رژیم کتو دوباره چگونه بعد از شکستن رژیم کتو به رژیم غذایی آن بازگردیم؟


چگونه می توانیم پس از شکستن رژیم کتو به این موضوع بازگردیم؟

متأسفانه ، بسیاری از مردم می گویند نمی توانند از تقلب خود خارج شده و بر آن غلبه کنند !!! بیایید به رژیم کتو برگردیم

پس از تحقیق و بحث ، مشخص است که این افراد روز بعد از چیت چربی بدن خود را به صفر می رسانند. به این افراد گفته شد که بعد از روز شما ، چون بدن شما مملو از ذخایر گلیکوژن است ، مصرف چربی از تخلیه این ذخایر گلیکوژن جلوگیری می کند. بنابراین ، برای دفع آن گلیکوژن از بدن خود ، نباید هیچ گونه چربی مصرف کنید.

غذای کتوژنیک - چگونه بعد از شکستن رژیم به رژیم کتو باز می گردیم؟

پاسخ این است که این استدلال 100٪ نادرست است. و دلیل اینکه شما نمی توانید از چنگال خود خارج شوید دقیقاً اشتباهی است که مرتکب شده اید.

رژیم غذایی متناوب در مقابل رژیم غذایی کتو 01 - چگونه می توانم بعد از شکستن رژیم کتو برگردم؟

چرا بحث حذف کامل چربی روز بعد اشتباه است؟ به 2 دلیل:

1. اگر ذخایر گلیکوژن بالایی در بدن خود دارید و چربی مصرف می کنید ، اینطور نیست که بدن ابتدا چربی بسوزاند. این هرگز اتفاق نخواهد افتاد.
بدن همیشه ابتدا گلیکوژن و سپس چربی را جذب می کند

2. به این افراد گفته شد که چگونه برنامه ریزی کردید. به طوری که کالری بیشتری از آنچه برنامه ریزی کرده اید مصرف نکنید. و در هر صورت ، وقتی اسب می سازید ، از کتوز خارج می شوید و چربی ای که با غذای اسب خود می خورید به صورت چربی ذخیره می شود. شما باید مصرف چربی خود را کاهش داده و کربوهیدرات خود را افزایش دهید تا چربی به صورت چربی ذخیره نشود.

از طرف دیگر ، اگر مصرف چربی را در روز بعد به صفر برسانید و کربوهیدرات مصرف کنید ، دوباره انسولین را تحریک می کنید. سطح انسولین که به دلیل سرعت شما (خواب شما) کاهش می یابد رژیم کتو را افزایش می دهد ، اشتهای شما را افزایش می دهد و مشکلاتی را که قبل از رژیم کتوژنیک خود داشتید برمی گرداند. این چرخه می تواند چندین روز طول بکشد و شما نمی توانید از آن خارج شوید.

5ec68933f0f41924fd351815 - چگونه می توانم بعد از شکستن رژیم کتو برگردم؟

چگونه می توانیم به کتوز بازگردیم؟

اولویت شما نباید تخلیه بدن باشد. وقتی بدن شما خالی است و بدن شما به کتوز نمی رسد. در واقع ، بدن شما گرسنه می شود و باعث گرسنگی کاذب و ایجاد دوباره چربی می شود.
ما می خواهیم بدن را وارد مرحله کتوز کنیم. این یک فرمول ساده دارد ، شما باید کربوهیدرات کمتری دریافت کنید و از نظر بدنی فعال تر باشید. هنگامی که بدن شروع به سوزاندن ذخایر گلیکوژن در بدن ، کبد ، خون و ماهیچه ها می کند و چربی ها و کتون ها را به عنوان سوخت تشخیص می دهد.

روش توصیه شده برای روز بعد از چیت به عنوان جایگزینی برای روش اشتباه رایج (حذف کامل چربی):

1. ورزش با قدرت کامل بدن (بهترین کاری که می توانید در روز بعد انجام دهید تقلب است. مخصوصاً برای افرادی که ورزش می کنند ، که باعث می شود ذخایر گلیکوژن به طور کامل از بدن و ماهیچه ها پاک شود. و شما هم به درستی و هم به طور همزمان تقلب می کنید. زمان. از آنها برای عضله سازی استفاده کنید.)

این روش همچنین در رژیم چرخه ای کربوهیدرات (به عنوان مثال ، آنها دو روز در هفته تقلب می کنند و در طول آن دو روز تمرینات قدرتی شدید انجام می دهند تا در پنج روز آینده عضله بسازند و چربی بسوزانند).

2. روزه 100٪ پاسخ است. روز بعد ، جشن بگیرید. که بهترین نتیجه را از آن بگیرید. (روزه داری به کاهش سطح انسولین بدن کمک می کند و به بدن کمک می کند تا کتون ها را حمل کند.)

روزه گرفتن دقیقاً برعکس افرادی است که مصرف چربی را در روز بعد به صفر می رسانند.

mctoilsportsresearch 1024x683 1 599x400 - چگونه می توانم رژیم کتو را پس از شکستن دوباره شروع کنم؟

راههای افزایش سرعت تقلب

– مصرف روغن mct و قهوه: تولید کتون را تسریع می کند. و بلافاصله بعد از چیت به مرحله کتوز بازگردید.

باز هم تقلب چیست؟

وقتی بدن شما کاملاً با کتو سازگار شد ، می توانید میزان چربی روزانه خود را به میزان کمی کاهش دهید. زیرا بدن شما دسترسی خوبی به چربی شما دارد و می تواند از مقداری چربی بدن شما به جای چربی ای که مصرف می کنید استفاده کند. و به همین دلیل ، می توانید میزان چربی خود را در طول زمان کاهش دهید ، اما نه به طور کامل.
اما وقتی تقلب می کنید ، سطح بالای انسولین باعث می شود بدن دسترسی خود به ذخایر چربی را به طور کامل ببندد و این سطح بالای انسولین به شما امکان می دهد بدون چربی استفاده کنید. و تنها کاری که باید انجام دهید این است که سطح انسولین خود را کاهش دهید تا بدن شما بتواند دوباره از چربی ها استفاده کرده و کتون تولید کند.

شما رژیم کتوژنیک را می شناسید و می دانید که این رژیم به معنی 70 درصد چربی ، 25 درصد پروتئین و 5 درصد چربی است و اگر فردای چیت بیایید ، چربی را به صفر می رسانید. این بدان معناست که شما 100٪ متعهد به پروتئین و کربوهیدراتهایی هستید که انسولین را تحریک می کنند ، و هنگامی که سطح انسولین خون شما بالا است ، به بدن شما اجازه نمی دهد که از رژیم کتو چربی دریافت کند ، و در عین حال بدن شما دسترسی ندارد. به غذا و کالری کمی دارید مصرف کنید و سطح انسولین بالایی دارید. اکنون بدن وارد عضلات می شود و ماهیچه ها را می سوزاند و در عین حال اشتها را تحریک می کند و شما را به همان چرخه کاذب پرخوری باز می گرداند.

خلاصه:
روز بعد ، رژیم غذایی شما باید به گونه ای باشد که سطح انسولین خون شما کاهش یابد. این عملیات فقط با رژیم متعادل کتوژنیک یا مهمانی می توان به صورت دوره ای انجام داد.

پرطرفدارترین رژیم سال کدام است؟ رژیم کتوژنیک چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید