جو دوسر پخته شده با لیمو – تغذیه ماریسا مور


جو دوسر پخته شده با لیمو از جو دوسر ، انواع توت های شیرین و یک لیمو برای تهیه تازه جو دوسر پخته شده تهیه می شود. این دستور ساده فقط در 5 دقیقه آماده می شود و می تواند برای یک نفر تهیه شود یا به سادگی برای چهار نفر اقتباس شود!

جو دوسر پخته با انواع توت ها و یک رامکین سفید با یک قاشق

این پست توسط The Quaker Oats Company حمایت می شود.

آیا آماده استفاده تازه از جو دوسر پخته هستید؟ خودشه! از انواع توت های تازه تابستانی برای صبحانه استفاده کنید.

شما احتمالاً بیشتر مواد اولیه را در انبار خود دارید و می توانید انواع توت ها را از بازار کشاورزان محلی خود ، سوپر مارکت ها انتخاب کنید یا اگر خوش شانس باشید که آنها را تازه در باغ خود بیابید ، این حتی بهتر است.

این مواد را جمع آوری کنید

جو دوسر قدیمی مد Quaker
توت مخلوط
لیمو
شیر گیاهی ساده و محافظت نشده
شربت افرا
عصاره یا خمیر وانیل
جوش شیرین
نمک
تخم مرغ (اختیاری)

همه مواد روی زمینه خاکستری قرار می گیرند

دوست دارم با جو دو سر خلاق باشم. و در تابستان ، من دوست دارم از توت های تازه برای شیرین و روشن کردن آنها استفاده کنم!

برای این دستور غذا از توت سیاه و تمشک استفاده کردم زیرا در بازار من موجود بود. بعداً در تابستان ، توت سیاه و زغال اخته تازه شیرین و فراوان است. و صادقانه بگویم ، من احتمالاً وقتی هوا سرد می شود ، به لطف توت های یخ زده ، از خوردن این غذا دست نمی کشم.

از انواع توت های خود استفاده کنید ، از انواع توت های مخلوط یخ زده گرفته تا هر ترکیب تازه!

صحبت از تازه است. لیمو بسیار حیاتی است. از آن غافل نشوید. پوست لیمو کمک می کند تا عطر توت ظاهر شود. و ظرف بدون آن کاملاً یکسان نخواهد بود.

چرا جو را انتخاب می کنیم؟

دلایل مختلفی وجود دارد که نشان می دهد جو دو سر راهی مناسب برای شروع صبح است. من آنها را دستی نگه می دارم زیرا در آشپزخانه مفید و بسیار کاربردی هستند.

جو دوسر یک گزینه آسان و در دسترس برای غلات کامل است. آنها همچنین منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری از جمله ویتامین B1 ، منیزیم ، فسفر و منگنز هستند.

نکته آخر اینکه جو دوسر می تواند منبع خوبی از فیبر باشد و می تواند از سیستم گوارشی سالم پشتیبانی کند. با 5 گرم فیبر در هر وعده به لطف جو دوسر و انواع توت ها ، این دستور غذا منبع خوبی از فیبر (9 گرم کل چربی) است!

جو دوسر پخته با انواع توت ها در رمکین سفید

این یک دستور العمل همه کاره است

  • تخم مرغ را برای دستور گیاهخواری به او بدهید. جو دوسر به رنگ قهوه ای طلایی غنی نمی رسد اما طعم آن عالی است!
  • این دستور غذا با شیر معمولی یا گیاهی در همان حجم کار می کند.
  • شربت افرا نداره؟ در صورت تمایل شکر قهوه ای برای شربت افرا.
  • این دستور غذا را دو یا دو برابر کنید. به سادگی مواد را مخلوط کنید ، همه چیز را در رمکین جداگانه بپزید و در یخچال قرار دهید. می توانید بلغور جو دوسر را در مایکروویو یا در فر صبحگاهی شلوغ گرم کنید.
  • با یک ماست یونانی کودک اختیاری امتحان کنید
  • تا 4 عدد رامکینز را آماده کرده و بپزید. جو دوسر پخته شده را در مایکروویو یا در فر خنک کنید تا صبح شلوغ دوباره گرم شود.

آماده تهیه این جو دوسر پخته هستید؟ این هم دستور غذا!

جو دوسر پخته شده با توت لیمو

این جو دوسر پخته شده با لیمو پر از جو دوسر ، انواع توت های شیرین و لمس لیمو برای طعم تازه جو دوسر پخته شده است. این دستور ساده فقط در 5 دقیقه آماده می شود و می تواند برای یک نفر تهیه شود یا به سادگی برای چهار نفر اقتباس شود!

زمان آمادگی5 دقیقه

زمان پخت30 دقیقه

کل زمان35 دقیقه

دوره: صبحانه ، میان وعده

آشپزخانه: آمریکایی

کلید واژه ها: دستور پخت جو دوسر

خدمات: 1

کالری: 340کیلوکالری

عناصر

  • .5 کوپه جو دوسر قدیمی قدیمی Quaker
  • .5 کوپه شیر گیاهی بدون شیرینی
  • 1 قاشق شربت افرا
  • .5 قاشق چایخوری عصاره یا خمیر وانیل
  • .5 قاشق چایخوری قاشق چای خوری جوش شیرین
  • کمی نمک
  • 1 تخم مرغ بزرگ (اختیاری ، یادداشت ها را ببینید)
  • .25 بلوبری ، تمشک یا توت سیاه مخلوط تازه یا یخ زده
  • .5 قاشق چایخوری آب لیمو

دستورالعمل ها

  • کوره در 375 درجه فارنهایت

  • در مخلوط کن کوچک ، جو ، شیر ، وانیل ، بیکینگ پودر ، نمک و تخم مرغ (در صورت استفاده) را پوره کنید تا یکدست شود.

  • توت ها را در یک رامکین 6 اونسی قرار دهید و پوست لیمو را به طور مساوی بپاشید. خمیر را روی توت ها قرار دهید.

  • به مدت 30 دقیقه بپزید تا خمیر بالا بیاید و قهوه ای طلایی شود. گرم سرو کنید.

یادداشت

توجه داشته باشید:
تخم مرغ را برای دستور گیاهخواری به او بدهید. جو دوسر به رنگ قهوه ای طلایی غنی نمی رسد اما طعم آن عالی است!

تغذیه

کالری: 340کیلوکالری | کربوهیدرات ها: 52گرم | پروتئین: 16گرم | چربی: 8گرم | چربی های اشباع شده: 2گرم | کلسترول: 190میلی گرم | سدیم: 420میلی گرم | پتاسیم: 709میلی گرم | کتانی: 5گرم | قند: 22گرم | کلسیم: 332میلی گرم | اهن: 3میلی گرم



دیدگاهتان را بنویسید