ارزش کاهش وزن چگونه میل شما به کاهش وزن را تقویت می کند


شما همچنین می خواهید وزن کم کنید ، اما تمایلی به کاهش وزن ندارید؟ این بزرگترین مشکل ماست. تغییرات در نوع غذایی که می خوریم ، تغییر در شیوه زندگی و مهمتر از همه ، در دسترس بودن انواع مختلف غذا ، باعث شده است که هر روز بیشتر غذا بخوریم. اما واقعیت این است که ما اضافه وزن داریم اما تمایلی به کاهش وزن نداریم. راه حل چیست؟ اگر می خواهید بدانید که چگونه میل شدیدی به کاهش وزن دارید ، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

چگونه میل به کاهش وزن را تقویت کنیم؟

کاهش وزن تنها یک تصمیم ساده نیست. برای تقویت میل به کاهش وزن ، هم مسائل روحی و هم رژیم غذایی یا نوع رژیم غذایی و حتی شیوه زندگی باید تغییر کند. و تغییر همیشه سخت است. مگر اینکه با برنامه ریزی درست این کار را انجام دهیم.

یک رژیم غذایی سالم همراه با انگیزه قوی برای کاهش وزن ضروری است. ابتدا باید این س questionsالات را از خود بپرسیم: چه نوع غذایی می خوریم؟ چگونه این غذا را تهیه کنیم؟ چقدر می خوریم؟ آیا ما پر از انواع غذا هستیم؟ آیا وقتی سیر هستیم غذا می خوریم؟

وزن کم خواهد کرد

با پاسخ به این سوالات ، ما در واقع در حال بررسی همه چیزهایی هستیم که به غذای ما مربوط می شود. پاسخ های ما نشان می دهد که مشکلات کجاست. وقتی بفهمیم کجا ضعیف هستیم ، در نیمه راه هستیم و می توانیم روی آن کار کنیم. بنابراین ، افزایش میل به کاهش وزن شروع به پیدا کردن ضعف می کند. بنابراین ما ضعف (ها) را پیدا کردیم ، حالا چه کار کنیم؟

کاهش وزن تنها یک تصمیم ساده نیست.

راههای تقویت اراده برای کاهش وزن

همانطور که در بالا ذکر شد ، شروع و پایبندی به یک برنامه کاهش وزن سالم کار ساده ای نیست. اما خوشبختانه راه هایی برای تقویت میل به کاهش وزن وجود دارد که به شما در رسیدن به وزن ایده آل کمک می کند. برخی از این روشها در زیر مورد بحث قرار گرفته است.

دریابید که چرا می خواهید وزن کم کنید

دلایل کاهش وزن خود را واضح و مختصر بیان کنید. چرا باید این کار را بکنی؟ زیرا نوشتن شما را متعهد به کاهش وزن در ذهن می کند. این امر به ظاهر ساده انگیزه ایجاد می کند. شما باید این دلایل را هر روز بخوانید تا بتوانید در هنگام تلاش از آنها به عنوان یادآوری استفاده کنید و اراده شما برای کاهش وزن ضعیف است. این دلایل می تواند از پیشگیری از دیابت گرفته تا تقویت اعتماد به نفس به هر دلیلی که برای شما مهم است و چرا می خواهید آن را از دست بدهید ، باشد.

واقعاً توقعاتی داشته باشید

گاهی اوقات داشتن تمایل شدید برای کاهش وزن امری مهم نیست. نکته اصلی این است که آنچه ما از کاهش وزن انتظار داریم یک انتظار غیرواقعی است. به عنوان مثال ، اگر وزن شما 120 کیلوگرم است و می خواهید به 70 کیلوگرم برسید ، آیا این امر در عرض یک ماه امکان پذیر است؟ اهدافی که دست یافتنی نیستند باعث ناامیدی می شوند. و احساس ناامیدی باعث می شود به خودمان بگوییم چرا نمی خواهم وزن کم کنم! و در نتیجه ، واضح است که شما رژیم کاهش وزن دارید.

وزن کم خواهد کرد

یاد بگیرید که بدن خود را دوست داشته باشید و قدر آن را بدانید

صدها مطالعه نشان می دهد افرادی که بدن خود را دوست ندارند وزن کمتری از دست می دهند. بنابراین علاوه بر تمام کارهایی که برای تقویت میل به کاهش وزن انجام می دهید ، باید عشق به بدن را نیز بیاموزید. فردی که بدن خود را دوست دارد مطمئناً کاری نمی کند که سلامتی او را به خطر بیندازد. بدن ما چه بخواهیم و چه نخواهیم همیشه با ماست. پس چرا آن را دوست ندارید و به خوبی از آن مراقبت می کنید! اما چگونه بدن خود را دوست داریم؟

کارشناسان مسیرهای زیر را پیشنهاد کردند:

  • ورزش
  • بیشتر با افراد خوش بین سفر کنید
  • خود را بخصوص با مدلها مقایسه نکنید
  • لباس های سایز خود را بچرخانید
  • خود را در آینه نگاه کنید و با صدای بلند آنچه را که در ظاهر خود می پسندید ، بیان کنید

از کسی الگوی خود باشید

داشتن یک الگو می تواند به شما در کاهش وزن انگیزه دهد. با این حال ، شما باید انگیزه مناسب را برای خود انتخاب کنید. داشتن یک الگو به شما این امکان را می دهد که دقیقاً ببینید چگونه می خواهید به نظر برسید. البته این نیز باید صادق باشد. فردی را انتخاب کنید که از نظر قد و ظاهر بیشتر از شما به عنوان الگو باشد. این کار انگیزه شما را حفظ می کند.

مثبت فکر کنید و مثبت صحبت کنید

هرچه نسبت به خود و مهارت های خود خوشبین باشید ، در رسیدن به اهداف خود قوی تر خواهید بود. بنابراین ، میل شما به کاهش وزن بیشتر تقویت می شود. علاوه بر این ، هرچه بیشتر در مورد چیزی صحبت کنید ، احساس تعامل بیشتری خواهید داشت. بنابراین ، هرچه بیشتر در مورد کاهش وزن صحبت کنید ، میل شما برای کاهش وزن قوی تر می شود.

وزن کم خواهد کرد

ورزش های لذت بخش را فراموش نکنید

ورزشهای سرگرم کننده یکی از مهمترین بخشهای کاهش وزن است. نه تنها کالری بیشتری می سوزاند ، بلکه احساس خوبی نیز به شما می دهد. بهترین نوع تمرین آن است که از انجام آن لذت ببرید و همیشه آماده انجام آن باشید. ورزشهای زیادی وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید ، اما مهم است که ورزشی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. با این کار از انجام کارهایی که دوست دارید لذت می برید و وزن خود را کاهش می دهید بدون این که به کاهش وزن یا تقویت اراده برای کاهش وزن فکر کنید.

از متخصصان کمک بگیرید

گاهی اوقات مهم نیست که چقدر تلاش می کنید یا به همه چیز نگاه می کنید تا ببینید چرا نمی خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باز هم به نتیجه ای نمی رسید. در این موارد ، بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید. شاید این مشکل اساساً به اراده شما مربوط نمی شود و شما از نظر جسمی مشکل دارید. یا برنامه یا رژیم اشتباهی را انتخاب کرده اید که برای شما مناسب نیست. در چنین شرایطی ، کمک گرفتن از متخصصان تغذیه بهترین گزینه است. یک متخصص می تواند به شما کمک کند وزن را به درستی کاهش دهید و راحت تر به وزن ایده آل خود برسید.

دیدگاهتان را بنویسید