روز خود را درست با یک صبحانه کامل شروع کنید


برای سلامتی روز خود را درست با غلات کامل روی میز قهوه شروع کنید – این 4 راهنمای متخصص را در مورد چگونگی لذت بردن از صبحانه کامل به روش آسان دریافت کنید.

هیچ چیز نمی گوید “برخیز و بدرخش!” بهتر از یک قهوه متعادل و گیاهی است. روز خود را با یک وعده غذایی که بر غذاهای گیاهی کامل ، از جمله غلات کامل فوق العاده ، ترد و فاقد مواد مغذی تأکید دارد ، شروع کنید ، راهی آسان برای مراقبت از بدن است. در حقیقت ، صبحانه روزانه شما فرصتی عالی برای افزودن مواد مغذی و فیبر بیشتر به روز است و راهی عالی برای رسیدن به هدف غلات کامل است. من توصیه می کنم که حداقل سه وعده غلات کامل مانند برنج قهوه ای ، جو ، کینوا ، آمارانت ، تف ، سورگوم ، گندم سیاه ، برنج وحشی و گندم (شامل فارو ، طلسم ، کاموت و بلغور) را هر روز در رژیم غذایی خود قرار دهید. برای سلامت مطلوب حداقل یکی از این وعده ها باید روی میز صبحانه باشد! خوردن بیشتر غلات کامل یک عادت سالم است – با خطر ابتلا به بیماری های مزمن از جمله بیماری های قلبی ، دیابت نوع 2 و برخی سرطان ها در ارتباط است. شما حتی می توانید وزن سالم تری را با کمک غلات کامل حفظ کنید. پس آنها را بیاورید!

در اینجا نحوه پر کردن کل فاصله دانه خود را اینجا بخوانید.

بسیاری از صبحانه های مختلف حاوی غلات کامل هستند ، از پوسته و غلات گرفته تا پنکیک ، وافل و کلوچه. این صبحانه های خوشمزه غلات کامل می توانند به شما کمک کنند تا ساعت ها احساس سیری کنید و به دوز سالم پروتئین گیاهی ، فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی کمک کنید. یک فنجان جو دوسر خام دارای 11 گرم پروتئین شگفت انگیز است و به عنوان مثال 27 درصد از ارزش روزانه منیزیم ، 43 درصد از ارزش روزانه سلنیوم و 27 درصد از ارزش روزانه روی را تأمین می کند. اگر غلات کامل بیشتری به صبحانه خود اضافه کنید ، این مواد مغذی مهم را به علاوه بیشتر دریافت می کنید!

این کاسه صبحانه توت سورگوم بسیار آسان تهیه می شود و طعم آن عالی است.

نه تنها این ، تمرکز بر غذاهای گیاهی برای صبحانه واقعاً یکی از بهترین راه ها برای کاهش مصرف غذای حیوان خانگی است. و اگر هفت روز در هفته بدون صبحانه صبحانه می خورید ، می توانید در ردپای کربن و همچنین سلامت خود تاثیر بسزایی داشته باشید. حفاظت و حفاظت از زمین برای زندگی نسل های آینده بسیار مهم است و اتخاذ رژیم گیاهی راهی آسان و عالی برای مراقبت از محیط زیست و بدن ما است. با بسیاری از دستور العمل های خوشمزه و گزینه های بدون گوشت موجود در سوپر مارکت ، شما حتی بیکن روی میز قهوه را از دست نخواهید داد!

این بیکن تمپه به طرز خوشمزه ای دود شده است و می تواند مکمل صبحانه کامل و همچنین نان تست کامل یا وافل باشد.

پیدا کردن جایی که می توانید غلات کامل را به رژیم غذایی خود اضافه کنید ، به ویژه با قهوه ، می تواند پیچیده باشد. با این حال ، بسیاری از مبادله ها و مکمل های ساده وجود دارد که می توانید برای ایجاد یک صبحانه سالم و خوشمزه انجام دهید و واقعاً روز خود را درست شروع کنید. و استفاده از غلات کامل نیز می تواند یک دوست گران قیمت باشد ، زیرا غلات کامل برای کیف پول و سلامت شما مفید هستند!

