رژیم چاقی سریع با یک برنامه غذایی عالی


قبل از شروع هر نوع رژیم چاقی ، بهتر است با یک متخصص تغذیه مشورت کنید. ابتدا باید دلیل چاق نبودن را بدانیم و سپس با تشخیص صحیح باید به دنبال رژیم های م effectiveثر و کارآمد چاقی باشیم. در ادامه چاقی را به مدت یک هفته برای شما عزیزان آورده ایم. امیدواریم با این رژیم چاقی سریع بتوانید به راحتی در هفته یک کیلوگرم وزن اضافه کنید.

برای تغییر متابولیسم به زمان زیادی نیاز خواهید داشت. بهتر است به راحتی تسلیم نشوید و تا زمانی که به خواسته خود نرسیده اید تسلیم نشوید. راه های زیادی برای افزایش وزن وجود دارد و رژیم ها یکی از مهمترین و سالم ترین روش ها هستند. برای افزایش وزن ، بهتر است کالری بیشتری در روز مصرف کنید تا میزان کالری که بدن شما در هر روز می سوزاند. خوردن پروتئین بدن شما به 1.5 گرم پروتئین در هر پوند وزن بدن در روز احتیاج دارد. بدن شما نیز روزانه به مقدار مناسبی از چربی نیاز دارد ، بنابراین مصرف چربی نیز برای افزایش وزن مفید است. همچنین بهتر است عادات غذایی 3 وعده غذایی در روز را فراموش کنید و در عوض 5 تا 6 وعده غذایی کوچک در روز بخورید. با مطالعه رژیم چاقی سریع در هفت روز ، تا انتها با ما باشید.

انواع غذاها برای رژیم های چاقی سریع

برنامه رژیم غذایی سریع چاقی در هفت روز

در این مقاله ، ما رژیم غذایی چاقی سریع هفت روزه کامل و جامع را به طور مفصل برای شما آورده ایم. امیدواریم این رژیم برای شما آسان باشد و با استفاده از آن به راحتی چند پوند وزن اضافه کنید.

رژیم چاقی سریع

اولین روز

در اولین روز رژیم چاقی سریع ، بهتر است نصف فنجان بلغور جو دوسر خام را برای صبحانه با یک لیوان شیر ، نصف فنجان زغال اخته یا کشمش خشک ، یک قاشق غذاخوری روغن دانه کتان کامل و کمی دارچین بخورید. و برای یک میان وعده یک فنجان شیر آب شده ، یک تکه بزرگ میوه ، یک قاشق کره بادام زمینی ، یک تکه موزارلا ، و برای ناهار ، 2 چای کامل سالاد تخم مرغ خوشمزه ، 2 نان پیتا و یک موز. برای میان وعده عصرانه ، یک قسمت ماست کم چرب ، یک قسمت پنیر کم چرب محلی ، یک قسمت کامل بلوبری مخلوط با تمشک ، 2 پودر گندم کامل سرد و یک قاشق غذاخوری عسل ، و برای شام 20 گرم ماهی قزل آلا ، یک قسمت بزرگ سیب زمینی ، یک قسمت کامل نخود فرنگی و یک فنجان دوغ کم نمک. در آخرین وعده غذایی که باید بعد از غذا میل شود ، بهتر است نصف فنجان ماست کم چرب ، 3 کره بادام زمینی سرد ، چند تکه یخ و نصف قاشق غذاخوری عسل را با هم ترکیب کرده و میل کنید.

رژیم چاقی برای افراد لاغر سریع

روز دوم

در روز دوم رژیم چاقی سریع برای صبحانه 4 پنکیک سفید ، 2 قاشق غذاخوری شربت افرا ، یک وعده کامل پنیر محلی کم چرب و یک فنجان توت فرنگی تازه و خوشمزه ، و برای یک میان وعده ساندویچ کره بادام زمینی با موز و عسل ، یک موز کامل و دو نوشیدنی یک لیوان کامل از شیر. برای ناهار می توانید ماکارونی سبزیجات را با یک لیوان دوغ کم نمک میل کنید. حالا برای میان وعده دوم ، یک لیوان شیر ، یک فنجان میوه یخ زده که می تواند هر میوه ای باشد و دو قاشق غذاخوری دانه کتان را مخلوط کرده و میل کنید. در وعده شام ​​، حدود 200 گرم سینه بوقلمون ، دو عدد سیب زمینی بزرگ و یک قسمت کامل سبزیجات پخته بخورید. بهتر است بعد از غذا پودینگ بخورید.

گل رز

برنامه افزایش وزن صبح روز سوم ، برای قهوه ، 2 بیسکویت سفید یا جو با پودینگ و برای میان وعده ، یک لیوان شیر با دو میوه بزرگ بخورید. برای ناهار می توانید ساندویچ ماهی تن و پنیر را با یک آبجو بخورید. شما می توانید این ساندویچ را با ترکیب دو برش نان سبوس دار ، حدود 150 گرم ماهی تن ، یک برگ پنیر چدار ، سس مایونز بدون چربی با کاهو یا گوجه فرنگی درست کنید. برای یک میان وعده سریع رژیم غذایی چاقی ، عصرها می توانید یک لیوان شیر میل کنید. با دو میوه بزرگ و به شما می توانید یک کاسه سوپ مرغ بخورید. بعد از شام خوردن یک لیوان شیر و 3 میوه بزرگ عالی است.

رژیم چاقی سریع

روز چهارم

برای صبحانه در چهارمین روز رژیم کاهش وزن سریع ، املت سبزیجات که 2 تخم مرغ را با نصف فنجان پنیر بدون چربی و نصف فنجان سبزیجات را با دو تکه نان سبوس دار و یک لیوان شیر چرب در یک عدد ترکیب می کند. پرتقال و یک تن ماهی تن ، غلات کامل برنج قهوه ای ، مقداری سس و یک گوجه فرنگی برای میان وعده بخورید. برای ناهار ساندویچ بوقلمون و پنیر کم چرب را با یک دسته انگور قرمز سرو کنید. برای یک میان وعده ، یک لیوان شیر کم چرب با دو قسمت کامل میوه یخ زده ، و برای شام ، 250 گرم سینه مرغ ، یک فنجان بروکلی ، دو فنجان کامل کاسه برنج با لوبیا ، و بعد از شام مخلوطی از پودر پروتئین سویا با شیر با یک تکه بزرگ میوه سرو کنید.

روز پنجم

برای صبحانه ، پنکیک سفید ، دو لیوان شیر ، یک فنجان پر از زغال اخته یا تمشک تازه ، یک لیوان شیر کم چرب با دو میوه بزرگ ، یک ساندویچ همبرگر برای ناهار و پنیر برای یک لیوان شیر. با دو میوه بزرگ برای شام ، یک همبرگر با یک لیوان دوغ کم نمک و برای پایان شیک شب ، پروتئین با تعداد زیادی میوه سرو کنید.

رژیم های پروتئینی و چاقی سریع

روز ششم

برای صبحانه 4 پنکیک سفید کامل ، دو قاشق غذاخوری آب افرا ، یک لیوان شیر ، با یک قسمت کامل از زغال اخته تازه ، برای میان وعده 4 تخم مرغ آب پز ، یک قسمت کامل جو پخته ، یک لیوان شیر با موز و کمی دارچین ، برای ناهار 2 فنجان پاستا با دو قاشق غذاخوری سس ، 150 گرم سینه مرغ و کمی سالاد اسفناج ، برای یک میان وعده یک فنجان صابون با نصف فنجان ماهی تن با یک سیب بزرگ و برای شام 150 گرم سینه مرغ ، 2 قسمت های کامل سبزیجات پخته به همراه یک سیب زمینی بزرگ و برای د ‘در پایان شب می توانید شیک پروتئینی بخورید.

هفتمین و آخرین روز رژیم چاقی سریع

برای صبحانه ، ترکیبی از دو تخم مرغ ، سس ، فلفل ، پنیر موزارلا با 4 تورتیلا سفید و یک دسته بزرگ انگور ، برای یک میان وعده ترکیبی از دو فنجان پیاز رنده شده با 2 لیوان شیر ، کمی دارچین و یک قسمت دوم کشمش ، برای ناهار 2 تکه نان با 150 گرم همبرگر ، 2 تکه پنیر کم چرب ، گوجه فرنگی ، سالاد و خردل ، سبزیجات پخته ، یک لیوان پنیر-شیر ، 3 ساندویچ کره بادام زمینی با موز برای میان وعده خوردن یک وعده کامل سوپ لوبیا قرمز ، 150 گرم ماهی تن برای شام ، یک وعده پاستا ، یک فنجان سس ، کلم بروکلی بخارپز ، دوغ کم نمک و یک شیک پروتئینی بعد از شام.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم چاقی

دیدگاهتان را بنویسید