بهترین میان وعده هایی که هنوز غذاهای کامل هستند – Raina Dawn Lutz



در اداره پست [5 Reasons You Need Whole Foods] من تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار می دهم تا بیش از یک دهه پیش یاد بگیرم که خوردن غذاهای کامل به این معنا نیست که مجبورم تمام وعده غذایی خود را بدون پختن بخورم یا اینکه فقط می توانم از بازار غذاهای کامل غذا بخورم.

اما خوردن غذاهای کامل به معنای خوردن غذاهایی است که هنوز به نظر می رسد در طبیعت رشد کرده اند یا بسیار نزدیک هستند. غذای اساسی که بازی نشده یا تغییر نکرده … یا فقط به حداقل تغییر کرده است. این به این دلیل است که همه چیز (همه مواد مغذی و فیبر) در همه میوه ها ، سبزیجات ، غلات ، حبوبات (لوبیا ، نخود ، عدس) ، آجیل یا دانه ها قبلاً توسط مادر طبیعت کاملاً مرتب شده است و بدن انسان به طور موثر بر روی Eat کار می کند. که به شکل طبیعی خود است ، یا بسیار نزدیک به آن است.

وقتی بدن یک چیپس سیب زمینی چرب و شور یا شکر سفید در هوا می بیند ، باید برای هضم آن کار بیشتری انجام دهد ، زیرا قطعات محصول غذایی از بین رفته است. اگر ما غذاهای کامل را انتخاب کنیم ، هضم کار بدن را آسان تر می کنیم ، بقیه زندگی ما را آسان تر می کند. و واقعاً حس خوبی دارد. پاشیدن این غذاها در طول رژیم غذایی ما (یا همه آنها!) همچنین از سلامت مغز و سلامت ما حمایت می کند. من دوست دارم میوه قرمز تازه بخورم (این اساساً مورد علاقه من است ، آن خون اوکاناگان!) در طول تابستان ، اگر تا به حال مرا در محیطی غیرحرفه ای دیده اید ، احتمال اینکه بخورم بسیار زیاد است 🙂

تنقلات، خوراک مختصر؛ آه من دوست دارم! اکثر ما “تنقلات” را “هنر ناخواسته” می دانیم زیرا “سریع” آنها را با “غذاهای ناخواسته” ترکیب می کنیم! اما به من اعتماد کن! فست فود لزوماً به معنی غذای با کیفیت کمتر نیست ، بلکه به این معنی است که ما در مورد خوردن متفاوت فکر می کنیم.

در اینجا چند تنقلات است که من دوست دارم!

میان وعده های غذایی فوق العاده کاملا قابل قبول:

دیدگاهتان را بنویسید