اما چگونه کلسیم خود را دریافت کنم؟ (به سادگی پاسخ داده شد.) – Raina Dawn Lutz



بمب واقعی: برای دریافت کلسیم نیازی به نوشیدن شیر ندارید.

این اشتباه گذشته منسوخ شده است. ما بهتر می دانیم و اکنون فقط باید دانش عمومی باشد.

بنابراین در اینجا چیزی است که ما اکنون می دانیم.

بسیاری از گیاهان سالم تر وجود دارند [Read: Plant-Based diet? It’s Not as Hard as you Think] منابع کلسیم که می خورید و مکمل نیز وجود ندارد.

بله ، ما به کلسیم نیاز داریم. کلسیم یک ماده مغذی ضروری است. اما ما به یک مگا تن آن نیاز نداریم. این فقط یک ماده معدنی دیگر است که ما به آن احتیاج داریم ، مهمتر از پتاسیم ، آهن یا منیزیم نیست.

اما منابع کلسیم غیر لبنی مانند کلم بروکلی ، کلم پیچ ، سبزیجات و نوشیدنی های غیر لبنی ، غنی شده با کلسیم کلسیم کافی ارائه می دهد بدون هیچ گونه آسیبی به سلامتی ، اخلاق یا محیط مرتبط با مصرف شیر.

همچنین می توانید با خوردن غذاهای کنسروی ، لوبیا و توفو مقدار کافی کلسیم دریافت کنید. [Recipe: One-Sheet Dinner Broccoli Tofu Sweet Potato with Maple Miso Dressing]

به ما گفته شده است که پیری سالم در معرض تهدید است و اگر کلسیم کافی دریافت نکنیم مهارت های ما کاهش می یابد. اما بخشهای زیادی از این معما وجود دارد که در این عبارت گم شده است. نیاز داریم همه مواد معدنی که ما از غذاهای کامل ، نه فقط هیچ کدام ، و همچنین مقادیر مناسب ویتامین ها ، فیبر ، آنزیم ها ، امگا 3 ، آنتی اکسیدان ها ، آب تمیز ، خواب ، اشتیاق و ورزش برای پیری سالم دریافت می کنیم.

[Over 60? Read: When I’m 64 Nutrition for Aging Seniors]

xo ،

دیدگاهتان را بنویسید