آگاهی از رژیم کتوژنیک آگاهی از رژیم کتوژنیک


آشنایی اولیه با رژیم کتو

در رژیم کتوژنیک نیازی نیست که رژیم خاصی داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که غذای هرم غذایی کتو را بخورید.

عکس 2018 03 13 00 48 41 378x400 - دانش در مورد رژیم کتوژنیک

همچنین بیشتر غذاهای انتهای هرم و کمتر غذاهای بالای هرم بخورید.

دو قسمت بالایی هرم ، که شامل آجیل و شیر است ، باید در رژیم کتوژنیک به مقدار کم استفاده شود ، به همین دلیل است که ما این دو قسمت از هرم را میان وعده کتو می نامیم.

آجیل باید به اندازه یک مشت ، میوه ها و محصولات لبنی حدود نیم لیوان باشد. و حتی زغال اخته را به مقدار 1/4 لیوان مصرف کنید.

با رعایت این موارد ، سیستم بدن و هورمون های بدن شما به گونه ای تنظیم می شود که شما را به سوزاندن چربی بیشتر سوق می دهد. و وقتی تمرین می کنید ، حتی ماهیچه هم می گیرید.

غذای کتوژنیک - آگاهی در مورد رژیم کتوژنیک

اگر می خواهیم این موضوع را با یک مثال روشن کنیم ، دلیل این امر عادات بد غذایی شماست. می توانیم از شخصی استفاده کنیم که مصرف آجیل را کاهش نداد و آن را بالا نگه داشت.

در اوایل رژیم غذایی ، این به نوبه خود باعث می شود بدن انسولین بیشتری ترشح کند ، بعداً وارد کتو شود و حتی کتو را برای چند ساعت ترک کند.

وضعیت سگ

اگر از رژیم کتو پیروی کنید ، بدن شما کاملاً تغییر می کند. اشتهای شیرین شما به شما می گوید که اکنون زمان غذا خوردن است و اکنون گرسنه هستید

این هشدار از بدن شما زمانی اتفاق می افتد که بدن شما به مواد معدنی و پروتئین نیاز دارد.

بنابراین کافی است شما این هرم را مشاهده کرده و در ابتدای رژیم کمتر از دو قسمت بالای هرم استفاده کنید. و مطمئن باشید که این سریال جواب می دهد و اشتهای کاذب شما به مرور کمتر و بهتر می شود مگر اینکه تقلب کنید.

تقلب چیست؟

فردی که به مدت دو ماه رژیم کتو داشت و بدنش با آنچه انجام می داد وفق داده بود. اینطور نیست که او بعداً بازگردد ، بلکه برعکس ، خیلی زودتر از افراد عادی به حالت کتو باز می گردد.

مغز انسان چقدر می تواند از سوخت استفاده کند؟

پاسخ این است که مغز انسان می تواند از دو نوع سوخت کربوهیدرات و چربی استفاده کند.

اگر در حال کاهش کربوهیدرات هستید ، قطعاً باید مصرف چربی خود را افزایش دهید.

بزرگترین اشتباهی که می توانید با رژیم کتوژنیک که هم برای بدن و هم اعصاب شما مضر است انجام دهید این است که مصرف چربی خود را افزایش یا کاهش ندهید.

رژیم کتو 9 - آگاهی در مورد رژیم کتوژنیک

از چربی ها نترسید.

روزهای اول که مقدار زیادی چربی می خورید ، می توانید بگویید من اکنون بسیار چاق می شوم ، ممکن است این اتفاق افتاده باشد ، اما در چند روز آینده برای شما مثبت خواهد بود. اشتهای شما به تدریج تعدیل می شود و به شما در رسیدن به وزن دلخواه کمک می کند.

ما تضمین می کنیم که با رژیم کتوژنیک ، اگر صبور باشید ، به وزن دلخواه خود خواهید رسید.

بدون مشکلات عصبی یا بسیاری از مشکلات دیگر که در دیگر دیکون ها وجود دارد ، بنابراین احساس راحتی کنید.

اینفوگرافی کتوژنیک 1 - آگاهی در مورد رژیم کتوژنیک

وقتی رژیم کتو می گیریم در بدن ما چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که رژیم کتو را شروع می کنید ، سلول های بدن شما از گلیکوژن (کربوهیدرات) تهی می شوند و وقتی کربوهیدرات ها از بدن حذف می شوند ، پتاسیم ، سدیم و منیزیم به طور همزمان از بین می روند. با این رژیم غذایی به راحتی از کمبود الکترولیت های حاوی این سه ماده رنج خواهید برد. شما همچنین باید این سه ماده را از طریق مکمل ها تأمین کنید.

اگر می خواهید برای آن غذا تهیه کنید ، باید مقدار زیادی غذا بخورید تا آن را دریافت کنید. (چرا؟ از آنجا که بدن آن را به راحتی و به سادگی در این حالت از دست می دهد ، به ویژه اگر ورزشکار هستید ، هنگام عرق کردن مقدار زیادی از این مقدار را از دست می دهید.) اکثر عوارض جانبی که افراد در این رژیم دارند به دلیل کمبود این الکترولیت ها …

پیشنهاد ما برای شما این است که سدیم را به راحتی از طریق نمک دریا مصرف کنید (زیرا نمک دریا همچنین حاوی منیزیم و پتاسیم همزمان با سدیم است ، اما توجه داشته باشید که منیزیم بسیار کم است و نمیتوانید نمک دریا را به عنوان مکمل منیزیم بخورید).

حتی اگر بیشتر موادی که برای بدن بسیار مفید هستند از غذاهای کتو تامین می شوند. اما در مورد منیزیم ، عمده تامین منیزیم به دلیل مصرف غلات است که ما در رژیم کتوژنیک خود نداریم. بنابراین حتماً بلافاصله از مکمل های منیزیم استفاده کنید.

پتاسیم در دوزهای بسیار سمی است ، بنابراین داروخانه ها مکمل هایی دارند که تنها 5 درصد از نیاز روزانه شما را تأمین می کند و دلیل این امر این است که نباید بیش از حد مصرف کنید. بنابراین ، مکمل پتاسیم به تنهایی کافی نیست. برای دریافت پتاسیم کافی ، آووکادو توصیه می شود که یک رژیم غذایی غنی از پتاسیم است.

کسانی که نمی توانند از آووکادو ، اسفناج و سبزیجات واقعی با برگ سبز استفاده کنند ، استفاده از آنها توصیه می شود.

Ketogenic 1200x715 1 - آگاهی در مورد رژیم کتوژنیک

آخرین نکته در مورد این سه مکمل این است که سعی کنید از همان ابتدا از رژیم غذایی خود از این مکمل ها استفاده کنید.

توصیه دیگر برای افرادی که از این رژیم پیروی می کنند ، به ویژه اگر آنها تازه شروع کرده اند ، مصرف روغن MCT و روغن نارگیل است. در اصل ، هر دوی این روغن ها ترکیب یکسانی دارند و از چربی هایی تشکیل شده اند که به شما کمک می کند وارد فاز کتو شوید.

علاوه بر این ، آنها شما را گرسنه نمی گذارند و فواید زیادی برای شما در اوایل رژیم دارند.

mct thumb 640x480 1 - آشنایی با رژیم کتوژنیک

نحوه استفاده از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل در رژیم کتو

می توانید از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل برای سرخ کردن تخم مرغ خود استفاده کنید. برو قهوه ات به عنوان پروفایل چربی استفاده می شود.

از آب نبات چرب (که با روغن نارگیل و کره تهیه می شود) استفاده کنید که به شما کمک می کند رژیم غذایی خود را در اوایل رژیم ساده کنید.

در اوایل رژیم غذایی ، نگران نباشید که کالری بیشتری مصرف می کنید یا اینکه باید کالری خود را بسوزانید. فقط مقدار زیادی چربی بخورید تا کربوهیدرات ها کاهش یابد و وارد فاز کتو شوید.

هنگامی که وارد مرحله کتو شدید و رژیم غذایی شما راحت است ، سایر توصیه هایی که به شما توصیه می شود را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید