“بیش از یک بدن” راهنمای آرامش بدن است که به آن نیاز دارید


زمان خواندن: 4 دقایق

“کتاب های زیاد ، زمان بسیار کم” ده ها سال است که شعار من است. اگر بتوانم ساعات بیشتری را در روز ایجاد کنم ، صرف مطالعه می شود. این امر برای داستانهای تخیلی همانقدر صادق است که کتابهایی که اطلاع رسانی می کنند یا تسهیل می کنند.

بنابراین وقتی شنیدم که خواهران دوقلوی لیندسی و لکسی کایت ، هر دو دکترا ، بنیانگذاران Beauty Redefined ، اولین کتاب خود را می نویسند ، “بیش از یک بدن: بدن شما یک ابزار است ، نه یک زیور آلات ،” من آن را در فهرست “برای خواندن بالاخره” ذهنی خود قرار دادم.

این کتاب در این لیست ذهنی ناپدید می شد اما برای اظهارنظر در ایمیلی از Lindo Bacon پس از مرور آخرین کتاب او (لیندو از ضمایر خود استفاده می کند) ، “تعلق رادیکال: چگونه می توان در یک جهان ناعادلانه زنده ماند و در آن پیشرفت کرد (در حالی که آن را برای بهتر تغییر می دهم)” برای سیاتل تایمز.)

من مدتها به لیندو احترام می گذاشتم (کتاب “سلامتی در هر اندازه” برای من در دوران مدرسه برای تغذیه رژیم غذایی بسیار مهم بود و کتابی که او با لوسی افرامور ، متخصص تغذیه بریتانیایی ، نویسنده “احترام به بدن” ، نویسنده من بود. تفکر حتی بیشتر تکامل یافته است) ، بنابراین اگر آنها توصیه می کنند “بیش از یک بدن” آنها از این که چقدر خوب بود شگفت زده شدند، کاری را که برای خرید نسخه انجام می دادم متوقف کردم.

سپس آن را خواندم و از اینکه چقدر خوب بود شگفت زده شدم. در بلافاصله شروع به توصیه آن به مشتریان خود کردم، که همچنین میزان تعجب آنها را در مورد اینکه چقدر خوب بود به اشتراک گذاشت.

هرج و مرج مثبت بدن را پاک کنید

حرکت مثبت اندیشی بدن صادقانه کمی درهم و برهم داغ استبه در اصل برآمده از جنبش پذیرش چربی ، که با نیت های شریف برای ترویج اتکای افراطی به خود بدون در نظر گرفتن اندازه بدن آغاز شده بود ، متأسفانه اکنون توسط تبلیغ کنندگان انتخاب شده است. برترین پست های #بدن مثبت و #بدن مثبت اینستاگرام زنان جوان و نازک سفید را نشان می دهد. این موضوع همچنین باعث ایجاد احساس مثبت در ظاهر شما می شود.

همانطور که خواهران بادبادک در پشت کتاب خود نشان می دهند ، “یک تصویر مثبت از بدن باعث نمی شود بدن شما خوب به نظر برسد. این است که بدن خود را بشناسید الاغ خوب ، مهم نیست که چگونه به نظر می رسد

آنها با داستانهای شخصی خود شیء سازی شروع می کنند: رژیم های رقابتی آنها در دوران راهنمایی ، شکست تیم های شنا (حتی اگر شنا را دوست دارند) زیرا آنها نمی خواهند با لباس شنا دیده شوند. سپس آنها عمیقاً به آبهای شیء سازی که ما در آن شنا می کنیم ، می روند (استعاره ای که آنها با تأثیر زیادی از آن استفاده می کنند) ، بررسی شیوه های تجربه زندگی می تواند باعث تغییرات کوچک یا حتی اختلالات عمده و احساس ما در مورد بدنمان شود. (در این ، آنها از تحقیقات تصویر بدن خود استفاده می کنند.)

اغلب آنها می نویسند ، ما با غرق شدن در شرم یا تلاش برای اصلاح بدن خود از طریق رژیم غذایی ، ورزش ، جراحی پلاستیک از این اختلالات “مراقبت” می کنیم – یک راه حل خارجی برای یک مشکل داخلی. سپس آنها راه بهتری را ارائه می دهند: تاب آوری.

انعطاف پذیری تصویر بدن را ایجاد می کند

همانطور که لیندو بیکن در شهادت گذشته خود برای این کتاب می گوید: “کار خواهران بادبادک یک فریاد کوچک خودیاری یا مثبت اندیشی نیست.” گانز اگرچه کتاب بسیار جذاب است ، اما گوشتی است. آنها برای استفاده مجدد از استعاره آب خود ، عمیقاً به آنچه می توانیم انجام دهیم اگر واقعاً خواهان صلح با بدن خود هستیم و ارزش واقعی ما را به عنوان یک انسان تشخیص دهیمبه این شامل یادگیری نحوه

  • محیط رسانه ای را به دست آورید (و ایجاد / ایجاد یک محیط رسانه ای شخصی که از ما حمایت می کند به جای اینکه ما را از هم جدا کند)
  • بگذارید مقایسه خود به نفع بازتاب خود پیش برود (با دوز سازگاری با خود) به طوری که ما از عینیت بخشیدن به خود دست برداریم.
  • ما را با زنان دیگر متحد کنید به جای این که خود را در برابر نوعی رقابت ظاهری قرار دهیم (این شامل ترک تعارف بدن نیز می شود).
  • سلامتی و تناسب اندام را برای شما به یاد بیاورید، و بیاموزید که این موارد را با شما یکسان ندانید کوکنبه
  • به سراغ زیبایی بروید هنگامی که فرد تصویر بدن و مثبت بودن بدن را در نظر می گیرد.

این آخرین نکته کلیدی است. در این کتاب ، خواهران به یک پست اینستاگرامی 2016 که نوشته اند اشاره می کنند:

این کتاب مال کیه؟

این کتاب برای شما است اگر:

  • خودت را پیدا کن گرفتار روی چرخ همستر از “بهبود خود” فیزیکی.
  • شک کنید که شیوه های “خودکفایی” شما دقیقاً همین است خود شیء سازی خود را تغذیه کنیدبه
  • احساس کنید که ارزش شما کمتر از ارزش است زیرا بدن شما “خیلی بزرگ” ، “خیلی قدیمی” است ، یا به شیوه ای کنونی با ایده آل های زیبایی فعلی مطابقت ندارد.
  • از کارهایی که می خواهید انجام دهید خودداری کنید زیرا از بدن خود راضی نیستید.
  • باور کنید که سلامتی و تناسب اندام (شما و دیگران) می تواند باشد با نگاه به بدن اندازه گیری می شودبه
  • از میزان محکومیت خود احساس خوبی نداشته باشید در مورد بدن شما و بدن افراد دیگر
  • از جنگیدن با بدن خود بیمار و خسته شویدبه

تقریباً همه – به ویژه زنان – اختلالات تصویر بدنی ، بزرگ یا کوچک را تجربه کرده اند. “بیش از یک بدن” شما را نشان می دهد چگونه می توانید از این تجربیات برای بهبود رابطه خود با بدن خود استفاده کنید ، به جای ماندن در مارپیچ قالب یا ادامه امید به اینکه اگر ظاهر شما “خوب” به نظر برسد ، سلامت روحی و روانی شما نیز “خوب” خواهد بود. . من شدیدا این کتاب را توصیه می کنم

در این سخنرانی TEDx 2017 می توانید کمی بیشتر در مورد رویکرد خواهران بادبادک به تاب آوری بدن بیاموزید:

این پست شامل پیوندهای وابسته آمازون است. به عنوان یک همکار آمازون ، از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.


کری دنت یک متخصص تغذیه ، نویسنده مستقل ، مشاور غذای بصری ، نویسنده و سخنران مستقر در شمال غربی اقیانوس آرام است. دارای ابرقدرت های خود هستند افسانه های رژیم غذایی را بشکنید در توانمندسازی زنان احساس بهتری در بدن خود داشته باشند و غذاهایی را انتخاب کنند که از شادی ، تغذیه و سلامتی پشتیبانی می کند.

این پست را چاپ کنید این پست را چاپ کنید

دیدگاهتان را بنویسید