زردچوبه را تا 2000 درصد افزایش می دهد!

مشکل احتمالی شماره 2

هنگام مکمل زردچوبه ، بسیاری به دنبال کورکومین جدا شده هستند ، که متأسفانه فاقد بسیاری از خواص درمانی زردچوبه است. در حقیقت ، مشخص شد که کورکومین در کل شکل غذایی خود از 300 کورکومین جدا شده با 300 جزء مفید دیگر قوی تر است. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد زردچوبه بدون زردچوبه دارای خواص ضد التهابی نیز هست. بنابراین اگر بخواهید تمام قدرت زردچوبه را نام ببرید ، به دنبال محصولی باشید که آن را به صورت کامل با پیپرین (فلفل سیاه) در غذای خود داشته باشد. پایه های تغذیه ای برای سلامتی “Curcumin SAP” انتخاب خوبی است. در دسترس من ، (در زیر).

محصولات را از طریق داروخانه مجازی کامل ما خریداری کنید.

با ما همراه باشید و 20 درصد از تخفیف سالانه فروش روز کارگر صرفه جویی کنید … 🙂

منابع:

حافظه ، روحیه و سلامت مغزhttps://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/23832433/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6582779/

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1064748117305110؟via٪3Dihub

کاهش وزن

https://www.acpjournals.org/doi/10.7326/M20-0990

آرتروز

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/15673996/

مشکلات گوارشی

https://www.acpjournals.org/doi/10.7326/M20-0990

کورکومین و سرطان

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6835707/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6429287/

سلامت قلب

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5310664/

سلامت سیستم ایمنی

https://link.springer.com/article/10.1007/s10875-006-9066-7

افزایش فراهمی زیستی زردچوبه به میزان 2000 درصد

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/9619120/



دیدگاهتان را بنویسید