تابستان زمان غذاهای سالم تر است – زنان برتر


این زمان از سال است که من در تمام طول سال منتظر آن هستم به دلیل دستور العمل های تازه و خوشمزه تابستانی. من را اشتباه نگیرید. من از بسیاری از غذاهای موجود در هر سال لذت می برم ، اما در این زمان از سال ، انتخاب در فروشگاه مواد غذایی برای تهیه دستور العمل های سالم تابستانی باورنکردنی است. تابستان امسال سعی می کنم به میوه ها ، سبزیجات و گوشت پایبند باشم زیرا وقتی بدنم را با بیشترین غذاهای پرورده می خورم احساس بهتری دارم. این بدان معنا نیست که طعم و خلاقیت به خطر می افتد. اصلا. من لبنیات مصرف می کنم زیرا خامه را در قهوه ام دوست دارم و از پنیر لذت می برم. واقعیت این است که غذاهای زیادی وجود ندارد که من آنها را دوست ندارم ، فقط غذاهایی هستند که من آنها را دوست ندارم. بنابراین مجبور شدم غذاهایی را که در تلاش من برای داشتن تناسب اندام و سلامت بیشتر مفید نبودند حذف کنم. زیرا وقتی به موضوع می رسیم ، غذا سوخت است.

استخوان های قوی از رژیم غذایی سالم

تابستان زیبا

اخیراً بیشتر آشپزی می کنم و وقتی به آن فکر می کنم ، به غذاهای کمکی فکر می کنم. همچنین برای من مفید است که دستور العمل های سالم تابستانی را که در صفحات فیس بوک یا وب سایت هایی که دوست دارم از آنها دیدن کنم ، نمایش داده شود ، بررسی کنم. یافتن ایده ها به صورت آنلاین ، و همچنین صفحات غذایی که “دوست داشتم” ، ایده هایی را برای من به ارمغان می آورد که هنگام انتخاب غذاهایی که درست کرده ام بسیار مفید است. من گاهی اوقات می توانم دستور العمل ها را تغییر دهم ، اما از الهام آنها قدردانی می کنم و دستورالعمل ها فوق العاده هستند. شبکه غذایی همچنین منبع فوق العاده ای برای کسانی است که به راهنمایی کمی نیاز داریم.

به طور طبیعی سالم

از آنجا که من سعی می کنم غذاهای طبیعی سالم تری را در رژیم غذایی خود قرار دهم ، غذاهای فرآوری شده آهسته را حذف کرده ام. متوجه می شوم وقتی آنها در برنامه غذایی روزانه من گنجانده می شوند ، چندان احساس خوبی ندارم. این اصل KISS است: ساده نگه دارید – هرچه رژیم غذایی اساسی تر باشد ، بهتر است. گاهی اوقات من مقداری کراکر یا چیپس دارم ، اما با گذشت زمان آنها را به شدت کاهش داده ام. جالب است که بدن ما چگونه هوس غذاهای خاص ، به ویژه غذاهای فرآوری شده می کند ، بنابراین حذف آنها از رژیم غذایی شما می تواند مشکل باشد. با این حال ، این امکان وجود دارد ، و وقتی تمایل متوقف شود ، و هر روز احساس بهتری داشته باشید ، خوشحال خواهید شد که این قدم را برداشته اید.

وقتی بچه بودم ، مادرم جوانه بروکسل درست می کرد. نیازی به گفتن نیست که من طرفدار آن نبودم. به عنوان یک بزرگسال ، این تغییر کرده است. آنها در واقع با کره و لیمو خوشمزه هستند ، به آرامی پخته و ترشی می شوند. من از آنها و سبزیجات سرخ شده از همه نوع لذت می برم. من خیلی وقت پیش این دستور را پیدا نکردم و آنقدر خوب است که من آن را تهیه می کنم و واقعاً از آن لذت می برم. من باید آن را با شما در میان بگذارم ، و امیدوارم شما هم مانند من آن را دوست داشته باشید.
https://www.youtube.com/watch؟v=l7kzoHi9cwA

