خداحافظ شکم و چربی پهلو در کوتاه ترین زمان


چربی شکمی و بروز آن دلایل مختلفی دارد از جمله تغذیه نامناسب ، عدم تحرک و استرس. بهبود رژیم غذایی ، افزایش فعالیت ، کاهش استرس و ایجاد سایر تغییرات در شیوه زندگی همه عواملی هستند که می توانند به از بین بردن چربی شکم کمک کنند. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید سریعتر به نتایج برسید یا هیچ یک از روشهای فوق بر شما تأثیر نگذاشته است ، ما روشهای م effectiveثر و غیر تهاجمی را به شما ارائه می دهیم.
Slim fit و derm-up وسایلی هستند که چربی های دور شکم و باسن را در مدت کوتاهی و به طور کاملاً غیر تهاجمی ، بدون نیاز به جراحی و دارو ، می سوزانند.

دو نوع چربی شکمی و پهلو وجود دارد:

چربی احشایی: نوعی چربی است که اندام های داخلی را احاطه کرده است.
چربی زیر جلدی: نوعی چربی است که در زیر پوست تجمع می یابد.

پیامدهای چربی احشایی بیشتر از چربی زیر جلدی است. افراد می توانند تغییرات زیادی در شیوه زندگی و رژیم غذایی خود ایجاد کنند که به از بین بردن چربی شکم کمک می کند.

چرا چربی شکم خطرناک است؟

چربی شکم

چاقی یکی از علل اصلی بیماری های مختلف است. چربی بیش از حد در اطراف شکم می تواند خطر ابتلا به چندین بیماری را افزایش دهد از جمله: بیماری های قلبی ، سکته قلبی ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا ، سکته مغزی ، دیابت نوع 2 ، آسم ، سرطان سینه ، سرطان روده ، بیماری آلزایمر و سایر بیماری ها مانند زوال عقل ، خواب آپنه مشکلات تنفسی ، بیماری کبدی ، پوکی استخوان

علت چربی شکم و پهلو چیست؟

عوامل متعددی باعث چربی شکم می شوند که اصلی ترین دلایل چربی شکم و پهلو هستند.

1.مصرف زیاد الکل

مصرف زیاد الکل می تواند منجر به مشکلات و بیماری های جسمی زیادی از جمله بیماری کبد و التهاب شود.

مطالعات انجام شده توسط دانشمندان در این زمینه نشان داده است که مصرف زیاد الکل باعث افزایش چربی شکم و در نتیجه افزایش کمر و شکم در مردان می شود.

الکل سلول های تنظیم کننده اشتها را در مغز تحریک می کند ، باعث گرسنگی می شود و منجر به کالری بیشتر می شود. علاوه بر این ، نوشیدنی های الکلی حاوی مقدار زیادی کالری و قندهای اضافی هستند که وزن شما را افزایش می دهند.

2. استرس

هورمون استروئیدی به نام کورتیزول به کنترل بدن و مقابله با استرس کمک می کند. هنگامی که فردی در خطر است یا تحت فشار است ، بدن هورمون کورتیزول را ترشح می کند که بر متابولیسم بدن تأثیر می گذارد.

اکثر مردم هنگام استرس شروع به غذا خوردن می کنند تا استراحت کنند و کورتیزول به حفظ کالری اضافی در اطراف شکم و سایر قسمت های بدن کمک می کند.

ژنتیک

برخی شواهد نشان می دهد که ژنتیک افراد در افزایش وزن آنها نقش دارد. دانشمندان معتقدند که ژنتیک می تواند بر رفتار ، متابولیسم و ​​خطر بیماریهای مرتبط با چاقی تأثیر بگذارد. عوامل محیطی و رفتاری نیز در احتمال چاقی نقش دارند.

اگر ژنتیک عامل چربی شکم و چاقی است ، می توانید از روش های غیر تهاجمی و روش های افتادگی و دستگاه های باریک استفاده کنید تا به وزن متعادل برسید. اساس کار این دو دستگاه انرژی حرارتی فرکانس رادیویی است و روند سوزاندن و برداشتن پهلوهای چربی شکم را به صورت کاملاً غیر تهاجمی هدایت می کند.

4. رژیم غذایی اشتباه

غذاهای شیرین مانند کیک و شیرینی و نوشیدنی هایی مانند نوشابه و آب میوه می توانند منجر به افزایش وزن ، کاهش متابولیسم و ​​کاهش توانایی چربی سوزی شوند.

کمبود پروتئین و رژیم های کربوهیدرات بالا نیز بر وزن تأثیر می گذارد. پروتئین به فرد کمک می کند تا مدت بیشتری احساس سیری کند و افرادی که پروتئین کمتری در رژیم غذایی خود دارند معمولا بیشتر می خورند.

چربی های ترانس به ویژه باعث التهاب و در نتیجه چاقی می شوند. چربی های ترانس در بسیاری از غذاها از جمله فست فود ، کیک و کلوچه یافت می شوند.

انجمن قلب آمریکا به مردم توصیه می کند که به جای چربی های ترانس از غلات کامل سالم ، چربی های چند غیراشباع و چربی های غیراشباع را مصرف کنند.

تاثیر پرخوری بر چربی شکم

5. کمبود خواب

بین افزایش وزن و کمبود خواب ارتباطی وجود دارد که منجر به افزایش چربی شکم می شود. هم کم خوابی و هم کیفیت پایین خواب عوامل مهمی در افزایش چربی شکم و پهلو هستند. کمبود خواب کافی منجر به سوء تغذیه یا پرخوری احساسی می شود.

6. سیگار کشیدن

مطالعات نشان می دهد که سیگار کشیدن نمی تواند به طور مستقیم چربی شکم را افزایش دهد ، اما یکی از عوامل بدتر است.

مطالعات نشان داده است که اگرچه چربی شکمی بیشتر در افراد سیگاری و غیرسیگاری دیده می شود ، اما در افراد سیگاری بیشتر دیده می شود.

7. برخی از شرایط پزشکی

برخی بیماریها یا شرایطی که تشخیص داده نمی شوند یا درمان نمی شوند ، مانند کم کاری تیروئید ، متابولیسم بدن را کاهش داده و سوزاندن کالری اضافی را دشوار می کند.

8. به اندازه کافی آب ننوشید

نوشیدن آب کافی برای حفظ سلامت جسمی ضروری است. آب بهترین نوشیدنی است اما بسیاری از مردم به نوشیدنی های شیرین ، چای و آب میوه ها علاقه دارند.

کالری و قندها و نوشیدنی های شیرین به بدن اضافه می شوند و می توانند چربی شکم را افزایش دهند. مطالعات نشان می دهد که مصرف زیاد نوشیدنی های شیرین باعث افزایش وزن به ویژه در ناحیه شکم می شود ، در حالی که نوشیدن آب به از بین بردن چربی شکم کمک می کند.

آنچه مهم است این واقعیت است که کالری موجود در نوشیدنی ها جایگزین غذاهای جامد نمی شود و شما را سیر نمی کند ، بنابراین می توانید مقادیر بسیار زیادی شکر و نوشیدنی های پرکالری مصرف کنید.

بنابراین ، به جای مصرف نوشیدنی های شیرین ، آب میوه ها و نوشیدنی های مختلف ، توصیه می شود به سادگی آب یا چای بدون قند بنوشید.

9 محال

اگر کالری بیشتری نسبت به سوزاندن خود بسوزانید ، وزن شما افزایش می یابد. عدم تحرک باعث از بین رفتن چربی اضافی می شود و چربی شکم و پهلو به مرور زمان افزایش می یابد.

تاثیر بی تحرکی بر چربی شکم

10. کربوهیدراتهای ساده مصرف کنید و کربوهیدراتهای پیچیده مصرف نکنید

بهتر است مصرف کربوهیدراتهای تصفیه شده مانند نان سفید ، ماکارونی و برنج سفید را کاهش دهید و در عوض از کربوهیدراتهای پیچیده مانند سیب زمینی شیرین ، لوبیا ، جو و برنج قهوه ای استفاده کنید. مصرف این نوع کربوهیدرات برای از بین بردن چربی شکم. آن کمک می کند.

بر خلاف کربوهیدراتهای تصفیه شده که باعث احساس گرسنگی می شوید ، کربوهیدراتهای پیچیده به شما کمک می کند تا مدت بیشتری سیر بمانید و کمتر غذا بخورید. کربوهیدراتهای پیچیده به دلیل داشتن فیبر زیاد بسیار سریعتر هضم می شوند. مطالعات نشان داده است که انتخاب فیبر به کاهش وزن کمک می کند.

11. به غذاهایی که می خورید توجه نکنید

تمرکز بر غذا و توجه بیشتر به احساسات هنگام غذا خوردن به کاهش وزن بیشتر کمک می کند.

خوردن معقول در واقع تمرینی است که به شما کمک می کند بر عادات غذایی خود کنترل بیشتری داشته باشید و در نتیجه کالری کمتری دریافت کنید. به این ترتیب ، شما بیشتر به گرسنگی و سیری خود توجه می کنید ، کمتر سریع غذا می خورید و حواس شما پرت می شود و تأثیر غذا را بر ذهن و سلامت خود می فهمید. خوردن با ذهن به حفظ سلامت جسمی و روحی شما کمک می کند و راهی موثر برای کاهش وزن است.

۱۲- ورزش مناسب را انتخاب نکنید

انتخاب یک ورزش م effectiveثر برای لذت بردن کار سختی است. خوشبختانه ، پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد ، قدرت زیاد و بارهای سنگین عضلانی و اسکلتی اجتناب می کند.

انجام هر روز پیلاتس حتی می تواند به کاهش وزن و کاهش دور کمر کمک کند. شما می توانید تمرینات پیلاتس را با توجه به سطح آمادگی خود انتخاب کنید ، به علاوه پیلاتس برای همه سنین مناسب است.

تغییر سبک زندگی برای کاهش چربی شکم

انتخاب عادات سالم به خلاص شدن از شر چربی ها و همچنین جلوگیری از تغییر شکل آنها کمک می کند. پزشکان توصیه می کنند که هفته ای نیم تا یک کیلوگرم وزن کم کنید تا کاهش وزن تدریجی و مداوم باشد.

تغییرات در رژیم غذایی و کنترل میزان غذایی که می خورید با ورزش و فعالیت های چربی سوزی مکمل برای از بین بردن چربی شکم در داخل و اطراف باسن همراه است.

غذاها و میان وعده های گیاهی مانند میوه ها ، سبزیجات برگ سبز و غلات کامل بدون کالری و چربی اضافی ، مواد مغذی ضروری بدن را تامین می کنند.

منابع پروتئین قرمز را به رژیم غذایی خود اضافه کنید ، غذاهایی مانند تخم مرغ ، ماهی و طیور سفید.

حبوبات و حبوبات به شما کمک می کنند تا سیر بمانید و کالری دریافتی روزانه خود را به طرز چشمگیری کاهش دهید.

مصرف روزانه سدیم باید کمتر از 2300 میلی گرم باشد. کاهش مصرف سدیم نه تنها خطر ابتلا به فشار خون بالا را کاهش می دهد ، بلکه از تجمع مایع در زیر پوست و بدتر شدن چربی شکم نیز جلوگیری می کند.

با رعایت این نکات ، علاوه بر تغییرات داخلی بدن ، می توانید در ظاهر خود نیز تغییراتی ایجاد کنید.

برای جلوگیری از چربی شکم و پهلو چه کنیم؟

هرگز صبحانه را حذف نکنید. نخوردن صبحانه باعث می شود غذاهای ناسالم و حتی چاقی را در طول روز انتخاب کنید. علاوه بر این ، صبحانه با متابولیسم بدن شروع می شود و در نتیجه شما در طول روز غذای کمتری می خورید. روز خود را با یک صبحانه سالم و سرشار از کربوهیدرات و پروتئین شروع کنید که شما را بیشتر سیر نگه می دارد.

