اولین پرواز و مشهور! – پیشگیری از RD

مدتی است که آپدیت جمعه خانواده را ارسال نکرده ام! هر دو دختر از سال شروع به تحصیل کرده اند – یکی قبلاً “قرنطینه” شده است. بیشتر در مورد آن در یک لحظه. بچه من در حال حاضر 5 ساله است ، هر دوی ما تولد خود را با یک مهمانی مشترک جشن گرفتیم ، مارک یک سال بزرگتر بود (41!) ، دختران اولین پرواز خود را انجام دادند و شی هفته بعد 7 ساله شد! مشغول بود!

چند هفته پیش ، دوست عزیز ما جس ، دختر چند ساله ، دختران را به “مهمانی پاییزی” ما در شهر آورد. آنها همیشه یک باغ وحش حیوانات خانگی و چیزهای سرگرم کننده برای بچه ها دارند – این یکی از رویدادهای پاییزی مورد علاقه من است و برای اینکه بدانم روز تولد آنها را در همان روز رزرو کردم ، ناراحت شدم! بنابراین ، جس عزیز دختران را به مهمانی پاییزی برد ، همه آنها را با لباس تولد پوشاند تا من بتوانم برای مهمانی آماده شوم و مارک بتواند وسایل خنک تری تهیه کرده و دور چیدن پیتزا ها بچرخد. جس نوشت و گفت که روزنامه محلی درخواست کرد از دختران عکس بگیرند و روی اسم حیوان دست اموز را بچرخانند و نگاه کنند ، آنها عکس عظیمی از آنها را در روزنامه داشتند که به عنوان جلد صفحه فیس بوک آنها (در زیر) نیز در آمد. ظاهراً آنها بیش از حد لباس پوشیده اند ، اما زیبا بود! من و مارک نسخه هایی از صفحه روزنامه را از دوستان و همکاران خود برای یادآوری دریافت کردیم.

این دختران از روز تولد خود اسباب بازی های جدیدی دریافت کردند و دوست داشتند با آنها بازی کنند. وقتی من و جینا در مورد قسمت پادکست “چیزهایی که ما می گوییم هرگز آنها را انجام نمی دهیم” صحبت کردیم ، من در مورد اینکه چگونه نمی توانیم برای دختران خود هدیه بخریم صحبت کردم و بنابراین پس از کریسمس آنها 9 ماه کامل داشتند تا از آنچه که بدست آوردند لذت ببرند. فقط هدیه هایی را در آتلانتا از سوی عمه هایشان باز کردند و به ناهارها رفتند … این روشن می شود! PJ های تک شاخ رنگی شما این برند تقویم ادوین آبجو (#jalous) دریافت کرد.

پایپر اولین تصادف یک شبه خود را داشت … همیشه … چند هفته قبل. وقتی امروز صبح از او در مورد آن سوال کردم ، او گفت: “متأسفم. من فقط خواب می دیدم که با پری دریایی شنا می کنم و می دانم که ادرار کردن در دریاچه اشکالی ندارد …” اشتباه بود!

من در مورد یکی از مدرسه دخترانه هیچ TON نمی شنوم. من س questionsالات بیشتری می پرسم و نظرات مشتاقانه ای در مورد ناهار و استراحت دریافت می کنم. گاهی اوقات کلاسهای موسیقی یا هنر یا ورزشگاه. ما روال جدیدی را برای خواندن کتاب های کتابخانه ای که آنها از مرکز رسانه ای در مدرسه مشاهده می کردند آغاز کردیم ، قبل از اینکه تلویزیون در شب روشن شود. ما سعی می کنیم آن را حفظ کنیم – برای همه ما خوب است!

در روز تولد مارک ، شنبه گذشته ، بیست و پنجمهفتم، بیرون زیبا بود ما هیچ برنامه واقعی نداشتیم و بنابراین او تصمیم گرفت که بتوانیم به تپه های شنی که در حدود 10 دقیقه جنوب ما هستند برویم و برای پیاده روی برویم. پایپر بزرگترین تپه شنی را انتخاب کرد و دو بار در زمانی که من یکبار بلند شدم ، صعود کرد. در حالی که آنها با بسیاری از چیزهای ورزشی گرم نمی شوند ، دختران عاشق ، دوست دارند ، دوست دارند از تپه ها بالا بروند. همه پف کرده بودیم ، در یکی از دره ها نشسته بودیم و فلفل بیشتر تپه های شنی بالا و پایین بود. روز بعد از کلیسا ، پایپر می خواست برای بیشتر به تپه های شنی برگردد! مارک آنها را گرفت و من یک TON در خانه انجام دادم. زمان سکوت چیزی کمتر از خوشبختی نمی تواند باشد!

