رژیم لاغری شکم – رژیم لاغری


رژیم لاغری شکم
رژیم لاغری شکم

رژیم لاغری شکم

امروزه چربی شکم در بیشتر افراد وجود دارد.

برخی از چربی ها فقط زیر پوست هستند. سایر چربی ها در اعماق قلب ، ریه ها ، کبد و سایر اندام ها قرار دارند و بین چربی های زیر پوست پنهان شده اند.

این چربی چربی احشایی است که باعث سفت شدن چربی شکم و متورم شدن شکم می شود.

طرف اغلب با چربی همراه با شکم شروع می شود و مشکلات ما را دوچندان می کند. بنابراین ، قبل از نیاز به روشهای لاغری سریع شکم بدون ورزش یا ورزش یا قرص های شیمیایی مضر و جلوگیری از چاقی ، باید دلایل وزن چربی شکم را بدانیم ، زیرا در هر صورت ، پیشگیری بهتر از درمان است به

رژیم لاغری شکم

غذاهای موجود در رژیم غذایی کاهش وزن شما نباید حاوی هیچ گونه مواد مغذی مورد نیاز بدن شما باشند.

بهترین رژیم غذایی برای لاغری شکم و ران ، مصرف همه مواد مفید و جایگزینی غذاهای مفید با غذاهای فرآوری شده مضر و کم مصرف است.

در ادامه به معرفی و بررسی غذاهای لاغری شکم می پردازیم

انواع چربی ها

  • تری گلیسیریدها در خون گردش می کنند.
  • چربی زیر پوستی که همانطور که از نامش پیداست زیر پوست است.
  • چربی احشایی که چربی شکم است و خطرناک است و این چربی در زیر ماهیچه های شکم قرار دارد.

علل چاقی شکمی

چاقی شکمی دلایل زیادی دارد ، از جمله موارد زیر:

  • سیگار کشیدن
  • شام دیروقت
  • غذاهای کم چرب مصرف کنید
  • کمبود ویتامین
  • مشکلات هورمونی
  • مقدار زیادی تنقلات پر انرژی بخورید
  • رژیم غذایی بدون پروبیوتیک
  • افسردگی
  • نوشیدنی های تازه بخورید
  • مقدارزیادی غذا
  • شبکه های اجتماعی را جستجو کنید
  • استرس شدید در زندگی

برای کاهش وزن چکار کنیم؟

بسیاری از افراد به چاقی اهمیت نمی دهند و آن را زیبا می دانند و با خود می گویند من اهمیتی نمی دهم که چه می خواهم و مردم از من قدردانی نمی کنند ، اما این نظریه اشتباه است زیرا چاقی تا زمانی که به بدن آسیب نرساند خوب است. ، وگرنه هزینه زیادی دارد. فقط وزن کم کنید نه وزن.

چربی احشایی بسیار خطرناکتر از چربی زیر جلدی است و باید بسیار جدی گرفته شود زیرا چربی احشایی که در شکم ظاهر می شود می تواند با هر هورمون و مواد شیمیایی در هر اندام حرکت کرده و تهدیدی جدی برای سلامتی باشد.

ساده ترین راه برای کاهش وزن تغییر سبک زندگی است.

یک سبک زندگی سالم ما را به انجام و عدم رعایت اصول تغذیه مناسب ، ورزش و تحرک سوق می دهد.

رابطه جنسی نیز عامل مهمی در کاهش وزن است زیرا در مردان بیشتر از زنان چربی احشایی را در ناحیه شکم و پهلو جذب می کند.

ورزش برای لاغری شکم

انواع مختلفی از تمرینات لاغری شکم وجود دارد که می توانید با انجام این تمرینات هر روز و رعایت رژیم برای سوزاندن چربی شکم انجام دهید.

بسیاری از تمرینات مانند شنا ، پیاده روی یا دویدن ، دوچرخه سواری یا کوه نوردی به سوزاندن چربی شکم کمک می کند.

اما از آنجایی که این روزها افراد به دلیل مشغله کاری کمتر مشغول فعالیت هستند ، ما تمرینات ساده ای را برای آموزش در خانه برای کاهش وزن به شما آموزش می دهیم که می تواند در هر مکانی انجام شود و به تجهیزات زیادی نیاز ندارد.

پیاده روی روزانه

اگر برنامه تمرین خاصی ندارید ، پیاده روی شروع خوبی برای افراد است. هر روز 20 دقیقه پیاده روی کنید.

پیاده روی همچنین متابولیسم بدن را بهبود می بخشد در حالی که به متابولیسم بهتری دست می یابد شکم به مرور زمان کوچک می شود.

حرکت شکم با تردمیل همان راه رفتن است و کافی است روزی 20 تا 30 دقیقه روی تردمیل راه بروید.

یک مطالعه کوچک که در NCBI منتشر شد نشان داد که زنان چاقی که سه روز در هفته حدود 60 دقیقه پیاده روی می کردند ، در طول 12 هفته دچار کاهش شدید چربی احشایی شدند.

بنابراین شما باید پیاده روی را در برنامه خود لحاظ کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

اگر می خواهید چربی خود را از دست بدهید ، باید تا حد امکان عضلات خود را کار کنید.

برای کاهش وزن چه بخوریم؟

رژیم ها و نوشیدنی های زیادی برای سوزاندن چربی شکم وجود دارد ، از جمله:

چای سبز

چای سبز برای کاهش وزن بسیار مفید است و غدد عروقی بدن را فعال کرده و چربی سوزی اتفاق می افتد.

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است.

آنتی اکسیدان موجود در چای سبز ماده ای به نام کاتچین است که با آزادسازی سلول های چربی شکم ساده ترین راه برای از بین بردن چربی شکم است.

برای کاهش سریع وزن بدون ورزش قهوه بنوشید

هرچه میزان مصرف منیزیم ، پتاسیم و کلسیم را افزایش دهید ، وزن بیشتری کاهش می دهید. در حال حاضر ما با یک ماده مغذی که هر سه می خورند ، یعنی شیر ، سروکار داریم.

قهوه خود را با شیر شروع کنید تا بدن شما در ابتدای روز مقدار کافی کلسیم دریافت کند. کلسیم کافی متابولیسم را برای سوزاندن کالری بیشتر و کاهش وزن افزایش می دهد.

نوشیدن شیر در طول روز را فراموش نکنید ، حتی اگر بتوانید میان وعده های خود را از چای به شیر تغییر دهید ، علاوه بر سلامتی ، کاهش وزن را نیز تجربه خواهید کرد.

لاغری شکم و پهلو با زنجبیل

زنجبیل یک گیاه گرم است ، ریشه های آن برای باریک شدن شکم استفاده می شود.

یکی از خواص زنجبیل برای کاهش وزن ، اشتهاآور است. زنجبیل کالری محدودی دارد و می توان آن را با غذا یا نوشیدنی مصرف کرد.

زنجبیل متابولیسم را چند برابر می کند ، می توانید زنجبیل را با چای ، لیمو و عسل بنوشید تا علاوه بر نقش آنتی اکسیدانی ، متابولیسم را نیز افزایش دهد. زنجبیل همچنین نقش زیادی در کاهش وزن دارد. فهمیدم.

غذاهای شور را کاهش دهید

نمک به حفظ آب در بدن کمک می کند و شکم شما را نفخ می کند ، بنابراین از نمک و غذاهای پر نمک در رژیم غذایی خود اجتناب کنید.

غذاهای تند بخورید

خوردن ادویه جات متابولیسم شما را افزایش داده و چربی و کالری بیشتری برای سوزاندن و کاهش وزن به ارمغان می آورد.

افزایش ندهید

رژیم غذایی اولیه رژیمی است که در آن فرد گرسنه نمی ماند. وقتی رژیم غذایی دارید که در آن مدت طولانی گرسنه می مانید ، بدن شما فکر می کند که زمان قحطی فرا رسیده است تا کالری ذخیره کرده و نسوزد و باعث چاقی شود.

سرکه سیب

سرکه سیب سطح قند خون را تنظیم کرده و با تحریک آنزیم های چربی سوزی احساس گرسنگی و سیری را کاهش می دهد.

اغلب توصیه می شود روز خود را با سرکه سیب برای هضم یکنواخت در طول روز شروع کنید.

سرکه سیب یک محرک عالی صفراوی است و سطح pH معده را متعادل نگه می دارد ، که می تواند به شما در رسیدن به شکمی صاف کمک کند.

سرکه سیب سیری را افزایش داده و اشتها را برانگیخته است. باید هر روز یک قاشق چای خوری سرکه سیب را با آب گرم با معده خالی بنوشید.

میوه

تحقیقات نشان داده افرادی که مقدار زیادی ویتامین C مصرف می کنند 30 درصد بیشتر از سایرین چربی می سوزانند.

فلفل قرمز و کیوی از جمله میوه هایی هستند که سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند پنی سیلین هستند (ترکیباتی که تولید چربی را متوقف می کنند).

استرس خود را کاهش دهید

استرس ترشح هورمون هایی را در بدن افزایش می دهد که تعادل بدن و عادات غذایی را مسدود کرده و میل به غذاهای شیرین یا شور را افزایش می دهد.

لطفا

نعناع به هضم سریع غذا کمک می کند و از تجمع چربی جلوگیری می کند.

این ماده به از بین بردن نفخ کمک می کند ، که باعث تجمع چربی در شکم به دلیل عدم هضم مناسب غذا می شود.

گیاهانی مانند سکه یک سم زدای قوی هستند و به ویژه در از بین بردن فرآوری و چربی معده مفید هستند.

گودوسر

خوردن بلغور جو دوسر برای صبحانه شما را تا ناهار پر انرژی نگه می دارد و شما نمی خواهید غذاهای پرکالری بخورید. در نتیجه ، متابولیسم شما را تسریع کرده و وزن خود را کاهش می دهید.

کنجد

کنجد دارای طبیعت گرم است و باعث چربی سوزی در ناحیه شکم شده و باعث کاهش وزن می شودبه

سیاه دانه ها

بلک سوم دارای خواص زیادی برای سوزاندن چربی شکم و پهلو و لاغر شدن است ، بنابراین از آن غافل نشوید.

چوب بقچه

چوب کلوستر تاثیر خوبی در کاهش وزن دارد ، بنابراین غذاهای مضر را جایگزین آن کنید.

زردچوبه

از زردچوبه برای بهبود سلامت و افزایش جذب و هضم چربی ها استفاده کنید.

آجیل

آجیل دارای مقدار زیادی فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 است که کلسترول و کاهش وزن شما را کاهش می دهد.

باید بدانید که هر نوع غذایی برای کاهش وزن شکم نباید چربی روزانه ما را کاهش دهد زیرا بدن به چربی حیاتی احتیاج دارد.

آجیل ها دارای چربی های خوب و مفید هستند و مصرف روزانه 28 گرم دانه مانند بادام یا پسته یا فندق و هر گونه آجیل می تواند روند لاغر شدن شکم و ران را بیشتر تقویت کند.

دارچین

دارچین طبیعت گرمی دارد و برای لاغر شدن افراد مزاج سرد مفید است زیرا متابولیسم و ​​چربی سوزی را افزایش می دهد.

اب

برای کاهش وزن همیشه آب بنوشید ، زیرا آب اشتها را کاهش می دهد و متابولیسم را تسریع می کند و بدن را تمیز می کند ، بنابراین همیشه 8 لیوان آب در روز بنوشید و حتماً قبل از غذا آب سرد بنوشید تا بدن گرمتر شود تا گرم شود. وزن.

فواید نوشیدن آب برای همه روشن است. آب کالری ندارد ، اما شما را سیر می کند. گفته می شود که نوشیدن مقدار زیادی آب سرد حتی کالری را نیز می سوزاند. این به این دلیل است که آب یخ باید وارد بدن شود تا با دمای بدن که به انرژی نیاز دارد گرم شود. مصرف 2 لیتر آب سرد در روز می تواند 70 کالری بسوزاند.

علاوه بر این ، نوشیدن آب باعث عملکرد کلیه ها به جای کبد می شود ، بنابراین مواد زائد از بدن خارج می شوند. یکی از وظایف اصلی کبد تبدیل چربی بدن به انرژی است. وقتی کبد وظیفه دفع مواد زائد را بر عهده گرفت ، کبد چربی بدن را می سوزاند تا به انرژی تبدیل شود.

ساختن

هل به دلیل داشتن خواص چربی سوزی باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

3500 کالری می سوزاند

برای از دست دادن نیم پوند چربی بدن ، باید 3500 کالری بسوزانید ، به این معنی که باید 500 کالری در هفته کاهش دهید.

لاغری فعلی شکم

این روزها ، ما تبلیغات زیادی در مورد انواع دستگاه های لاغری و همچنین جراحی هایی می بینیم که به افراد قول می دهد بدون ورزش سریع وزن خود را کاهش دهند ، اما همیشه م effectiveثر نیستند.

لاغری شکم با دستگاه لاغری و ژل

اول از همه باید بگوییم که کاهش وزن در شکم و ران بدون ورزش و رژیم غذایی مناسب امکان پذیر نیست و گاهی خطرناک است.

لاغری موضعی شکم با وسایلی مانند لاغری شکم یا لاغری شکم با دستگاه های مخصوصی که به شکم متصل شده و با حرارت زیاد آب و چربی بدن را می سوزاند تا حدی امکان پذیر است و از این رو داشتن تغذیه و تحرک مناسب ضروری است.

کرم ها و ژل های باریک شکم نیز به همین ترتیب است.

عمل جراحي

جراحی لاغری بیشتر برای افرادی است که اضافه وزن و چاقی دارند.

جراحی همیشه آخرین راه حل برای سلامتی است و اگر روش های دیگر م workثر واقع نشد ، به سراغ جراحی بروید.

این جراحی ها می توانند سریع ترین راه برای کاهش وزن در ناحیه شکم باشند ، اما عواقب و آسیب ها و خطرات آن را نیز باید در نظر گرفت.

جراحی لاغری معمولاً بر دستگاه گوارش تأثیر می گذارد و مقدار کمی غذا وارد شکم می شود و فرد وزن کم می کند.

برخی از جراحی های دیگر چربی را مستقیماً از بدن خارج می کنند.

انواع جراحی های لاغر

بای پس معده Roux-en-Y

حلقه شکم (قابل تنظیم)

تزریق چربی

آستین معده

دیدگاهتان را بنویسید