رژیم غذایی Sirtfood چیست؟ آیا باید آن را امتحان کنم؟



رژیم غذایی Sirtfood توسط دو متخصص تغذیه “مشهور” در انگلستان ایجاد شده است و اخیراً به دلیل ادعای استفاده از ادل برای کاهش 40+ کیلوگرم ، در صدر روندهای رژیم غذایی امسال قرار گرفته است.

آدل شخصاً رژیم غذایی رژیم غذایی و میزان کاهش وزن خود را تأیید نکرد.

سازندگان رژیم sirtfood ، ایدان گوگین و گلن متن ، ادعا می کنند که می توانید “وزن خود را کاهش دهید و احساس گرسنگی نکنید. در 7 روز می توانید 7 کیلوگرم وزن کم کنید و هیچ کدام عضله ای نخواهد بود. این نقل قول مستقیماً از وب سایت sirtfood گرفته شده است. به

آنها ادعا می کنند که sirtuins (SIRTs) ، گروهی از هفت پروتئین در بدن ، نشان داده است که عملکردهای مختلفی از جمله متابولیسم ، التهاب و طول عمر را تنظیم می کند. توجه داشته باشید که این مطالعات در مورد مگس میوه و ذرت بود ، نه انسان.

در رژیم sirtfood چه می خورید؟

“Sirtfoods” ظاهراً سیرتوئین ها را در بدن افزایش می دهد.

در اینجا لیست آنها از “20 غذای برتر Sirtfood:”

  • کلم پیچ
  • شراب قرمز
  • توت فرنگی
  • در زیر
  • سویا
  • جعفری
  • روغن زیتون اضافی
  • شکلات تلخ (85٪ کاکائو)
  • چای سبز ماتچا
  • گندم سیاه
  • زردچوبه
  • آجیل
  • arugula
  • چیلی چشم پرنده (شبیه فلفل سرانو است)
  • Lovage (و Kraut)
  • خرما Medjool
  • کاسنی قرمز
  • بلوبری
  • کاغذ
  • قهوه

در طول هفته باید کالری خود را به 1000 در روز محدود کنید ، 3 آب سبز sirtfood در روز بنوشید و یک وعده غذایی غنی از sirtfood بخورید.

در طول هفته دوم ، میزان دریافت خود را به 1500 کالری در روز افزایش دهید ، 2 آب سبز sirtfood در روز بنوشید و 2 وعده غذایی غنی از sirtfood در روز بخورید.

هیچ برنامه بلند مدت وجود ندارد. پس از اتمام دو هفته ، باید به افزودن sirtfood و آب سبز ادامه دهید.

بنابراین اساساً آنها به شما می گویند غذای سالم بخورید و کالری خود را کاهش دهید.

آیا وزن کم می کنم؟

مقیاس به احتمال زیاد کاهش می یابد. این ماهیچه ، آب و کمی چربی می خواهد (من نمی دانم چگونه ممکن است دو نفر با سابقه بالینی ادعا کنند که شما نباید در رژیم غذایی محدود کالری ماهیچه خود را از دست بدهید).

به احتمال زیاد به محض پایان 2 هفته وزن خود را کاهش می دهید.

گوگین و ماتن در مطالعه بسیار کوچک “داخلی” خود ادعا کردند که شرکت کنندگان وزن خود را کاهش داده و عضله خود را حفظ کردند ، اما پس از 3 هفته هیچ کدام از شرکت کنندگان را پیگیری نکردند.

همچنین مطمئن نیستم که چگونه می توانند ادعا کنند که شما “گرسنه نیستید”. اگر فقط 1000 کالری در روز بخورید ، بدن شما نه تنها اعتصاب غذا را برای ترکیبی جادویی از غذاها خاموش می کند. این فقط BS است.

در حالی که آنها کار بزرگی در کپی و چسباندن وحشی ترین رویاها در خطوط اصلی خود انجام می دهند ، این رژیم غذایی چیز خاصی نیست. این فقط یک تکرار از هر رژیم دیگری است که ما دیده ایم: این را بخورید ، نه آن را ، گرسنه شوید ، وزن خود را کم کنید ، دوباره آن را افزایش دهید ، و سپس برای رژیم جدید جدید “سلبریتی ها” برگردید.

آیا رژیم دوکان ، رژیم 5: 2 و رژیم سوپ کلم را به خاطر دارید؟ این شاهزاده ها همه توسط افراد مشهور به طور همزمان پشتیبانی می شدند ، اما امروز نمی شنوید که آنها زیاد صحبت می کنند. رژیم غذایی sirtfood زمان خود را در روشنایی خواهد داشت ، سپس با خسته شدن مردم ناپدید می شود و رسانه ها به پوشش مد بعدی ادامه می دهند.

در عوض چه کاری می توانم انجام دهم؟

آیا خود را مدام در تلاش برای رعایت قوانین رژیم های مختلف در طول این سال ها می دانید؟ حبوبات و کره بادام زمینی در اطراف پالئو وجود ندارد. بدون غلات و لبنیات به طور کلی 30. بدون نان یا میوه روی کتو. لیست همچنان ادامه دارد و جای تعجب نیست که چرا همه هنگام غذا خوردن گیج می شوند

بهترین توصیه من؟ دیگر همه قوانین دلخواهی را که در نظر شما نبوده ، بلکه برای فروش به توده مردم دنبال کنید ، متوقف کنید

این ایده را بدست آورید که رژیم بعدی (مجموعه ای از قوانین دلخواه AKA) همان یک رژیم غذایی خواهد بود. این نیست. ⁣⁣

اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید ، وقت آن است که به دنبال کمک باشید و از یک متخصص تغذیه ثبت نام کنید.

مگان (ور) پوچکاج متخصص تغذیه در اورلاندو ، فلوریدا است. او صاحب تمرین خصوصی ، آگاهی از تغذیه است ، که در آن به کارآفرینان دیگر می آموزد که چگونه با تغذیه بهره وری و عملکرد خود را به حداکثر برسانند. او نویسنده کتاب زندگی بهینه: راهنمای تغذیه برای کارآفرینان است.

دیدگاهتان را بنویسید