از رژیم یکنواخت تا رسیدن به اندامی زیبا – من وارد رژیم می شوم


آیا تا به حال سعی کرده اید با هزاران راه لاغر شوید؟ یا مدت زیادی رژیم گرفته اید و نتیجه خاصی ندارید؟ آیا به دنبال راهی هستید تا بدون استرس و در کوتاه مدت به بهترین نتایج برسید؟ باید بدانید که راه درستی را انتخاب کرده اید زیرا سایت من و رژیم غذایی شما انواع رژیم های بدون چربی را در اختیار شما قرار می دهد و هر آنچه را که برای رسیدن به اندام ایده آل نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین ممکن است بخواهید برای یک مناسبت خاص مانند عروسی ، مصاحبه شغلی یا عروسی آماده شوید و نمی دانید با این پوند اضافی چکار کنید. رژیم یکنواخت یکی از بهترین گزینه ها است تا بتوانید با خوردن تنها یک وعده غذایی به بدن رویایی خود برسید. تنها با خوردن یک نوع غذا در رژیم غذایی یکنواخت خود به وزن ایده آل خود برسید.

رژیم یکنواخت چیست؟

حال سوالی که مطرح می شود این است که رژیم انحصاری چیست؟ آیا فایده یا ضرری دارد؟ از چه موادی استفاده می شود؟ برای پاسخ به سوال شما ، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. رژیم یکنواخت نوعی برنامه رژیم غذایی است که در آن فرد باید فقط یک نوع غذای خاص را برای مدتی مصرف کند. این رژیم می تواند به سم زدایی و پاکسازی بدن کمک کند و همچنین چند کیلوگرم وزن را کاهش دهد. بدون شک شما طرفدار برنامه های کاهش وزن سریع هستید و از آنچه گفته می شود واقعاً لذت خواهید برد. به طور خلاصه ، اگر اضافه وزن دارید و می خواهید چربی اضافی خود را از دست بدهید ، دستور غذای بدون چربی را از دست ندهید.

تغذیه یکنواخت

چه نوع رژیم غذایی یکنواخت؟

رژیم های غذایی تک رژیم یا تک رژیم متفاوت است و هر فرد می تواند یک ماده خاص مانند شیر ، موز یا چیزهای دیگر را به طور مساوی مصرف کند. به یاد داشته باشید که این رژیم فقط برای کاهش وزن مناسب است. آیا برای داشتن اندامی ایده آل آماده اید؟

رژیم اول

در این رژیم لاغر فقط باید آب میوه بنوشید. حتماً به خاطر داشته باشید که آب میوه باید طبیعی باشد و مصرف نوشیدنی با افزودنی به هیچ وجه صحیح نیست. البته سبزیجات تازه نیز اضافه می شود. البته با چشیدن این غذاها می توانید مواد معدنی زیادی دریافت کنید.
ممکن است در اوایل احساس ضعف کنید ، اما بدانید که می توانید نتایج قابل توجهی در کاهش وزن انتظار داشته باشید.

رژیم دوم

شما نام رژیم پاک کننده را شنیده اید اما نمی دانید چه چیزی بخورید تا معده شما دچار مشکل نشود؟ این نوع رژیم انحصاری توسط افراد مشهور در ایالات متحده ، سایر کشورها و حتی ایران استفاده شده است و آنها از این روند بسیار راضی بودند. اگر می خواهید از این نوع رژیم استفاده کنید ، باید برای تهیه نوشیدنی های پاک کننده وقت بگذارید.

یکی از آنها ترکیبی از آب لیمو ، فلفل تند و دو تا سه قطره عصاره افرا است که برای کاهش وزن استفاده می شود. نوشیدن 5 تا 6 بار در روز را فراموش نکنید. البته رژیم های سم زدایی به طور کلی باید برای مدت کوتاهی انجام شود و در دراز مدت می تواند عوارض جانبی داشته باشد ، زیرا مصرف مقدار زیادی فلفل تند برای معده مضر است.

رژیم سوم

اگر عاشق مرغ و ماهی هستید این مقاله را از دست ندهید و با ما باشید. افرادی که دوست دارند گوشت سفید بخورند ، مرغ و ماهی را ترجیح می دهند. این دو ترکیب خوشمزه نه تنها کالری کمی دارند بلکه منبع عالی پروتئین و ویتامین نیز هستند. البته سعی کنید این غذاها را بدون کربوهیدرات مصرف کنید. حتی اگر انجام این کار دشوار باشد ، با مصرف زیاد کربوهیدرات ها آن را خراب خواهید کرد.

رژیم چهارم

حتماً بارها در بین خانواده یا دوستان خود دیده اید که هنگام عروسی یا مراسم خانوادگی اضافه وزن داشته اند ، اما در مدت زمان کوتاهی شگفت انگیز چند کیلو وزن کم کردند. از آنها می پرسید چگونه وزن کم کردید؟ و البته ، پاسخ او استفاده از رژیم یکنواخت موز ، سیب یا گریپ فروت خواهد بود. شاید باورش سخت باشد اما شدنی است. گریپ فروت ممکن است برای کسانی که درد شکم دارند مناسب نباشد زیرا اسید زیاد می تواند در آن تداخل ایجاد کند. اما به طور کلی ، میوه ای مانند موز دارای خواص بالایی است و می تواند برای یک فرد طولانی مدت دوام بیاورد. گریپ فروت همچنین نقش بسزایی در سوزاندن کالری و چربی دارد.

تغذیه یکنواخت

رژیم پنجم

رژیم غذایی که معمولاً توسط مدل های لباس و نمایش های مد استفاده می شود. رژیم سوپ کلم. حتما آن را رقیق کنید. شما ممکن است احساس ضعف کنید ، اما نگران نباشید زیرا می توانید میوه ها و سبزیجات سرشار از فیبر بخورید. رژیم یکنواخت سوپ مرغ نیز می تواند در این گروه گنجانده شود. این رژیم غذایی سرشار از پروتئین است. فقط مراقب باشید نمک یا روغن اضافه نکنید.

رژیم ششم

نوع دیگری از رژیم های کاهش وزن رژیم گیاه خواری است. به عنوان مثال ، در این رژیم غذایی ، تنها باید یک نوع سبزی را از نظر متخصصان تغذیه انتخاب کرده و آن را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

رژیم هفتم

این نوع رژیم غذایی یکنواخت برای همه افرادی که به دنبال تغییر شیوه زندگی خود هستند می تواند استفاده شود. زیرا باید غذاهای سالم را با غذاهای سالم و مفید جایگزین کنید. به عنوان مثال ، هویج و موز بخورید و چیپس و بافر را حذف کنید تا میزان کالری دریافتی روزانه شما کاهش یابد و چربی و قند اضافی دریافت نکنید.

آنچه باید در مورد رژیم هفت روزه ناشتا بدانید

علاوه بر رژیم های فوق ، یک رژیم هفت روزه یکنواخت وجود دارد که می داند با توجه به اینکه شما فقط یک نوع غذا در روز می خورید به چه مقدار کالری نیاز دارید. شما می توانید به خود بگویید که من ممکن است وزن کم کنم یا ممکن است سلامتی من در خطر باشد. اما این به هیچ وجه صادق نخواهد بود ، زیرا هرچه میزان کالری دریافتی کمتر باشد ، میزان مصرف مواد معدنی ، ویتامین ها و پروتئین ها کمتر خواهد بود. در رژیم غذایی بدون چربی برای صبحانه چه بخورم؟ برای ناهار و شام باید چکار کنم؟ من در رژیم با شما نگران نباشید

صبحانه چه بخورم؟

به یاد داشته باشید صبحانه مهمترین وعده غذایی است. اما فقط در این وعده غذایی می توانید غذاهای خاصی مانند سفیده تخم مرغ ، آب پرتقال ، شیر سویا ، چای سبز و سیب ، نان تست ، کیوی و لیمو بخورید. برای اینکه بدانید هر روز چه می خورید ، باید با پزشک و متخصص تغذیه مشورت کنید.

ناهار چی بخورم؟

در این رژیم هفت روزه یک سوپ مانند کلم ، مرغ ، سوپ هویج و اسفناج مجاز است. حتی می توانید عدس را بپزید و آن را مزه دار کنید. قارچ هایی را که سوپ شما را فوق العاده خوشمزه می کند فراموش نکنید.

شام چی بخورم؟

می توانید بگویید بدون خوردن غذا می توانید وزن خود را کاهش دهید ، اما این یک اشتباه است و هر سه وعده غذایی باید حتی در رژیم غذایی یکنواخت تحویل داده شوند. اگر ادویه های طعم دار به مرغ یا ماهی پخته شده اضافه کنید ، این غذا بسیار خوشمزه خواهد بود. ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما میوه ها نیز در این وعده مجاز هستند. به عنوان مثال ، پاپایا که همان انبه هندی است ، قابل مصرف است. یا حتی خوردن گوجه فرنگی و چند برگ کاهو را از دست ندهید.

مزایا و معایب رژیم یکنواخت

درست است که یک رژیم غذایی یکنواخت به کاهش وزن شما کمک می کند ، اما تکرار وعده های غذایی می تواند خسته کننده باشد و شما را از روال عادی خسته کند. چون باید هر روز یک وعده غذا بخوری !!!! توجه داشته باشید که اکثر موادی که در رژیم یکنواخت استفاده می شود یا ملین هستند یا باعث یبوست می شوند !!!!!!!!!

با این حال ، پیروی از رژیم یکنواخت مزایای خوبی نیز دارد:

    • به کاهش سریع وزن کمک می کند
    • باعث سم زدایی و عبور می شود
    • از نظر روحی و جسمی خود را به فردی قوی تبدیل کنید
    • این رژیم بسیار ارزان است زیرا نیازی به خرید انواع غذاها ندارید
    • رژیم یکنواخت بسیار ساده است و هیچ نوع غذایی وجود ندارد
    • سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد

با وجود همه خوبی ها ، برخی از موارد بد وجود دارد که در این قسمت به برخی از آنها اشاره می کنیم:

    • این می تواند باعث کمبود پروتئین ، ویتامین ها و مواد معدنی در بدن شود
    • حتی پس از اتمام رژیم می توانید میل به غذا خوردن را از دست بدهید
    • تمایل به ترک رژیم غذایی در حال افزایش است
    • بوی غذاهای دیگر مزاحم شما خواهد شد
    • انسانها برای مدت طولانی گرسنه می مانند
    • او از استرس و افسردگی رنج می برد
    • اسهال همچنین باعث کم آبی زیاد می شود
    • از سوی دیگر ، یبوست اشتها را افزایش داده و سموم را در روده افزایش می دهد
    • مشکل رفلاکس یا سوزش سر دل را افزایش می دهد
    • نفخ و سوء هاضمه وجود دارد

به ندای بدن برای کاهش وزن گوش دهید

شاید با رژیم یکنواخت هفت روز یا یک ماه بتوانید به وزن ایده آل خود برسید و چربی بدن خود را کاهش دهید. اما فراموش نکنید که این پایان راه نیست و بدن شما برای سلامت و بقا به مواد معدنی زیادی احتیاج دارد. در نتیجه می توان گفت که مضرات این رژیم بسیار بیشتر از فواید آن است. همچنین بدانید که هرچه نتیجه سریعتر باشد ، سریعتر ناپدید می شود. بنابراین بهتر است زمان خود را از دست ندهید و از رژیم غذایی سالم پیروی کنید تا رژیم و رژیم من.

دیدگاهتان را بنویسید