آخر هفته ما به آتلانتا رفتیم تا خواهر مارک و همسرش را در خانه جدید زیباشان ملاقات کنیم. آنها مهماندارهای مهربانی هستند و ما در مجموعه اصلی آنها می مانیم. بسیار زیبا! خانه چشمگیر و تزئین شده تا زیبا! من فکر می کنم اگر بچه نداشتم خانه من بسیار مرتب ، شفاف و زیبا تزئین می شد ، اما احتمالاً اینطور نیست 🙂 ما امروز به آکواریوم می رویم و یک آخر هفته سرگرم کننده در انتظارم است ، مطمئنم به

و حداقل ما اینجا هستیم. وقتی روز سه شنبه ساعت 2 بامداد از خدمتکار تماس گرفتم ، او گفت که پایپر روز جمعه دارای بار (نقاب دار) کووید است و من باید بیایم ، قلبم متلاشی شد. همه ما برای مدیریت سفر و بدون توجه به کار و آسیب CoV بسیار هیجان زده بودیم. من فوراً پایپر را برای آزمایش سریع (منفی ، روز 4 پس از قرار گرفتن در معرض) گرفتم و به من گفتند که برای بازگرداندن او در روز دوشنبه ، او نیاز به آزمایش منفی در روز 5 دارد و اگر می خواهم زودتر برگردد ، به او نیاز دارم. یک تست سرعت روزانه وزارت بهداشت به من اطلاع داد که یک آزمایش سریع به مدت 24 ساعت خوب است ، اما مدرسه روز مورد نظر را می خواست. خوب ، سایتهای آزمایش شده تا ساعت 9:30 صبح با ما باز نیستند و نتایج در برخی نقاط تا 1 ساعت طول می کشد. نیازی به گفتن نیست که چهارشنبه و پنجشنبه مشاجره ای با جلسات اولیه ، سوار شدن اتوبوس ، کار در خانه با پایپر ، و سپس آزمایش کووید و رسیدن به محل کار در ساعت 11 بود؟ چنین آشوبی! من روز سه شنبه هنگامی که برای اولین بار پایپر را مصرف کردم ، آزمایش شد زیرا این کار درست بود ، به ویژه در سفرهای آینده و بعد از ظهر دیروز ، مارک معتقد است که او فقط احساس خستگی فوق العاده کرده است و بنابراین او به آزمایش رفت. و منفی. پیو این اولین بار بود که شخص دیگری مانند من مورد آزمایش قرار می گرفت و من از پاییز گذشته که یک بار در معرض نور قرار گرفتم و یک بار احساس گرما نکردم ، مورد آزمایش قرار نگرفتم. من هم مانند بقیه تقریباً نگران این همه گیری هستم.

دختران در اولین پرواز خود عالی عمل کردند. ما تصمیم گرفتیم از فرودگاه کوچک (گران) با خود پرواز کنیم و سفر به و از شیکاگو اوهار را نجات دهیم. ما در 4.5 ساعت خونه به خونه بودیم ، که مطمئناً برای دختران طولانی بود ، اما در واقع نسیم بود. آنها تصمیم گرفتند در هواپیمایی که یک جت کوچک دو و دو ردیفه بود و تنها 13 ردیف بود ، کنار هم بنشینند. هر دو دختر فکر می کردند این میان وعده شگفت انگیز است و هر دو با وجود استفاده از امکانات TWEE قبل از شروع ، باید 1 ساعت و 25 دقیقه پرواز حمام را بررسی کنند. عین رولو. آنها در نقطه شروع بسیار عصبی به نظر می رسیدند و هر دو بازو را در دست داشتند ، اما این کار را عالی انجام دادند. من حتی در مورد عروسک گوش شکایتی دریافت نکردم. شی دوست دارد داستانی را بگوید که وقتی بچه بود در هواپیما پف کرد (درست است ، او فقط 1 سال داشت) و وقتی پایپر در شکم من بود ، هواپیما در هواپیما بود (درست است). اما برای همه اهداف ، این اولین پرواز واقعی آنها بود. آنها همچنین عاشق پله جادویی (پله برقی) و تراموا در فرودگاه آتلانتا هستند. در این زندگی کوچک اتفاقات بزرگ و بزرگی در حال وقوع است!

تولد شی چهارشنبه است و کلاس درس او نیاز به آجیل ، لبنیات و گلوتن دارد. باید در فروشگاه خریداری شود. کمک !!! چه لعنتی باید بفرستیم؟! او به ما گفت که برای شام پنیر mac-n می خواهد-جعبه پودر. هیچ برنامه واقعی دیگری وجود ندارد زیرا ما از زمانی که پایپر ما را در 8 سپتامبر راه اندازی کرد ، بدون وقفه جشن می گیریمهفتمبه

من کمی برنامه ریزی PTO برای بهترین فرزندم در شیکاگو هفته آینده در خانه جدیدش (فعلا) انجام داده ام تا ببینم خانه ابدی او چگونه ساخته می شود. پسرش نیز در ماه سپتامبر تولد خود را جشن گرفت ، بنابراین من بالاخره چند جعبه از ورودی خود بیرون آوردم.

ما برای لذت بردن از آتلانتا – جمعه ای خوش برای همه و یک آخر هفته فوق العاده!