در طول قاعدگی غذا بخورید و ورزش کنید


من س questionsالات زیادی در مورد تمرینات قدرتی یا کاردیو در دوران قاعدگی شما و آنچه توصیه می شود یا بهترین کاری که باید انجام دهم دریافت می کنم.

اول از همه ، همانطور که همه می دانید من یک مربی معتبر نیستم ، بنابراین هر توصیه ای دقیقاً همین است و قبل از اینکه از هر گونه توصیه ای استفاده کنید ، به ویژه اگر تازه کار هستید ، بیماری زیرزمینی دارید یا قصد بارداری دارید ، باید قبل از شروع برنامه جدید با GP صحبت می کنید.

در حال حاضر همه چیزهای خسته کننده از بین رفته است ، چرخه ما در واقع به چه معناست و چگونه می توانیم برنامه های م moreثرتری را در دوره خود برنامه ریزی کنیم.

تمرین دوره شما را می خواهد

روز 1-7

پروژسترون کم و استروژن کم است. تمرینات قدرتی را امتحان کنید اما زیاد ورزش نکنید. بیشتر مردم بطور خاص در روزهای اول و دوم احساس ضعف می کنند. در طول این مدت در چرخه های ما ، تحمل درد بالاتری داریم و زمان بهبودی سریع تری داریم اما همچنین بیشتر مستعد آسیب هستیم. بله

روز 8-13

سطح پروژسترون و استروژن ما بیشتر است. ما می توانیم تمرینات قلبی و HIIT یا تناوبی خود را مانند دوومیدانی و اسکوات پرش افزایش دهیم. برخی وزنه های آزاد یا کتری را نیز پرتاب کنید تا سطح قدرت خود را حفظ کنید. بدن شما در حال حاضر بسیار زیبا به نظر می رسد و وقت آن رسیده که به خودتان فشار بیاورید و خود را به چالش بکشید!

روز 14 و 15

این زمان تخمک گذاری برای اکثر مردم است. استروژن در بالاترین زمان برای ساختن ماهیچه های بدون چربی و هماهنگی با بدن شما است- به پیلاتس یا یوگا فکر کنید! سطح پروژسترون و استروژن حتی بیشتر است.

روز 16-24

پروژسترون در حال حاضر در بالاترین سطح خود است و سطح استروژن شما کاهش می یابد. به فعالیتهای هوازی سبک تر مانند پیاده روی ساده یا شنا یا تمرینات با وزن بدن با حرکات کندتر فکر کنید. بدن شما چربی را برعکس گلیکوژن ترجیح می دهد ، بنابراین سعی کنید با شدت کمتری کار کنید.

ماتسوئل تا دوره

همیشه یک بازدید کننده ناخواسته یا ناخواسته در هر ماه اما نشانه یک بدن سالم خوب! این هورمون ها را با برخی از غذاهای زیر کنترل کنید و از مصرف کافئین ، قند زیاد یا غذاهای فرآوری شده اجتناب کنید زیرا باعث می شود احساس مرگ کنید.

سرد ، پرتقال ، ماهی قزل آلا ، بروکلی ، شکلات تلخ ، چای چای ، موز ، هندوانه- همه غذاهای فوق العاده ای هستند که به شما کمک می کنند در آن روزهایی که احساس خیلی کمتری دارید ، کمی انسان تر باشید.

نکات:

  • مصرف آب خود را افزایش دهید و از غذاهای شور پرهیز کنید!
  • سعی کنید کروم را با هفته قاعدگی خود اضافه کنید تا قند خون شما تثبیت شود.
  • منیزیم را به برنامه روزانه خود اضافه کنید تا از خواب راحت تری اطمینان حاصل کنید و به شما در خواب شب کمک می کند.
  • سعی کنید غذاهای خانگی مانند این را برای غلبه بر هوس های بد انتخاب کنید!



دیدگاهتان را بنویسید