کمتر غذا بخورید

وعده های غذایی بزرگتر وزن من را بیشتر می کند ، بنابراین من وعده های کوچکتر اما بیشتر می خورم. از آنجا که این مورد بود ، متوجه شدم که در حال کاهش وزن هستم. من سعی می کنم وعده های غذایی خود را محدود به غذاهایی کنم که واقعاً برای نیازهای من مفید است و به بدن خود گوش می دهم. من غذاهایی را که در بدنم واکنش منفی نشان داده و سعی می کنم از آنها اجتناب کنم حذف کرده ام. از آنجا که چند سال پیش تشخیص داده شده بود که کم کاری تیروئید و کم خونی دارم ، مطمئن هستم که آهن ، مولتی ویتامین ها و امگا 3 / روغن ماهی مصرف می کنم. من همچنین ویتامین A و D. مصرف می کنم همچنین برای هضم و سلامت پروبیوتیک مصرف کردم.

سالاد پر از سبزیجات تازه

راه خود را برای سلامتی جایگزین کنید

بسیاری از ما باید رژیم غذایی خود را با شیوه زندگی ، استعدادهای ژنتیکی و داروها تطبیق دهیم. اشکالی ندارد زیرا ایده ها و دستور العمل های خلاقانه زیادی وجود دارد که از نظر سلامتی و شرایط خاص ما خوب است. من اخیراً سعی کردم نان و خمیر را کاهش دهم زیرا متوجه شدم بعد از خوردن انواع نان احساس نفخ می کنم. در جستجوی خود جایگزین خوشمزه ای پیدا کردم. من به خصوص دوست دارم از گل کلم قرمز برای ایجاد پوسته برای پیتزا یا شورت خانگی استفاده کنم.

در طول روز یا برای یک میان وعده سریع ، ماست با هلو طراوت بخش است و چغندر با خامه ترش سریع و آسان و سبک و سودآور است. چغندر حاوی آهن و ویتامین A ، C و فیبر است تا به رژیم غذایی روزانه شما کمک کند.

اگر به دنبال ایده ای برای شب تاکو هستید ، سعی کنید از سالاد برگ کره به عنوان نان تست به جای نان تورتیلا استفاده کنید. می توانید آن را با گوشت یا مرغ پر کرده و پنیر یا خامه ترش را اضافه کنید. این یک روش خلاقانه برای داشتن تاکو است. آنها همچنین می توانند برای یک مهمانی عالی باشند یا به عنوان پیش غذا سرو شوند و می توان آنها را به شکل رول تخم مرغ درآورد. هر یک از این گزینه های سالم برای مهمانی های تابستانی شما مناسب است.

جایگزین سالاد برای تاکوهای سالم تر

نتیجه

امکانات برای دستور العمل های سالم تابستانی بی پایان است. انتخاب های زیادی با وعده های غذایی بهاری و تابستانی وجود دارد و به نظر می رسد گزینه های سالم در همه جا وجود دارد. من مخصوصاً از هندوانه و آناناس کبابی هنگام کباب کردن لذت می برم. طراوت و طعم در منو وجود دارد. فقط چیزی در مورد کباب کردن غذا وجود دارد که طعم آن را به ارمغان می آورد ، و برخلاف آنچه انتظار دارید ، اغلب بسیار بهتر از غذای اصلی است.

بنابراین ، اینجا تابستان است و دستور العمل های سالم تابستانی و غذاهای خوشمزه پر از طعم های عالی را به اشتراک بگذارید!

بعدی را بخوانید:

10 نکته برای تغذیه سالم بدون احساس گناه

ماهی دریایی: شام کامل تابستانی سبک

به سادگی با دستور العمل هایی برای میگو باریک باشید

آیا شما این مقاله را دوست دارید؟ ثبت نام کنید (رایگان است!) و ما هر هفته مقالاتی از این قبیل را برای شما ارسال می کنیم. در اینجا به صورت رایگان مشترک شوید.



دیدگاهتان را بنویسید