رهبری سفر کاهش وزن و سلامتی خود – مربیگری بوپر کاهش وزن و مربیگری زندگی



آن روز به این فکر افتادم که یک حباب کارتونی روی سرم می آید – چه کسی من را مسئول زندگی من کرد؟ در یک لحظه چشمگیر متوجه شدم که من واقعاً مسئول زندگی ام هستم. نه مادرم ، نه رئیس من ، نه دخترم ، نه شوهرم. بیشتر.

به طور عینی ، ما رهبران زندگی خود هستیم. شاید شما نقش های مختلف خود را تقسیم بندی کرده اید. من یک مادر ، خواهر ، بازیکن تیم ، متولد نیویورک ، شهروند زمین هستم. اما اگر همه چیز را بررسی کنید ، ما طراحان و رهبران و تصمیم گیرندگان در طول زندگی خود هستیم.

مهمترین گامی که یک رهبر می تواند بردارد این است که در واقع به کار بله بگوید. بله ، مسئولیت را می پذیرم. من نیازی به اجازه ندارم. من نیازی ندارم که گول بخورم یا دستکاری کنم یا شما را به خاطر من بپذیرم. من این مسئولیت را می پذیرم.

من مسئول مسئول هستم. مدیرعامل ، CIO ، CFO ، CTO – همه چیز.

همانطور که هستم ، در حال حاضر.

اما آیا شما به زندگی خود اینگونه فکر می کنید؟ آیا دوست دارید در قبال خودتان مسئولیت پذیر باشید؟

هم خنک است و هم ترسناک.

من پیشنهاد می کنم شغل پیشرو بودن در سلامت خود را بپذیرید. تغذیه و نگهداری بدن ، ذهن و روح شما.

رهبر کل قوا. در مورد رئیس تصمیم بگیرید.

اگر در حرفه حرفه ای خود عنوان مدیر ، مدیر ، مالک ، مدیر مالی یا سایر نقش های رهبری را نداشته اید ، هرگز نمی توانید خود را یک رهبر بدانید.

اولین س questionالی که می توانید از خود بپرسید این است: “آیا من برای این کار خوب آموزش دیده ام؟

شما تصمیم گرفته اید که چه چیزی بخورید ، چه بپوشید ، کجا بروید ، چه چیزی بخرید ، کجا زندگی کنید و چه چیزی رانندگی کنید.

شرط می بندم که تمام عمر وزن خود را با رژیم های مختلف کنترل کرده اید. این احتمال وجود دارد که شما در طول این سالها موفقیت و برخی شکست ها را تجربه کرده باشید.

کجا در زندگی خود رهبر بوده اید؟ این می تواند با یک شرکت میلیارد دلاری یا مهد کودک در خانه باشد. شاید شما در خانه ماندید و توانستید دسته ای از بچه ها را راه اندازی کنید.

ما عادت داریم انتظار داشته باشیم که رهبری به عنوان یک ویژگی توسط رئیس در محل کار یا در یک دنیای کامل و توسط سیاستمداران منتخب ما مورد استفاده قرار گیرد.

اگر ما مهارت های رهبری را در دنیای شخصی شما به کار ببریم ، چطور؟ اگر آگاهانه مسئولیت را به عهده بگیرید – رهبر سفرهای کاهش وزن و سلامتی خود شوید؟

اگر از همان مهارت هایی برخوردار باشید که از موانع تولید در محل کار عبور کرده اید ، خانه ای برای خانواده خود خریداری کرده اید ، یا از شریک زندگی یا فرزند خود به دلیل بیماری و مشکلات زندگی مراقبت کرده اید و آنها را در سفر / تلاش برای کاهش وزن خود اعمال کرده اید؟

من روی 8 ویژگی رهبری تمرکز می کنم شرط می بندم که قبلاً در بسیاری از زمینه های زندگی خود به کار برده اید.

  1. یادگیری مادام العمر
  2. نفوذ را بشناسید نه کنترل
  3. میل و چشم انداز
  4. عدم شناخت را به رسمیت بشناسید
  5. موانع را پشت سر بگذارید
  6. منبع گچ
  7. تا اتمام کار با ما همراه باشید
  8. جشن بگیرید و قدردانی کنید

چگونه از این ویژگی ها برای کاهش وزن و رفاه استفاده می کنید؟ بیایید از آنها عبور کنیم.

رهبران درک می کنند که آموخته شده است.

بهترین رهبران متعهد به فرایند یادگیری هستند. هیچ کاری که قبلاً انجام نشده است بدون یادگیری زیاد به دست نمی آید. همانطور که افراد و تیم ها مهارت های جدیدی را یاد می گیرند ، تجمع یا ادغام سطح مهارت بعدی برای تیم اعمال می شود.

اگر مهارت های مدیریت عاطفی و روانی را علاوه بر آنچه می خورید ، نیاموخته اید ، به شما پیروزی را می رساند تا به اهداف کاهش وزن و سلامتی خود برسید. اگر رهبر خوبی هستید ، به دنبال یادگیری باشید و در مورد خودتان کاری کمتر نکنید.

2- رهبران موفق نفوذ را تشخیص می دهند نه کنترل.

رهبران درک می کنند که می توانند تحت تأثیر قرار دهند ، آموزش دهند و راهنمایی کنند ، اما هرکسی اراده دارد تا آنچه می خواهد انجام دهد.

هر نوجوانی بزرگ شد؟ آیا داوطلبان را مدیریت می کردید یا کارگران؟ اگر دارید ، این را از تجربه می دانید. اگر خوردن احساسی موضوع شماست و معتقدید مردم شما را می خورند ، من یک خبر خوب برای شما دارم. شما می توانید توانایی کنترل بر واکنش ها و پاسخ های خود را بیاموزید. شما می توانید یاد بگیرید که چگونه واکنش های متفاوتی نشان دهید بنابراین غذا خوردن یک استراتژی برای بهبود احساس شما نیست.

3. رهبران تمایل و بینش دارند.

اگر هدفی برای رسیدن به هدف وجود داشته باشد ، یک رهبر تمایل زیادی برای کامل شدن آن خواهد داشت. رهبران آنچه را که هنوز وجود ندارد می بینند و آن را از ذهن خود ایجاد می کنند! اشتیاق یک ویژگی فوق العاده است زیرا احساسی است که به عمل انگیزه می دهد. می تواند ما را به هدف خود برساند. بینایی یعنی توانایی تخیل آنچه هنوز وجود ندارد.

اگر دلیل چرایی کاهش وزن و ایجاد یک سبک زندگی سالم را درک می کنید ، در حال ایجاد هدفی (وزن هدف – اعداد LDL – توانایی اجرای 10K و غیره) هستید که میل و بینایی است. رهبری خوب نیاز به میل و بینش دارد.

4. رهبران پیشنهادات تجاری را می پذیرند.

یک رهبر خوب می داند که برای رسیدن به یک هدف ، اقدامات مختلفی مورد نیاز است. هر تلاش نیازهای گوناگونی خواهد داشت. برخی با ارزش و سرگرم کننده و برخی خسته کننده. رهبران همه چیز را به پایان می رسانند. سرآشپزهای خوب می دانند که محدودیت لازم است. انجام کاری به معنای انجام کار دیگری نیست.

اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید مراقب آنچه می خورید باشید. ممکن است لازم باشد مقدار ، زمان و کیفیت غذا را تنظیم کنید. اگر سازش را به عنوان انتخابی که می پذیرید بپذیرید ، آماده اید که هنگام تغییر از یک عادت به عادت دیگر احساس ناراحتی کنید.

5. رهبران موانع را پیش بینی می کنند.

موانع چالش های ذاتی و هدف مهمی هستند که می خواهیم به آنها برسیم. رهبران آنچه را که برای رسیدن به هدف مورد نیاز است ارزیابی می کنند و به دنبال نقاط کور و موانع خود هستند که مانع موفقیت می شوند. رهبران خوب منابع را با دست اندازه گیری می کنند و راهی برای پیشرفت طراحی می کنند.

شما به عنوان یک زن در دهه 60 موانعی را تجربه کردید. موانعی که پشت سر گذاشتید برای رسیدن به هدف ضروری بود. وقتی به گذشته نگاه می کنید ، ممکن است متوجه شوید که به دلیل این موانع قوی تر و باهوش تر هستید.

ممکن است در حرفه خود با چالش هایی زندگی کنید ، اما سلامتی و وزن خود را در دسته فعالیت های ارزشمند قرار نداده اید. اگر می خواهید عادات غذایی خود را تغییر دهید ، موانع زیادی برای برنامه ریزی وجود دارد. اگر شما HANGRY هستید (گرسنه ، عصبانی و خسته و آماده نیستید) ممکن است نخواهید غذاهای سالم انتخاب کنید. انتظار می رود این یک منحنی یادگیری باشد. بیاموزید که چه غذایی برای بدن شما مفید است. بیاموزید که چگونه افکار و عادات کودکی خود را در مورد غذاهای فوری تغییر دهید. موانع خاص خود را لیست کنید.

6. رهبران منابعی را برای انجام کار پیدا می کنند.

رهبران می دانند که به حمایت نیاز دارند و به دنبال آن هستند.

جایی که مهارت شما کم است بنویسید و یا آن را بیاموزید یا آن را کنار بگذارید. شما می دانید که منابع مناسب برای پروژه شما ، فرزند شما ، والدین بیمار شما را در موفقیت موثر خواهد کرد. یک مربی استخدام کنید. در هنگام خرید و پخت غذای سالم مانعی در مورد نحوه طبخ یا استفاده از خدمات تحویل یاد بگیرید.

7. رهبران تا پایان کار سرپا می مانند.

برای دستیابی به اهداف بزرگ ، سخت کوشی لازم است. با این اوصاف ، شرط می بندم که از سخت کوشی نمی ترسید. شرط می بندم موفقیت شما در زندگی بستگی به آن تعهد و تعهد و تمایل به کار اضافی دارد. بازبینی یا گزارش مجدد تا زمانی که پروژه شما برای زمان نخست آماده نشود.

شرط می بندم وقتی 13 ساله بودید حوله را پرت نکردید و نگفتید: “این خیلی سخت است. من دوست ندارم. من اینجا هستم.” اکثر ما به آن پایبند هستیم. ما گاهی پول خنده را داریم ، ممنون. اما ما نمی توانیم سالها بازخورد مثبت را تجربه کنیم. رهبری خانواده شما را متعهد به انجام کار می کند.

برنامه ریزی کنید تا با یادگیری عادات غذایی جدید و پاسخ به محرک های احساسی درک شده ، خود را رهبری کنید. حفظ آن تا رسیدن به هدف ، پاداش متفاوتی برای شما به همراه خواهد داشت. سلامتی و تندرستی طولانی مدت. این هدیه ای است که می توانید به خودتان بدهید.

8. رهبران جشن می گیرند و ارزیابی می کنند.

رهبران خوب ارزش جشن گرفتن دستاوردهای خود را دست کم نمی گیرند-تشخیص چشم انداز به واقعیت تبدیل شده است و دستیابی به این احساس یک چرخه خودکفا و پایدار است. رهبران خوب برای بررسی روند ، تجزیه و تحلیل تخصیص منابع و آنچه موفق بوده یا روند را کند کرده است ، وقت می گذارند. رهبران خوب از این یادگیری برای هر کاری که در آینده انجام می دهند استفاده می کنند.

اگر شغل رهبر خوب برای کاهش وزن و رفاه خود را قبول دارید ، اهداف خود را نیز جشن می گیرید. نه با بستنی و کیک ، بلکه با احترام واقعی زیرا شما در فرآیند استفاده از همه این ویژگیها در کار مورد نظر شخص دیگری خواهید شد. شما زنی خواهید شد که دیگر برای مراقبت از خود تلاش نمی کند. زنی که خود را جدی می گیرد و قدرت خود را می داند.

اگر بپذیرید که رهبر زندگی خود هستید و کار کاهش وزن و سلامتی را جدی بگیرید ، می توانید مهارتهایی را که در خود دارید و در گذشته با موفقیت به کار برده اید به کار بگیرید. شما از نیاز به مهارت های جدید مورد نیاز نمی ترسید. ممکن است از شکل موانع شگفت زده شوید ، اما روی موانع حساب می کنید. رهبران از آنها انتظار دارند ، برای آنها برنامه ریزی کرده و از آنها درس می گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه کاهش وزن و سلامتی خود ، به قسمت 28 قسمت Never To Late To Lose Weight گوش دهید ، پادکستی برای زنان 60 ساله که در همه کارها موفق بوده اند اما به اهداف کاهش وزن خود رسیده اند.

با استفاده از جدیدترین تحقیقات علوم اعصاب ، چاقی و سلامت ، میزبان شما ، Pat Beaupre Becker ، با مربی دارای وزن و زندگی ، با خواص غذا و نحوه تأثیر آنها بر اشتها ، میل ، خلق و خو و مغز شما آشنا می شود. هر هفته راه را برای ابزارها و راهکارهایی باز کنید تا خود را از فکر مداوم در مورد وزن خود رها کرده و یک زندگی شگفت انگیز ایجاد کنید.

برای راهنمای شروع سریع برای کاهش وزن پایدار ، از https://Never2late.info/guide دیدن کنید.



دیدگاهتان را بنویسید