برای ناهار غذاهای کم کالری انتخاب کنید. پروتئین و غلات کامل گزینه های خوبی برای ناهار هستند. توصیه می کنیم ناهار خود را با مقداری سالاد میوه یا سبزی بخورید. بهتر است مرغ و ماهی بیشتری بخورید.

آخرین وعده غذایی روز ، وعده غذایی ، بسیار مهم است. متابولیسم بدن به آرامی در عصر کند می شود ، بنابراین وعده های غذایی سبک برای شام اهمیت بیشتری دارد.

میان وعده ها نیز بسیار مهم هستند. میان وعده ها به حفظ متابولیسم و ​​رفع گرسنگی کمک می کنند. میان وعده های سالم شامل میوه ها و سبزیجاتی است که هم کالری بالایی دارند و هم آبرسان هستند.

چگونه می توان چربی شکم را از بین برد؟

گاهی از جراحی پلاستیک برای کاهش چربی در نواحی خاصی از بدن استفاده می شود. یکی از این عملیات لیپوساکشن نام دارد.

در طی روش لیپوساکشن ، جراح ماده ای را به ناحیه مورد نظر مانند ران تزریق می کند تا سلول های چربی مایع شود. سلولهای چربی با مکش خلاء از بدن خارج می شوند.

تزریق چربی یک راه حل برای کل بدن نیست. این روش فقط قسمتهای خاصی را درمان می کند ، علاوه بر این ، بدون تغییر در شیوه زندگی ، احتمال عود سلولهای چربی وجود دارد. این روش فقط برای افرادی که دارای اضافه وزن کمی یا متوسط ​​هستند توصیه می شود.

فرآیندهای دیگری برای کاهش وزن در بزرگسالان وجود دارد. مانند جراحی بای پس معده یا نوار معده ، که برای افرادی که دارای اضافه وزن هستند و تجمع چربی در شکم و پهلوها مناسب است مناسب است. اگر چاق هستید و چربی زیادی در ناحیه شکم و ران خود جمع کرده اید ، چنین روش هایی م thanثرتر از لیپوساکشن است.

اما همه این فرایندها عوارض جانبی زیادی دارند. تصمیم برای انجام جراحی پلاستیک برای کوچک کردن شکم و ران یک موضوع بسیار شخصی است ، اما قبل از تصمیم گیری ، توصیه می شود روش های مختلف را بدانید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.

عوارض لیپوساکشن برای برداشتن چربی شکم و پهلو شامل موارد زیر است:

خطر بیهوشی

کبودی

تغییرات در حساسیت پوست که ممکن است همچنان ادامه داشته باشد

آسیب به ساختارهای عمیق پوست مانند اعصاب ، عروق خونی ، ماهیچه ها ، ریه ها و اندام های داخلی شکم

ترومبوز ورید عمقی ، پیامدهای قلبی و ریوی

تجمع مایعات

عفونت

نیاز به بررسی مجدد جراحی دارد

التهاب مداوم

بهبود زخم آهسته

شل شدن پوست و زوال سلولیت

التهاب

خطوط نامنظم یا نامتقارن

تغییر رنگ نامنظم

البته ، همه این عوارض و خطرات احتمالی قبل از انجام هرگونه روش مورد بحث قرار می گیرد.

با دستگاه های مداری چربی شکم و پهلو را از بین ببرید
Slim Fit و Derm Up

دستگاه های DermUp و SlimFit SlimFit هر دو دستگاه لاغری م effectiveثری هستند که کار خود را به صورت کاملاً غیرتهاجمی و م doثر انجام می دهند. اساس هر دو دستگاه فرکانس رادیویی گرمایش است. هیچ خطری برای اتاق عمل ، بیهوشی و هرگونه زخم برای از بین بردن چربی شکم با این دو دستگاه وجود ندارد.

برای بازدید از صفحه محصول Derm Up روی نماد vis-à-vis کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید