برخی از سفرها مهمتر از مقصد هستند


زمان خواندن: 6 دقایق

اگر چیزی را می خواهید ، به احتمال زیاد آن را در اسرع وقت می خواهید. این درست است که آیا مورد نظر شما به معنای واقعی کلمه یک شی (یک ماشین جدید ، یک خانه ، یک جفت کفش) است یا یک مهارت / ویژگی (که یک پیانیست کنسرت کلاسیک باشد یا یک شخص بصری بخورد).

اجازه دهید در آخرین آرزوی خود مکث کنیم: خوردن شهودی. من به بسیاری از مردم کمک کرده ام که غذای شهودی را بیاموزند و تمرین کنند ، و تقریباً هیچ کس آن را مانند یک اردک به آب نمی برد. دست اندازهایی در جاده وجود دارد. سوئیچ ها وجود دارد. مثل این است که از کوه بالا می روید. من نگرانی هایی مانند “احساس می کنم پیشرفت نمی کنم” یا “نمی دانم آخر هفته گذشته چه شد … (البته ، من نیز می شنوم) را می شنوم ، فکر می کردم رفتن به این شام چالش برانگیز است ، اما من واقعاً می توان از غذا لذت برد و احساس رضایت کرد ، نه سیر. “)

شرایطی وجود دارد که مقصد مهمتر از سفر است. وقتی به پاریس پرواز می کنم ، به دنبال آن می روم پاریس، نه به این دلیل که من از حضور در هواپیما برای حدود 11 ساعت لذت می برم ، حتی اگر سعی می کنم پرواز را با کتاب ها ، فیلم ها ، لباس های دنج تا حد ممکن لذت بخش کنم. اما در بسیاری از موارد این چیزی است که واقعاً اهمیت دارد ریسبه این شامل سفر ناهار خوری بصری است.

سفر بی نهایت ، قسمت 1

یکی از دلایل مهم سفر مهم بودن این است که سفر مقصدی ندارد. برای مثال ، فرض کنید می خواهید پیانیست کنسرت کلاسیک باشید. این رویای شماست. شما درس می خوانید و تمرین می کنید ، تمرین و مطالعه می کنید و یک روز می توانید در کارنگی هال اجرا کنید. هورا! (خوب ، احتمالاً ابتدا در سالن های کنسرت کوچکتر اجرا کردید ، اما هنوز.)

شما مطمئناً به بالاترین سطح شغلی رسیده اید ، اما آیا این است؟ آیا سفر شما به پایان رسیده است؟ نه ، شما هرگز یادگیری را متوقف نمی کنید ، هرگز رشد خود را متوقف نمی کنید. من می خوانم که پیانیست های کنسرت 3 تا 4 ساعت در روز تمرین می کنند ، و حتی بالیماهای پریما برای بهبود مهارت ها و تکنیک های خود کلاس های روزانه می گذارند.

من کاملاً مطمئن هستم که حتی پیانیست های نخبه روزهایی دارند که موسیقی را احساس نمی کنند ، یا هنگام پخش قطعه ای که صدها بار زیبا اجرا کرده اند ، اشتباه می کنند. شاید اجرایی داشته باشند که تکنیک آنها کامل باشد اما آنها به اندازه کافی روح آن را وارد نکرده اند. به همین ترتیب ، یک رقاص می تواند در بالای رشته خود مجروح شود یا بهترین عملکرد خود را ارائه ندهد زیرا با برخی مسائل شخصی صحنه مبارزه می کند.

در مورد غذای شهودی نیز چنین است. نیاز به مطالعه و تمرین دارد. یک زندگی عملی. جایی که من می بینم مردم گیر کرده اند این است که “غذای شهودی” می خوانند اما در واقع مهارت هایی مانند تنظیم گرسنگی و کامل بودن و ایجاد صلح در هر وعده را تمرین نمی کنند. آنها از نظر فکری “دریافت می کنند” ، اما متوجه می شوند که در حالی که از نظر فنی مجاز به خوردن هر غذایی هستند ، اما هنوز هم در مورد خوردن احساس گناه می کنند مشخص غذا. به عبارت دیگر ، “اجازه” آنها برای غذا خوردن بیش از اجازه شبه بود.

سفر بی نهایت ، قسمت دوم

حتی اگر به درستی بتوانید بگویید که یک خورده شهودی هستید ، شما آن را مطالعه کردید ، آن را تمرین کردید ، آن را زندگی کردید ، آن را درونی کردید ، نمی توانید دستان خود را گردگیری کنید و خود را “آماده” اعلام کنید.

برای چی؟ زیرا شما هنوز در فرهنگ رژیم غذایی زندگی می کنید. اگرچه مهارت های خوردن بصری طبیعی است زیرا همه ما با آنها متولد شده ایم ، اما اینطور نیست به نظر می رسد البته ، زیرا اکثر مردم غذا خوردن بصری نیستند. ما به طور جمعی در آب فرهنگ رژیم غذایی شنا می کنیم ، نه آب غذای شهودی.

در حال حاضر کارهایی وجود دارد که می توانیم بر کیفیت آبی که در آن شنا می کنیم تأثیر بگذارد – و در واقع من توصیه می کنم این کار را انجام دهید.

  • افراد و گروه هایی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید که از خوردن بصری ، پذیرش هر بدن و خودکفایی مثبت حمایت می کنند.
  • همچنان به پادکست ها گوش دهید و کتاب هایی در این زمینه بخوانید ، همانطور که احتمالاً هنگام دور شدن فعال از فرهنگ رژیم غذایی انجام داده اید.
  • به محدودیت های پیرامون رژیم غذایی ادامه دهید و نظرات دیگران را در مورد وزن خود تنظیم کنید.
  • همچنان با گرسنگی و کامل بودن هماهنگ شوید و با درجه آگاهی خاصی به غذاها نزدیک شوید.

به طور فعال به تمرین مهارت های خوردن بصری و پذیرش بدن خود ادامه دهید و با منابعی که شما را با خوردن بصری و فلسفه های مرتبط مرتبط می سازد احاطه کنید ، می تواند به شما کمک کند تا نسبتاً هموار در مسیر خود پیش بروید. همچنین می تواند به شما کمک کند تا در اسرع وقت با ناسازگاری با خود و قضاوت نکردن خود به موانع برخورد کنید یا زندگی برای شما منحنی ایجاد کند.

سرعت به هم می خورد ، می چرخد ​​و به جلو می چرخد

فرض کنید قبل از شروع سفر بصری ، یک غذای احساسی جدی خوردید. سپس ، از طریق خوردن بصری ، شما توانستید جعبه ابزار متنوع تری را ایجاد کنید تا غذا خوردن احساسی دیگر هدف اصلی شما در شرایط سخت نباشد. اما پس از آن بدترین روز را دارید. و به دنبال راحتی ، مستقیماً به دنبال غذا می روید. از دست ندهید ، 200 دلار جمع آوری نکنید.

خوب ، این اتفاق می افتد. شما احساساتی را تجربه کردید که بسیار زیاد بودند و به خوردن روی آوردید. شاید آن زمان انتخاب مورد علاقه واقع شده بود (اصل غذا خوردن شماره 7: با احساسات خود با مهربانی کنار بیایید) ، شاید شما اینطور فکر نمی کردید. به سرعت گیر برخورد کردی شما از خروجی ای که واقعاً نمی خواهید از آن بالا بروید بالا رفتید. اتفاق می افتد. شما شکست نخورید … این فقط بخشی از سفر است.

این ایده که اگر خود را روی چیزی قرار دهیم ، راه رسیدن به آنجا کاملاً خطی خواهد بود ، همانطور که در تصویر بالا آمده است ، واقعاً تفکر فرهنگ رژیم غذایی استبه مانند این ، “من با این رژیم شروع می کنم و سپس هفته ای X کیلوگرم وزن کم می کنم و سپس به وزن موردنظر خود می رسم و همه چیز فقط هلویی خواهد بود.” این ایده آنقدر اشتباه دارد که برای تجزیه و تحلیل آن به یک پست وبلاگ دیگر نیاز است. کافی است بگویم به غیر از این واقعیت که همه ما متولد شده ایم و همه می میریم ، در زندگی چیز کمی کاملاً خطی است. بنابراین چرا ایجاد رابطه مسالمت آمیزتر با غذا در بدن شما متفاوت خواهد بود؟

گاهی مقصد بخشی از سفر است

برگردیم به قیاس سفر من به پاریس. (خوب ، پاریس.) بنابراین سفر هوایی طولانی مدت هدف شما از رفتن نیست. این فقط وسیله ای برای رسیدن به هدف است. اما وقتی می آیید (منظورم برخلاف جت لگ) چه اتفاقی می افتد؟ آیا فقط در اتاق هتل خود نشسته اید یا در Airbnb خود؟ امیدوارم اینطور نباشه! نه ، تو برو بیرون تا توضیح بدهی.

و … امیدوارم شما کاری را که من اولین بار در پاریس بودم انجام ندهید. یعنی ، یک لیست دقیق از وظایف و شاهدان داشته باشید که شما نیز سعی می کنید آنها را حفظ کنید ، حتی اگر خسته شده اید و اوه ، به این کافه کوچک دوست داشتنی نگاه کنید ، ای کاش می توانستیم توقف کنیم ، اما ما یک برنامه سفر داریم!

نه ، امیدوارم در مورد معماری ، تصاویر ، تفاوت های خواربار فروشی منوپریکس ، جایی که سنگریزه های کوچک دوست داشتنی به آن علاقه دارند ، کنجکاو باشید ، چگونه می توان دوچرخه سواری با کفش پاشنه بلند انجام داد ، خواه گربه ساکن در شکسپیر و هم شرکت (که گربه واقعی بالا است) به شما امکان می دهد امروز آن را بدزدید – و چگونه پنیر ، شراب و نان می توانند بسیار شگفت انگیز و در عین حال ارزان قیمت باشند.

به عبارت دیگر ، مقصد میانه راه خود می شود. (تنها ثابت در سفرهای ما به پاریس این است که شبی که وارد می شویم در یک بیستوی معتبر اما نه چندان شیک غذا می خوریم و همیشه چهارشنبه شب ها به لوور می رویم و بازدید خود را در اتاق مجسمه بزرگ به پایان می بریم ، تا آنجا بمانیم. به معنای واقعی کلمه ما را بیرون بیندازید. عشق من به این مجسمه ها به اندازه آنها ابدی است.)

وقتی یک ماشین جدید یا یک خانه جدید می گیرید ، آیا سفر شما به پایان رسیده است؟ خیر مطمئناً تعمیر و نگهداری وجود دارد ، اما شما همچنین با ماشین خود سفر می کنید و در خانه خود خاطره می سازید. این نیز بخشی از سفر است.

بالاخره افکار

بنابراین ، اگر در سفر بصری و پذیرش بدن خود هستید و همه چیز خوب پیش می رود ، و ناگهان اینطور نیست ، مشکلی نیست. یا اگر انتظار داشتید در آزادراه باشید و به جای حرکت آهسته در جاده ای آسفالته ، این نیز مشکلی ندارد.

سفر زمان می برد که طول می کشد. برای هر شخص متفاوت به نظر می رسد. و هیچ مقصد قطعی و مطلق وجود ندارد. کنگ آریوی. کنگ گولپوستن. این امر به ارمغان آوردن آرامش بیشتر در زندگی ، پذیرش بیشتر بدن (یا احترام یا عشق یا آزادی) ، سازگاری بیشتر با خود ، کنجکاوی بیشتر در زندگی شما است. این یادگیری تدریجی فرهنگ رژیم غذایی است ، کمی در هر منطقه استراحت یا ایستگاه کامیون که از آنجا عبور می کنید باقی مانده است (و در صورت درخواست سفر از برداشتن آن خودداری می کند).

امیدوارم هیچ وقت از یادگیری و رشد دست نکشیم. و این شامل یادگیری درباره خودمان است تا بتوانیم رشد کنیم و شکوفا شویم.


کری دنت یک متخصص تغذیه ، نویسنده مستقل ، مشاور غذای بصری ، نویسنده و سخنران مستقر در شمال غربی اقیانوس آرام است. دارای ابرقدرت های خود هستند افسانه های رژیم غذایی را بشکنید در توانمندسازی زنان احساس بهتری در بدن خود داشته باشند و غذاهایی را انتخاب کنند که از شادی ، تغذیه و سلامتی پشتیبانی می کند.

این پست را چاپ کنید این پست را چاپ کنید

دیدگاهتان را بنویسید