راهنمای متخصص تغذیه: گزینه های سالم در استارباکس



حرکت در منوی انتخاب غذای سالم و نوشیدنی در Starbucks (یا هر کافی شاپ) می تواند بسیار زیاد باشد ، اما ما این کار را برای شما آسان می کنیم.

متأسفیم ، هیچ موکا یا کیک نعناع در اینجا نمی آید!

حتماً این صفحه را اسکن یا علامت گذاری کنید تا دفعه بعد که نیاز به رفع قهوه دارید با لیستی از گزینه های سالم در Starbucks مسلح شوید.

Ps- همچنین می توانید این قسمت را در پادکست آگاهی از تغذیه ما گوش دهید.

نوشیدنی

  • قهوه یا چای سیاه شیرین نشده. با خیال راحت مقداری شیر اضافه کنید تا طعم تلخ آن شکسته شود
  • آمریکایی
  • لاته شیرین نشده یا کاپوچینو با شیر
  • چای چای لاته شیرین نشده
  • نیترو کلد دم ، ساده یا همراه با شیر شیرین نشده
  • نیترو کول دم … با خامه شیرین! گراند فقط 4 گرم شکر اضافه کرد که در مقایسه با دیگر نوشیدنی های شیرین موجود در SB بادام زمینی است و 4 تا 10 برابر قند دارد.
  • چای سبز بدون شیرینی

نکات:

  • اگر باید شیرینی بخورید ، یک عدد کوتاه (8 اونس) سفارش دهید یا نصف پمپ شربت را مشخص کنید
  • از شیرین کننده های بدون قند اجتناب کنید ، زیرا می توانند در طول روز هوس خوردن قند بیشتری کنند
  • اگر به کافئین حساس هستید یا در خواب مشکل دارید ، بعد از ساعت 1 بعد از ظهر دکافین سفارش دهید.
  • در حالی که Matcha دارای مزایای سلامتی است ، Matcha Latte در Starbucks شیرین است. چای سبز را انتخاب کنید که فواید آنتی اکسیدانی یکسانی بدون قند داشته باشد

آیا برای اهداف تغذیه سالم و کاهش وزن خود به مسئولیت پذیری 1: 1 نیاز دارید؟
به صورت مجازی برای ما اعمال کنید برنامه پاسخگویی روزانه (DAP) امروز!

صبحانه

  • اسفناج و فتا یک روکش سفید
  • سس تخم مرغ ویدئو را با یک تکه میوه یا بلغور جو دوسر کلاسیک سرو کنید
  • ساندویچ چربی بوقلمون و پنیر کاهش یافته- من معمولاً چربی زیادی ندارم ، اما طعم آن بسیار خوب است و هنوز در مقایسه با سایر گزینه ها مشخصات تغذیه ای خوبی را ارائه می دهد.

نکات:

  • از غذاهای پخته اجتناب کنید – حتی اگر آنها سالم به نظر برسند (به عنوان مثال کلوچه موز یا کیک زغال اخته) ، هنوز دسر و سس وجود دارد.
  • بلغور جو دوسر بلوط آگاو اضافه کرد ، که هنوز یک قند است. بهتر است بلغور جو دوسر کلاسیک سفارش دهید و میوه خود را اضافه کنید (مانند یک موز از پیشخوان)

ناهار

  • جعبه تمام پروتئین بیسترو: مرغ کبابی و حمص. تخم مرغ و پنیر (V) ؛ PB & Jam (V)؛ پنیر و میوه (V) ؛ و برای وعده های غذایی بزرگتر ، جعبه بسته بندی مرغ Southwest.
  • ترکیه ریحان پستو پانینی
  • کاسه پروتئینی کینوا مرغ
  • گوجه فرنگی و موزارلا پانینی (F)

تنقلات، خوراک مختصر

  • ماست سیگی
  • پنیر ماه
  • پنیر رشته ای
  • بادام / آجیل
  • میله های KIND
  • میله های کامل
  • ترکیه تکان دهنده
  • هپپه (پفک نخودچی!)
  • همین میله ها

نکات:

  • برای تغذیه مطلوب ، میزان انرژی و قند خون شامل حداقل 10 گرم پروتئین به همراه میان وعده شما است (یعنی هیپی را با پنیر یا آجیل بخورید ؛ میوه با ماست سیگی)

و آنجا شما آن را دارید! اجتناب سریع از برخی از گزینه های سالم در Starbucks (یا در کافی شاپ دیگری که اغلب اوقات در آن سفر می کنید!)

مطمئن نیستید که سفارش Starbucks شما توسط رژیم غذایی تأیید شده است؟ از ما بپرس! سوالات خود را در اینستاگرام (@ nutrition.awareness) برای ما DM ارسال کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید …

کیت ریچاردسون یک متخصص تغذیه در اورلاندو ، فلوریدا است. او در تمرین خصوصی ، آگاهی از تغذیه ، شریک است ، جایی که به رژیم های ناامید Jo-Jo کمک می کند تا با آموزش تغذیه 1: 1 به اهداف سلامتی خود برسند. او مجری مشترک پادکست آگاهی از تغذیه است.



دیدگاهتان را بنویسید