این کاسه صبحانه زیبا قرمز Quinoa Berry یک راه آسان برای شروع روز خود با یک قسمت سالم از غلات کامل است.

این نکات مهم را در مورد چگونگی افزایش غلات کامل در صبحانه خود برای سلامتی و طعم خوب بررسی کنید.

جو دوسر یک شبه گیلاس شکلاتی تیره

1. دانه های کامل را بپزید. سعی کنید قابلمه ای را با غلات قدیمی مانند کینوا ، ارزن یا آمارانت بپزید و صبح آن را گرم کنید. حتی برنج قهوه ای می تواند تغییر خوبی برای کاسه استاندارد جو دوسر شما باشد. نه این که شما حتی نمی توانید از یک کاسه شگفت انگیز از برش فولادی یا جو دوسر قدیمی لذت ببرید! آجیل یا دانه ها و میوه های تازه فصلی یا کنسرو شده (کنسرو شده ، یخ زده یا خشک شده) را روی آن بریزید و در عرض چند دقیقه یک صبحانه فوق العاده متعادل بخورید.

این نان موز سبوس دار دارای سه نوع آجیل ، دو نوع دانه و نارگیل است که آن را به یک غذای راحت خوشمزه و مغذی تبدیل می کند.

2. نان صبحانه درست درست شده است. برای نان صبحانه ، از پنکیک و وافل گرفته تا مافین یا نان تست ، حتماً از 100٪ محصولات غلات کامل در دستور غذا استفاده کنید. شاخص گلیسمی پایین آنها به شما کمک می کند تا قند خون شما ثابت بماند و از تصادف ظهر قبل از صرف ناهار جلوگیری شود ، به علاوه شما از مزایای کامل آن غلات کامل سالم بهره مند می شوید. علاوه بر این ، طعم منحصر به فرد آرد غلات کامل ، مانند کینوا یا املایی ، سطح دیگری به پخت شما می افزاید.

این دستور غذا را برای کیک هویج یولاف شبانه به عنوان راهی خلاقانه برای لذت بردن از غلات کامل در صبحانه صبحانه میل کنید.

3. از غلات کامل به روش های خلاقانه استفاده کنید. غلات کامل بسیار متنوع هستند! سعی کنید آن را به روشهای خلاقانه به صبحانه معمولی خود اضافه کنید و همچنین آرد غلات کامل کمتر آشنا کنید (کینوا را در teff امتحان کنید) و کاسه جو دوسر را یک شبه ایجاد کنید (فقط جو را با شیر گیاهی مورد علاقه خود مخلوط کرده و سپس آن را خنک کنید. آن) در یخچال یک شب برای ناهار و شام صبح).

در این دستور العمل برای ساندویچ رازیانه چغندر باز به دنبال محصولات غلات کامل ، مانند جوانه های غلات کامل باشید.

4. محصولات غلات کامل را عاقلانه انتخاب کنید.اگر تصمیم دارید به غلات و محصولات آماده صبحانه نگاه کنید ، لیست مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید تا مطمئن شوید که اولین ماده حاوی غلات کامل است-یا به دنبال تمبر قرمز کامل دانه کامل باشید که نشان دهنده وجود آن است. غلات کامل در انتخاب غذای شما

به یاد داشته باشید: همه این انتخاب غلات کامل در برنامه صبحگاهی شما به تامین فیبر و مواد مغذی مهم برای سلامتی پر جنب و جوش کمک می کند ، بنابراین امروز از برخی از آنها لذت ببرید!

در اینجا برخی از دستور العمل های صبحانه غلات کامل مورد علاقه من وجود دارد:

بیسکویت سبوس دار گیاهی
رول غلات نارنجی آفتابی
وافل شکلاتی تیره گیلاس نارگیلی

نوشته شده توسط کاترین اتکینسون ، متخصص رژیم ، با شارون پالمر ، MSFS ، RDN

عکسها و دستورهای تهیه شده توسط شارون پالمر ، MSFS ، RDN

تصویر اصلی: بلغور جو دوسر نارگیلی پخته شده با موز توت فرنگی

محصولات را از اینجا در Thrive Market تهیه کنید!

سعی کنید صبحانه بعدی خود را با یک قابلمه فوری بپزید!

پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید