اسکواش اسپاگتی با راتاتویی – شارون پالمر ، متخصص تغذیه گیاهان


این دستور العمل ساده و روستایی کدو اسپاگتی با راتاتوی ، بوی مدیترانه ای بادمجان ، گوجه فرنگی ، و کدو سبز را در پس زمینه کدو اسپاگتی به نمایش می گذارد ، نه پاستای سنتی. وقتی از این دستور غذا لذت می برم ، دوباره به مزرعه منتقل می شوم ، جایی که برای اولین بار در حین تور مزرعه در مزرعه ارگانیک Tutti Frutti در سانتا باربارا ، کالیفرنیا ، طعمی شبیه به این را چشیدم. این دستور کاملاً گیاهی (گیاهی) و بدون گلوتن مانند طعم خالص تابستان است که در پاییز با مجموعه سبزیجات و گیاهان ترکیب می شود. اگر به دنبال ایده جدیدی در مورد نحوه استفاده از اسکواش اسپاگتی هستید ، این هم اینجاست! به هر حال ، کدو اسپاگتی فوق العاده است-شما فقط آن را بپزید و گوشت را به صورت بادبان های اسپاگتی ترد ، خاکی و طلایی خرد کنید-یک جایگزین فوق العاده کم کربوهیدرات برای ماکارونی. من امسال سعی کردم کدو حلوایی اسپاگتی را در باغ خود پرورش دهم ، و از میزان برداشت محصولم شگفت زده شدم!

کدو حلوایی تازه چیده شده در باغ سه خواهر من رشد می کند!

من دوست دارم از کدو تنبل اسپاگتی در سالاد ، کاسرول و ماکارونی استفاده کنم. این با دستور کلاسیک راتاتوی من نیز بسیار خوب است. طعم های گرم بادمجان ، کدو سبز ، گوجه فرنگی ، پیاز ، زیتون و کپر این دستور غذا را گرم می کند ، که کاملاً دارای طعم و همچنین قدرت تغذیه است. یک وعده از این دستور غذا رنگین کمانی از ترکیبات شیمیایی گیاهی و ترکیبات آنتی اکسیدانی را به شما ارائه می دهد. کافیست کدو تنبل را به صورت گوه های جداگانه بیاورید ، راتاتوی را بجوشانید و روی هر تکه کدو تنبل را با یک وعده راتاتویل بریزید. آن را با یک پروتئین گیاهی مانند عدس پخته یا توپ سبزیجات سرو کنید تا یک وعده غذایی کامل ایجاد شود. این به اندازه کافی ساده است تا از یک شب چهارشنبه لذت ببرید ، اما به اندازه کافی زیبا برای سرو یک مهمانی زیبا است. با راهنمای گام به گام من در زیر عمل کنید تا این غذا را در حدود 45 دقیقه تهیه کنید.

راهنمای مرحله به مرحله:

کدو حلوایی اسپاگتی را خرد کرده و دانه های آن را خرد کنید.
چهار سس اسپاگتی و به میزان دلخواه با EVOO و فلفل سیاه و نمک مزه دار کنید.
کدو تنبل را در فر بپزید تا نرم شود. کدو اسپاگتی با پوسته چنگال.
در حالی که کدو تنبل در حال پخت است ، پیاز ، بادمجان ، کدو سبز و سیر را سرخ کنید.
گوجه فرنگی ، آب ، ادویه ، کپر و زیتون را اضافه کنید.
راتاتویل را روی حلقه های کدو حلوایی اسپاگتی سرو کنید.

مطبوعات

اوئر نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمفایل نماد فایلاینستاگرام نماد اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکمطبوعات نماد را فشار دهیدسواحل نماد مکانقلب نماد قلبقلب ثابت شد نماد محکم قلب

شرح

این دستور العمل سبزیجات (گیاهی) بدون گلوتن برای کدو اسپاگتی با راتاتویل بر اساس عطرهای مدیترانه ای سبزیجات و گیاهان فصلی است. این سرشار از قدرت تغذیه ای است و به همان اندازه شگفت انگیز است.


اسکواش اسپاگتی:

راتاتویی:


  1. برای تهیه کدو تنبل اسپاگتی: فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید. کدو تنبل را به صورت افقی به نصف تقسیم کرده و دانه ها را از کدو تنبل اسپاگتی جدا کنید. هر نصف را نصف کنید تا چهار چهارم ایجاد شود.
  2. کدو اسپاگتی را در یک ظرف پخت قرار دهید و 1/2 اینچ آب به ته ظرف اضافه کنید. روغن زیتون را بریزید و به میزان دلخواه نمک و فلفل (به دلخواه) مزه دار کنید. آن را در طبقه بالای فر قرار دهید و سرخ کنید تا طلایی و نرم شود (حدود 35-40 دقیقه).
  3. در همین حال ، راتاتویی آماده می شود. روغن زیتون را در یک قابلمه یا تابه بزرگ گرم کنید. پیاز ، بادمجان ، کدو سبز و سیر را به مدت 10 دقیقه تفت دهید.
  4. گوجه فرنگی ، آب ، ریحان ، پونه کوهی ، مرزنجوش ، فلفل ، کپر ، زیتون و سرکه را اضافه کنید. روی آن را بپوشانید و به مدت 10 دقیقه بپزید ، گاهی اوقات هم بزنید تا سبزیجات نرم شوند و مخلوط غلیظ شود.
  5. وقتی کدو تنبل شد رشته های کدو را به آرامی با چنگال شل کنید. کدو تنبل را روی بشقاب های جداگانه یا یک بشقاب قرار دهید. راتاتوی را روی کدو تنبل قرار دهید.

  • دسته بندی: ورود
  • آشپزخانه: آمریکایی

تغذیه

  • حجم سرو: 1 وعده
  • کالری: 260
  • قند: 19 گرم از
  • سدیم: 543 میلی گرم آن
  • چربی: 11 گرم از
  • چربی های اشباع شده: 2 گرم از
  • کربوهیدرات ها: 4 0 گرم
  • کتانی: 10 گرم از
  • پروتئین: 6 گرم از
  • کلسترول: 0 میلی گرم

کلید واژه ها: کدو اسپاگتی ، راتاتوی ، غذای ساده ، دستور سالم

برای دستور العمل های دیگر کدو حلوایی ، برخی از موارد مورد علاقه من را بررسی کنید:

سوپ کدو تنبل بو داده با فندق
کدو حلوایی پر از گیاهان کینوا و کرن بری
سالاد جو سرد کدو حلوایی
اسکواش بالزامیک باترنوت و جوانه بروکسل با فارو

برای آگاهی از مزایای رژیم مدیترانه ای ، متخصص تغذیه گیاهی را بررسی کنید.

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته یا محتوای حمایت شده باشد. برای اطلاعات بیشتر در این مورد ، اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید